Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Ik zou het mij echt niet kunnen voorstellen.
    Dat heb ik al veel jonge vrouwen horen zeggen. En dan ineens als ze ~35 zijn veranderd het in een onstuitbare drang naar nageslacht. En dan is het voor de man zoals Mark Bell altijd zegt: “either you’re in, or your in the way!”
     
    Ik was tot mijn 30ste ook overtuigd dat ik nooit kinderen zou willen, je kijk op het leven kan dan nog heel erg veranderen en nu zou ik niet meer zonder ze kunnen.

    Wat sterilisatie van mannen betreft is de mogelijkheid tot herstellen vrij beperkt, ik dacht 2-5 % kans dat het lukt. Ik denk er nu wel eens over na, meer kinderen willen we niet meer, maar dan schiet de gedachte ineens in mijn hoofd, wat als mijn vrouw en kinderen vandaag of morgen omkomen in een ongeluk, wil ik dan echt geen kinderen meer? Ik ben dan wel al 40, maar toch nog net te jong om dat definitief te beslissen.
     
    Ik was tot mijn 30ste ook overtuigd dat ik nooit kinderen zou willen, je kijk op het leven kan dan nog heel erg veranderen en nu zou ik niet meer zonder ze kunnen.

    Wat sterilisatie van mannen betreft is de mogelijkheid tot herstellen vrij beperkt, ik dacht 2-5 % kans dat het lukt. Ik denk er nu wel eens over na, meer kinderen willen we niet meer, maar dan schiet de gedachte ineens in mijn hoofd, wat als mijn vrouw en kinderen vandaag of morgen omkomen in een ongeluk, wil ik dan echt geen kinderen meer? Ik ben dan wel al 40, maar toch nog net te jong om dat definitief te beslissen.
    dat dus, kreeg het zelf niet verwoord . #keepthescissorawayfrommuhnuts
     
    Dat heb ik al veel jonge vrouwen horen zeggen. En dan ineens als ze ~35 zijn veranderd het in een onstuitbare drang naar nageslacht. En dan is het voor de man zoals Mark Bell altijd zegt: “either you’re in, or your in the way!”
    Sommige meiden verkeren in een soort van "my little pony" wereld en komen niet uit het eigen denkraam. Trekken meestal direct een moeilijk gezicht als ze iets zien of horen dat boven het eigen voorstellingsvermogen gaat. Waardeoordelen volgen vervolgens niet zelden. Om daar dan in bepaalde gevallen zelf aan te voldoen, op latere leeftijd.
     
    Gewoon een potje of 3 in de vriezer leggen.
     
    Toevallig hebben mijn vrouw en ik het er deze week nog over gehad, zij wil echt geen kinderen meer, fysiek en mentaal wil ze dat niet nog een keer meemaken, dus zit ze aan de prik-pil, maar of die echt voldoende werkt bij haar is nu (nog) niet 100% zeker. De gewone pil of spiraaltje werkt bij haar ook niet super, dus dan zijn er niet heel veel andere mogelijkheden (ok, condooms kunnen ook, maar is niet altijd even praktisch). Sterilisatie bij een vrouw is een veel zwaardere ingreep dan bij de man, dus als iemand dat zou moeten ondergaan vind ik dat ik het moet zijn.

    Een scheve schaats rijden heeft dat ook minder gevolgen. :D
     
    Gewoon doen. Misschien kunnen we bij genoeg aanmeldingen gaan voor groepskorting.

    giphy.gif
     
    dit omschrijft accuraat mijn condition :P
     
    In voor dbb vasactomy meet.
     
    Mijn scharrel wou me ook claimen en stopte met de pil om te hopen dat ze zwanger werd. Joke is on you blast en cruise al een hele tijd.

    2 maanden later had ze een vriend die er wel zwanger maakte
     
    dit omschrijft accuraat mijn condition :P

    Je mentale conditie?

    Mijn scharrel wou me ook claimen en stopte met de pil om te hopen dat ze zwanger werd. Joke is on you blast en cruise al een hele tijd.

    2 maanden later had ze een vriend die er wel zwanger maakte

    Dat kan natuurlijk ook, ipv sterilisatie, gewoon flink aan de AAS, ik stel het vanavond voor.
     
    Je mentale conditie?



    Dat kan natuurlijk ook, ipv sterilisatie, gewoon flink aan de AAS, ik stel het vanavond voor.
    ja , ik heb wel eens gedroomd dat duitsers mijn johnson wouden afknippen :P:p
     
    Elke keer als ik mensen zie zeggen dat je van AAS permament onvruchtbaar wordt moet ik meteen aan ronnie coleman en zijn 5 kids denken.
     
    Ik vind eigenlijk dat je zo'n beslissing niet kunt nemen als je jong bent. Iets anders is het wanneer je bijvoorbeeld op leeftijd bent, al kinderen hebt en dergelijke. Er bestaan hersteloperaties maar de kans op vruchtbaarheid zijn volgens mij zeer gering. Bij sommigen vind ik overigens dat het preventief gedaan mag worden. Al eens eerder benoemd.
    De dokter wil het meestal ook niet doen als je zo jong bent.
    Ik overweeg al 8 jaar een sterilisatie, maar mijn gynaecoloog weigert. Zelfs een spiraaltje wilde hij laatst niet plaatsen.
    Het blijft dus bij consequent de pil nemen...
     
    Waarom geen spiraal?

    Mogen ze dat weigeren dan?
     
    Back
    Naar boven