Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • 280? Dat mag je hier toch niet izzy.
     
    Zat te kijken naar een upgrade (big brake) set voor de BMW... Kom ik op 3150 euro uit voor set ceika remmen :fuu:

    Brembo gaan we t al helemaal niet over hebben :sad:

    Ach in principe is het goed genoeg als die van 280 km/h tot stilstand komt terwijl abs continue inkicked en de remmen niet faden.. Harder dan dat gaat die niet en is niet voor racen bedoeld dus meer dan dat heb ik ook niet nodig eigenlijk :o
    Hoeveel erfenis heb jij eigenlijk gekregen?
     
    Zat te kijken naar een upgrade (big brake) set voor de BMW... Kom ik op 3150 euro uit voor set ceika remmen :fuu:

    Brembo gaan we t al helemaal niet over hebben :sad:

    Ach in principe is het goed genoeg als die van 280 km/h tot stilstand komt terwijl abs continue inkicked en de remmen niet faden.. Harder dan dat gaat die niet en is niet voor racen bedoeld dus meer dan dat heb ik ook niet nodig eigenlijk :o
    BMW + uitkering klinkt mij wat vreemd in de oren.
     
    Zat te kijken naar een upgrade (big brake) set voor de BMW... Kom ik op 3150 euro uit voor set ceika remmen :fuu:

    Brembo gaan we t al helemaal niet over hebben :sad:

    Ach in principe is het goed genoeg als die van 280 km/h tot stilstand komt terwijl abs continue inkicked en de remmen niet faden.. Harder dan dat gaat die niet en is niet voor racen bedoeld dus meer dan dat heb ik ook niet nodig eigenlijk :o

    Meer dan die auto waard is:roflol:
     
    Meer dan die auto waard is:roflol:

    :roflol: gaat me meer om het op tijd stoppen

    Ach eerst maar even zorgen dat die weer rijdt, meer dan week gewacht op die kut onderdelen hebben ze ook nog eens de verkeerde vul/aftap moeren er bij gedaan, ik zei nog: GM versnellingsbak :fuu:
     
    Hoeveel erfenis heb jij eigenlijk gekregen?

    Is dat relevant hieraan dan?

    T is meer dat ik 2500 euro veel geld vind voor 5 mm voor en 10 mm achter grotere remschijven.

    Zou nog niet eens 2500 euro betalen als mijn lul zoveel langer werd, t is niet echt nodig en de winst die je er uit haalt is marginaal :trollface:
     
    Protip: langzamer rijden. Daar zijn snelheidslimieten voor bedacht.
     
    Geen maar ik meen me te herinneren dat je niet meer verzekerd bent als je 280 gaat?

    Waarom denk je dat ik graag snel stil wil komen te staan dan :roflol:

    Overigens is het 50-50 schuld dacht ik behalve wanneer het ongeluk niet voorkomen had kunnen worden wanneer een normale snelheid gereden was dan is de tegenpartij volledig schuldig

    En ik denk dat als je met 250 crashed je geen auto verzekering meer nodig hebt maar een uitvaartsverzekering :o
     
    Welk snelheidslimiet geld er op de autobahn dan behalve de stopafstand?

    Die van het gezond verstand. Bij jou denk ik dat het een beter idee is als je wat rustiger rijdt dan betere remmen koopt. Want je gaat dan naar dld om op de autobahn te racen?


    En jouw auto rijdt 280?
     
    Die van het gezond verstand. Bij jou denk ik dat het een beter idee is als je wat rustiger rijdt dan betere remmen koopt. Want je gaat dan naar dld om op de autobahn te racen?


    En jouw auto rijdt 280?

    Ik heb geen idee hoe hard die gaat, de km teller gaat maar tot 250 :dunno:
     
    Zat te kijken naar een upgrade (big brake) set voor de BMW... Kom ik op 3150 euro uit voor set ceika remmen :fuu:

    Brembo gaan we t al helemaal niet over hebben :sad:

    Ach in principe is het goed genoeg als die van 280 km/h tot stilstand komt terwijl abs continue inkicked en de remmen niet faden.. Harder dan dat gaat die niet en is niet voor racen bedoeld dus meer dan dat heb ik ook niet nodig eigenlijk :o

    2e hands brembo klauwen kopen van een Porsche (bijv. Cayenne) en deze zelf laten spuiten/coaten en vers reviseren. Adapters laten maken a 300 euro en je hebt voor een krappe 2k een perfecte BBK. 2 jaar terug bij m'n Golf 5 ook gedaan :)
     
    2e hands brembo klauwen kopen van een Porsche (bijv. Cayenne) en deze zelf laten spuiten/coaten en vers reviseren. Adapters laten maken a 300 euro en je hebt voor een krappe 2k een perfecte BBK. 2 jaar terug bij m'n Golf 5 ook gedaan :)

    Ja je kon brembo 135i voor en Porsche 997 achter remmen er op zetten maar dan moest je ook csl remmen hebben.. en die schijven kostten 1100 euro :o

    Idealiter vind ik een brembo setje wat op 325x28 en 320x22 past en dan gewoon goede kwaliteit oem formaat remschijven met gleuven..

    Want 2500 euro om van dat naar 330x28 voor en achter te gaan is wel veel van t goede :sad:
     
    Back
    Naar boven