MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Waarom geen spiraal?

Mogen ze dat weigeren dan?
Omdat ik geen last heb van bijwerkingen van de pil, ze nooit vergeet en geen bloedingen tussen door heb.
Volgens mij ook omdat je sneller zwanger kunt raken als je het toch plots zou willen. Bij een spiraaltje ligt dat moeilijker/duurt het langer denk ik.

Zo goed als de hele wereld denkt dat je rond je 30ste gaat keren blijkbaar.

En mogen... Tja, ik kan het er moeilijk zelf in rammen :P
 
Tja, ik kan het er moeilijk zelf in rammen

Kan wel,

Maar je kan toch ook zeggen dat je hem zo nu en dan vergeet, of dat je tussendoor bloedingen hebt?
 
Geen beunhaas op het forum? Ik denk dat de John hier wel enige ervaring mee heeft.
 
Ik heb nog nooit met iemand het bed gedeeld zonder dat ik een relatie had met die persoon. En ik spring ook nooit gelijk het bed in. Heb mijn regels. One night stands zijn absoluut niet aan mij besteed. Dat kan ook niet als je enige eisen stelt aan de kwaliteit. Daar zijn namelijk enkele voorwaarden bij van toepassing, welke in mijn beleving niet in een enkele avond te realiseren zijn. Kwetsbaarheid durven tonen bijvoorbeeld.

giphy.gif
Helemaal mee eens :thumbup:
Ik mag bovendien ook niet anders van Allah.
 
Zie op FB weer zo'n artikel dat obesitas (voor een deel) genetisch versterkt kan worden.

Het artikel zelf is al questionable, maar de comments trekken het dan weer helemaal uit verband.

Kortpittige walvissen 'het is echt zo ik eet super gezond en ben super actief en kan gewoon niet 'dun' worden. Stress maakt ons ook dik.

Wil dan eigenlijk gewoon reageren met: bitch in Auswitsch had 0.0% procent obesitas en die hadden echt meer stress dan jij, je vreet gewoon te veel.

Maarja dan lezen 'vrienden' dat en dan heb je weer gejank.
Zo herkenbaar. Het feit dat obesitas alleen voorkomt bij mensen en huisdieren zegt al genoeg.
Vroeger was men blij als er 's avonds voldoende te eten was en at men wat de pot schaftte. Nu is men over de zeik als iemands favoriete smaakje chips tussen de honderdduizend andere smaken in de schappen ontbreekt. Sommige collega's beginnen bijna te janken als ik op mijn verjaardag geen gebak trakteer, aangezien ze zich er zo op hadden verheugd om zich voor de derde keer die week weer vol te kunnen proppen met rotzooi. Ach ja, de comsumptiemaatschappij is gewoon een beetje erg doorgeslagen. En natuurlijk mag ik nergens wat van zeggen en moet ik iedereen in zijn/haar waarde laten. Maar als ik gebak afsla en aan mijn bakje rijst-kip-broccoli zit, krijg ik wel de volle laag dat ik niet geniet van het leven (en ongezellig ben), anderen last hebben van de geur en wordt er gedaan alsof ik niet normaal ben. Oké, dat laatste hebben ze dan wel gelijk in. :P
 
Sommige collega's beginnen bijna te janken als ik op mijn verjaardag geen gebak trakteer, aangezien ze zich er zo op hadden verheugd om zich voor de derde keer die week weer vol te kunnen proppen met rotzooi.

Je zou verwachten dat dat bij defensie minder erg zou zijn.
 
Zo herkenbaar. Het feit dat obesitas alleen voorkomt bij mensen en huisdieren zegt al genoeg.
Vroeger was men blij als er 's avonds voldoende te eten was en at men wat de pot schaftte. Nu is men over de zeik als iemands favoriete smaakje chips tussen de honderdduizend andere smaken in de schappen ontbreekt. Sommige collega's beginnen bijna te janken als ik op mijn verjaardag geen gebak trakteer, aangezien ze zich er zo op hadden verheugd om zich voor de derde keer die week weer vol te kunnen proppen met rotzooi. Ach ja, de comsumptiemaatschappij is gewoon een beetje erg doorgeslagen. En natuurlijk mag ik nergens wat van zeggen en moet ik iedereen in zijn/haar waarde laten. Maar als ik gebak afsla en aan mijn bakje rijst-kip-broccoli zit, krijg ik wel de volle laag dat ik niet geniet van het leven (en ongezellig ben), anderen last hebben van de geur en wordt er gedaan alsof ik niet normaal ben. Oké, dat laatste hebben ze dan wel gelijk in. :P

HET antwoord is dan: zie je jouw buik? zie je de mijne? I rest my case.
 
