MuscleMeat

gozer flipt op mij in de gym

eerst zien dan geloven van chrisje weet ik het eigenlijk wel die ken ik ondertussen wel een beetje we weten hoe hij is dus hij is wel oke hoor

maar die stijntje wil ik wel eens zien want dat kan nooit veel zijn denk ik

Als je me postgeschiedenis leest dan kun je zien dat ik laatste tijd niet echt meer troll.
Stijntje was toch een kloon van mij ???

je mepte er op los met judo? Ik ben geen expert in de oosterse vechtkunsten maar judo is toch vooral gebaseerd op grepen en er wordt nooit in gemept?

joh neem alles niet zo letterlijk moet ik dan zeggen beenworp - heupzwaai - houtgreep

oke dan dat bedoelde ik

yasmine jij hoeft je voor mij niet meer te bewijzen op dbb jij hebt in het verleden al laten zien in topics en discussies dat je ook serieus in debat kunt gaan

opa

Volgens mij is het tijd voor jou om op pensioen te gaan opa, ga maar wat bingo spelen, zal je goed doen.
Ooh en opa, je hoeft yasmine heus niet zo af te zuigen hoor, je krijgt je kans als pedo later nog wel.

Moet je kijken, vuile rotmof. Hier, het is toch niet te geloven. Jij vieze vuile teringmof, zwijnhoend, aarslog. Potverdomme jij kl***zak, altijd maar weer die agressie. Jij vuile teringmof, gore rotmoffen zoals jij zouden ze eens een keer moeten afstraffen. Waterstofbom op jouw huis gooien. Vuile teringproleet ben je. Als ik jou tegenkom, dan was je nog niet jarig, had ik op jouw bek geslagen. Oh wat haat ik jou, wat haat ik jou. Dit had ik 10-15 jaar geleden niet zo meegemaakt.

Wtf hiervoor een rode kaart gekregen. Dit toont aan hoe triest het beleid hier is. Dit was gewoon bijna letterlijk gekopieerd uit die video. Er is zelfs door een mod gezegd dat dit een trolltopic is en ze het niet zo nauw nemen. Aan de andere hand laten ze kloontjes en klapmongolen zoals stijn123 volledig hun gang gaan.

waarom moeten jullie jezelf zo bewijzen op een internet forum door allemaal sterke verhalen te vertellen ?

chrisje 123 waarom sterke verhalen ??? Lees even jou eigen reactie .s in alle topics heb ik het nog niet eens over de sterke verhalen van jou in het ,, pua topic ,,,

als je die moet geloven zijn alle wijven dom en knippen de dbb-ers hier met hun vingers en ze nken er 4-5 per week alles wat op badoo en tinder zit get a live zeg

Wtf hiervoor een rode kaart gekregen. Dit toont aan hoe triest het beleid hier is. Dit was gewoon bijna letterlijk gekopieerd uit die video. Er is zelfs door een mod gezegd dat dit een trolltopic is en ze het niet zo nauw nemen. Aan de andere hand laten ze kloontjes en klapmongolen zoals stijn123 volledig hun gang gaan.

Loled, ze beseffen maar al te goed dat ze mij hier toch niet wegkrijgen, ofdat ze me nu bannen of niet...
Btw trek het je niet aan, dit acc is nog maar een halve dag oud en heb ook al sancties hoor :p:p

Mod even pm'en. Misschien dat ze kaart terug kunnen draaien bro.
Wel even uitleggen dat dat uit die video komt ;)

Edit: weet trouwens niet of je over kaarten mag praten of met Mods over mag hebben ofzo. Zou even in de regels kijken wel

Zullen we het nu over het weer hebben?

chrisje 123 waarom sterke verhalen ??? Lees even jou eigen reactie .s in alle topics heb ik het nog niet eens over de sterke verhalen van jou in het ,, pua topic ,,,

als je die moet geloven zijn alle wijven dom en knippen de dbb-ers hier met hun vingers en ze nken er 4-5 per week alles wat op badoo en tinder zit get a live zeg

Hier ga ik niet eens op in :o

Ik denk dat de mod het niet doorhad. Want ik had het filmpje ook pas daarna gezien en merkte toen dat dit de tekst uit het clipje was. Mss de mod eens aanschrijven?

Yasmine, je inbox is vol.

opa, jouw taalgebruik is ronduit schandalig, gedraag je eens zeg.
Wat moeten de kinderen hier wel niet denken van jou, vieze pedofiel, ga eens op het bejaardenforum surfen ofzo.

jaja jij bent een grote aanwinst voor dbb ik ga jou volgen want we missen nog veel humor hier denk dat de mods dat ook denken aangezien je nog geen perm ban hebt

dus veel succes jij gaat het helemaal maken hier ;););)

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

ik snap echt geen k*t van wat jij altijd schrijft.

is toch nederlands ?? Geen abn en ook geen arabisch of wel ?? Ik ben ook beetje dyslectisch he komt door mijn leeftijd hersencellen werken niet allemaal meer

jaja jij bent een grote aanwinst voor dbb ik ga jou volgen want we missen nog veel humor hier denk dat de mods dat ook denken aangezien je nog geen perm ban hebt

dus veel succes jij gaat het helemaal maken hier ;););)

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

is toch nederlands ?? Geen abn en ook geen arabisch of wel ?? Ik ben ook beetje dyslectisch he komt door mijn leeftijd hersencellen werken niet allemaal meer

Ah oke, snap btw niet waarom je allemaal liep te haten toenstraks, Of heeft dat iets met je hersencellen te maken ?

Terug
Naar boven