koef
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

-Sportstudio in Drienerlo (Enschede)
Naamwijziging van Sportstudio naar Health City in Drienerlo (Enschede)
-Health City Enschede (tegen over Polaroid)
-Health City Aquadrome (Enschede)
- Health City Almelo (Die grote)
- Olympic Gym Enschede (Twente hallen)
3 maanden geweest daarna nooit meer. nog 1 maandje of 2 abonnement geld te gaan![]()
Verschrikkelijk, geen EZ-stang. Erg klein. Squat onmogelijk. Smith machine werkt irritant. Triceps touw is een judo gordel. Kinderen van 13 of 14 komen er trainen en trainen geheel scheef en doen maar wat. Geen hulp dus die kinderen kunnen over paar jaar naar de Fysio.
Geen echte begeleiding.
Nu! - Home Gym![]()

Hoor je eigenlijk toch overal, die slechte begeleiding... "Tzou verboden moeten worden"![]()
Moa ik vind het niet zo erg nodig. Maar als er kinderen zijn (wat ik al niet goedkeur) die maar wat rond trekken en de latpulley bijv scheef naar beneden trekken. Dan moet toch echt wel een medewerker even wat zeggen of begeleiden. Valt me toch vaak op bij gyms.

Dynamic Fit Alkmaar
BodyStyle Castricum
BodyFitnessHeemskerk
Sanafit Heerhugowaard
DOK Beverwijk (binnekort eens trainen)

Klopt, ik twijfelde de er eerst over om in een gym in limmen te trainen maar daar gaan de dumbbells maar tot 20kg![]()

Haha indd ja, ik train er dan wel ... en ja de dumbbells zijn al te weinig
Voor de rest hebben ze wel mooi spul alleen geen decline benchpress wat ik wel jammer vind. Ik zelf zit er af en toe ook wel aan te denken om ergens anders te trainen.. maar dit is 3 minuten lopen voor mij wat ik ook wel lekker vind.
Overigens zit ik wel telkens met me trainingsmaatjes te zeuren om zwaardere dumbbells![]()
Ze hebben idd wel gewoon een squatrek enzo had ik gezien op die plaatjes maar 20kg dumbbells is toch een belemmering voor mij. Maar ik snap wel dat je daar traint als het 3 minuten afstand is, ik moet iedere keer een half uur fietsen en dan ben je gewoon minstens 2uur van huis iedere keer wat nogal irritant is.
Ze hebben idd wel gewoon een squatrek enzo had ik gezien op die plaatjes maar 20kg dumbbells is toch een belemmering voor mij. Maar ik snap wel dat je daar traint als het 3 minuten afstand is, ik moet iedere keer een half uur fietsen en dan ben je gewoon minstens 2uur van huis iedere keer wat nogal irritant is.
Ja dan zou ik er ook niet gaan trainen nee.
Ik weet niet waar je woont maar in Heiloo zit ook een goed gym THC heet deze gym volgens mij.
En in alkmaar heb je ook een hardcore gym zitten... al wel eens vragen waar die zit...
Ik ga binnekort gewoon een brommer kopen 
is inderdaad erg k*t, ik moet ook ruim 20 minuten fietsen, en dat werkt na een tijdje wel op je zenuwen, zeker met slecht weer