Kan wel,

Maar je kan toch ook zeggen dat je hem zo nu en dan vergeet, of dat je tussendoor bloedingen hebt?

Kon ik inderdaad doen, helaas ontgaat liegen mij altijd.
Ik ben veel te eerlijk :(

Heb je een voorkeur met een gynaecoloog qua man of vrouw? Ervaring en een klik hebben wegen wellicht zwaarder.

Niet echt, ik ga naar de gynaecoloog die me op de wereld heeft gezet :)
Denk dat ik binnen een paar jaar wel een andere zal moeten zoeken :thinking:

Zo herkenbaar. Het feit dat obesitas alleen voorkomt bij mensen en huisdieren zegt al genoeg.
Vroeger was men blij als er 's avonds voldoende te eten was en at men wat de pot schaftte. Nu is men over de zeik als iemands favoriete smaakje chips tussen de honderdduizend andere smaken in de schappen ontbreekt. Sommige collega's beginnen bijna te janken als ik op mijn verjaardag geen gebak trakteer, aangezien ze zich er zo op hadden verheugd om zich voor de derde keer die week weer vol te kunnen proppen met rotzooi. Ach ja, de comsumptiemaatschappij is gewoon een beetje erg doorgeslagen. En natuurlijk mag ik nergens wat van zeggen en moet ik iedereen in zijn/haar waarde laten. Maar als ik gebak afsla en aan mijn bakje rijst-kip-broccoli zit, krijg ik wel de volle laag dat ik niet geniet van het leven (en ongezellig ben), anderen last hebben van de geur en wordt er gedaan alsof ik niet normaal ben. Oké, dat laatste hebben ze dan wel gelijk in. :P

Haha, zo herkenbaar :roflol:
 
HET antwoord is dan: zie je jouw buik? zie je de mijne? I rest my case.
Ik weet het. Dan krijg je flauwe ontwijkende antwoorden dat hun sixpack in de koelkast staat en in geval van oorlog zij een reserve hebben. Uiteindelijk is het een deel ook afgunst en jaloezie en zo negatief als ik het stelde is het ook niet allemaal. Ik krijg ook genoeg waardering en complimenten over discipline enzo. Als militair vind ik het overigens helemaal droevig als er mensen zijn die hun jaarlijkse sporttest niet halen en 12 minuten rustig hardlopen al niet volhouden. Die 10 tot 20 keer opdrukken binnen 2 minuten is ook lastig, maar dat begrijp ik ook wel als je buik de grond eerder raakt dan je handen met gestrekte armen. :roflol:
 
Niet echt, ik ga naar de gynaecoloog die me op de wereld heeft gezet :)
Denk dat ik binnen een paar jaar wel een andere zal moeten zoeken :thinking:
Als je zwanger wilt raken zou ik in ieder geval geen een nemen die bijna met pensioen gaat. Een wisseling van de wacht tussentijds lijkt mij onwenselijk. Er zijn tegenwoordig minder snijlustige gynaecologen dan vroeger maar ze lopen nog rond, ook mijden. Helaas lijkt het alsof we in een doorgeschoten gezondheidscultuur terecht zijn gekomen. Je zou het de medicalisering van een samenleving kunnen noemen, zal bij vrouwenklachten vast pieken. Nogal wat artsen lijken de fase na de menopauze te beschouwen als een periode van verval en schrijven gretig te pas en te onpas medicijnen voor. Misschien heeft het ermee te maken dat in de geneeskunde veelal de man als norm wordt gezien, ten onrechte wordt er vanuit gegaan dat vrouwen het minder sterke geslacht zou zijn. Ik denk eerder dat mannen dit zijn.
 
