AndroidHealthClinic

Het grote ''Waar heb jij getraint'' topic

Fitness centre Zaandam
Hikari
Hamam sports Zaandam
Nu lekker thuis(al tijdje)
Lekker geconcentreerd bezig zijn,geen wachttijden of irripubers die zich willen laten gelden.

Hehe rico, ja nog steeds. Wie ben jij dan?

Jazeker, al een stuk of 10 keer, ook met school. De dumbbells gaan maar tot 34 kilo, er is geen los squatrek, je kunt niet dippen en er is geen legpress, echt een k*t gym. Ik woon op een steenworpafstand van Goes, woonde jij ook in de buurt dan?

Flex is beter, tenminste dat zaaltje daar boven is de moeite zeker waard. Ben daar 1 keer geweest. Je hebt ook nog een andere sportschool in Goes nu die Fitland heet, als je daar nieuw bent moet je eerst op luchtdrukapparaten ofzo :roflol: en de dumbbells gaan maar tot 30 kilo, nog k*tter dus dan Capital Sports.

ja mn ma woont daar en als ik daar ben ga ik er soms heen

francos power gym schoten en nu al een heel tijdje in home gym(of wat er op lijkt) en in zomer vakantie verhuis ik naar mijn maat zijn homgym(die we nog ineen moeten steken)

Nationaal:
sports 4 all-bergum
max life style-veenwouden
eberts-drachten
sportsclub drachten
kelderwerk-groningen
bodyshape-leeuwarden
Royal fitness-wijhe
Wout's boerderij-folgsgare
Robbert Wolters-raalte

Internationaal:
sportschool-Rhodos
In action-Corfu
bodybuilding corfu-corfu

Dat wast wel zo'n beetje denk ik

Heb je geen problemen gehad bij "fit for free"?
Het blijkt dat het een organisatie is die de boel bedonderd.
Laatst gezien bij het tv-programma "Kassa".

Haha ik zit er nu een maandje dus veel kan ik daar niet over zeggen, maar goed als ze te veel geld af gaan schrijven hebben ze geen poot om op te staan, ik heb verkeerde gegevens ingevuld, dus het contract is eigenlijk niet eens geldig:P

Welness Bad Michel (St-Niklaas)
Passage Fitness (St-Niklaas)
&
Nu in Eurofit ! (St-Niklaas)

Op volgorde en waar ik ten minste 1 jaar heb getraind de rest krijgt een eervolle vermelding

-Sportschool Sjabbens Renkum (hier ben ik begonnen)
-Alo Amsterdam (tijdens de opleiding)
-USC Amsterdam
-Sportcentrum Uilenstede Amsterdam
-Fitnesscentre Palestra (nu nog vaak)
-Hardcore sportschool Joels Osdorp Amsterdam
-Ted van Diermen Bunschoten (nu)

Eervolle vermeldingen
-Stelling Arnhem
-Multisport Arnhem
-Robbert Wolters Raalte
-Simons Powergym Almere

En nog een hele berg gyms waar ik eens was de lijst is te lang.

Bodyline Delft

Pellikaan, Amersfoort
Construction, Groningen
Harimau, Groningen

Bulldog, Mallorca, Spanje
Guigo Academia, Sao Paulo, Brazilie
Friskes&Svettis, Uppsala, Zweden

@TS leuk zo`n topic met een MEGA spelfout.:D

Vos Gym Amsterdam
Chakuriki Amsterdam
Pancration Amsterdam (nieuwe chakuriki)
Special Sports Amstelveen
Attenas Marbella Spanje

Laatst bewerkt:
De Meer - Beverwijk
BASIC FIT -IJmuiden
Homegym

Het was even puzzelen, maar:

* SSS Alkmaar
* [Link niet meer beschikbaar]
* Philips Silicon Valley Center, Sunnyvale CA
* Philips Campus Wellness Center, Eindhoven* Workout Fitness, Valkenswaard
* Vladimirov Wellness, Den Bosch
* Club Sportive, Den Bosch

Nu: thuis.

Philips Campus Wellness Center? Kun je mij vertellen hoe je daar hebt kunnen "trainen", zonder BP, Squat Rack, geen enkele losse stang en dumbbells tot 15kg?? Ik werk sinds kort op de campus maar vond het erg tegenvallen, qua KT kun je er erg weinig, maar ook spinning met hoofdtelefoontjes op is echt niks.

Thuis
Groene wandeling , Waregem
Oxygen , Waregem

Oxygen is super ,alleen duur :(

Philips Campus Wellness Center? Kun je mij vertellen hoe je daar hebt kunnen "trainen", zonder BP, Squat Rack, geen enkele losse stang en dumbbells tot 15kg?? Ik werk sinds kort op de campus maar vond het erg tegenvallen, qua KT kun je er erg weinig, maar ook spinning met hoofdtelefoontjes op is echt niks.

Het is alweer een flinke tijd geleden, maar ik zal meteen toegeven dat ik tegelijkertijd een abonnement had bij een locale sportschool in V'waard. Het was inderdaad vnl. apparaten. Echte freeweight compounds zit er inderdaad niet in, maar je kunt er gerust veel andere oefeningen doen, en ik vermaakte me daar beter tijdens de lunch dan in de kantine :).

Terug
Naar boven