Kon ik inderdaad doen, helaas ontgaat liegen mij altijd.
Ik ben veel te eerlijk :(



Niet echt, ik ga naar de gynaecoloog die me op de wereld heeft gezet :)
Denk dat ik binnen een paar jaar wel een andere zal moeten zoeken :thinking:



Haha, zo herkenbaar :roflol:


Is ze al 90? :p
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Zo herkenbaar. Het feit dat obesitas alleen voorkomt bij mensen en huisdieren zegt al genoeg.
Vroeger was men blij als er 's avonds voldoende te eten was en at men wat de pot schaftte. Nu is men over de zeik als iemands favoriete smaakje chips tussen de honderdduizend andere smaken in de schappen ontbreekt. Sommige collega's beginnen bijna te janken als ik op mijn verjaardag geen gebak trakteer, aangezien ze zich er zo op hadden verheugd om zich voor de derde keer die week weer vol te kunnen proppen met rotzooi. Ach ja, de comsumptiemaatschappij is gewoon een beetje erg doorgeslagen. En natuurlijk mag ik nergens wat van zeggen en moet ik iedereen in zijn/haar waarde laten. Maar als ik gebak afsla en aan mijn bakje rijst-kip-broccoli zit, krijg ik wel de volle laag dat ik niet geniet van het leven (en ongezellig ben), anderen last hebben van de geur en wordt er gedaan alsof ik niet normaal ben. Oké, dat laatste hebben ze dan wel gelijk in. :P

Mensen zien het ook meteen als een aanval op hun hele bestaan als je zegt dat voor de overgrote meerderheid obesitas gewoon een keuze is.

Alsof dat wanneer ze moeten toegeven dat het iets is wat ze zelf in de hand hebben hun hele leven in elkaar stort en ze niet meer een slachtoffer mogen spelen.

En vaak ook 'ja dat is jouw mening' nee mens, dat heeft niks met mening te maken zo werkt het gewoon, feit, punt.

Ik zeg toch ook niet 'ja het jouw mening dat als ik te laat ben op mijn werk dat het mijn schuld is' het is makkelijk om tot 8:59 netflix te kijken op de bank en dan te zeggen 'ja ik ben te laat want er is een teleportatie naar mijn werk'

Own op to your shit. En stop met alles te geloven wat jouw slachtofferrol versterkt en alles wat dat niet doet weg te schuiven als bullshit.

Kcals out vs kcals in is geen fabeltje en de mensen die door medische redenen overgewicht hebben zijn zo fucking zeldzaam dat je er waarschijnlijk nog nooit eentje gesproken hebt.

Als je dik wilt zijn prima, accepteer de medische en sociale gevolgen of kies voor verandering. Jank niet om 'fat acceptance' en 'healthy at every size' bullshit.
Nieuwsflash, 200kg zijn gaat je een hoop jaren van je leven kosten, of het nou pijn doet aan je gevoelens om dat te horen of niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat wanneer iemand in een scootmobiel terechtkomt als gevolg van vetzucht de kosten ook meer voor eigen rekening dienen te komen. Zie steeds vaker mensen van pakweg 50 die daarin rondscheuren. Je ziet ze bij wijze van groeien. En groeien. Nee dan kom je er niet meer uit nee. Gek he. En je maakt mij niet wijs dat de meerderheid een probleem met de stofwisseling heeft. Dan zijn er nog andere redenen natuurlijk te bedenken en dat is lastig te beoordelen van de buitenkant maar ik denk dat ordinaire vraatzucht ook een rol speelt. En de gemeente moet die dingen maar betalen, want dat zijn dan rechten. Waar is je plicht gvd.

getaroundroundround-0.jpg
 
Ik vind dat wanneer iemand in een scootmobiel terechtkomt als gevolg van vetzucht de kosten ook meer voor eigen rekening dienen te komen. Zie steeds vaker mensen van pakweg 50 die daarin rondscheuren. Je ziet ze bij wijze van groeien. En groeien. Nee dan kom je er niet meer uit nee. Gek he. En je maakt mij niet wijs dat de meerderheid een probleem met de stofwisseling heeft. Dan zijn er nog andere redenen natuurlijk te bedenken en dat is lastig te beoordelen van de buitenkant maar ik denk dat ordinaire vraatzucht ook een rol speelt. En de gemeente moet die dingen maar betalen, want dat zijn dan rechten. Waar is je plicht gvd.

getaroundroundround-0.jpg
 
Een excuus is makkelijker dan minder eten en sporten.
Ik heb mijn hypothyreoïdie ook wel een tijdje gebruikt als reden om niet af te vallen... En kijk nu :) Waar een wil is...

ThaWasteland Nee, het is een hij :P En eind de 60 denk ik.
 
Back
Naar boven