Fitness Seller

Het Grote: Wie traint er hier nog ZONDER AAS ?

Natty hier. Ik vecht meer tegen de drang om alles in m'n mond te proppen dan om te spuiten
diet no GIF

• Topic Starter Topic Starter
wat maakt iemand natty of niet? waar trek je de grens? creatine is al prestatie bevorderend
Bij androgene anabole steroïden die dus qua structuur en werkzaamheid vergelijkbaar zijn met testosteron.

Cafeïne staat ook op de WADA lijst, maar die, en creatine etc vind ik qua werking niet zo interessant.
Sarms valt er een beetje tussen, qua werking waarschijnlijk wel, echter het is sowieso niet voor mensen bedoelt die ook gezond willen blijven.

En met nieuwe ontwikkelde prestatie bevorderende spullen die nog niet op de lijst zijn opgenomen?
Mja ik weet niet wat vind jij? Kijk in mijn ogen is een atleet onschuldig tenzij tegendeel bewezen. Tuurlijk liggen de gebruikers altijd voor op de jagers.

Bij androgene anabole steroïden die dus qua structuur en werkzaamheid vergelijkbaar zijn met testosteron.

Cafeïne staat ook op de WADA lijst, maar die, en creatine etc vind ik qua werking niet zo interessant.
Sarms valt er een beetje tussen, qua werking waarschijnlijk wel, echter het is sowieso niet voor mensen bedoelt die ook gezond willen blijven.
Maar wat jij vind is niet bepalend, want iemand anders kan er weer anders over denken?
Gewoon leuk discussie puntje dit

Mja ik weet niet wat vind jij? Kijk in mijn ogen is een atleet onschuldig tenzij tegendeel bewezen. Tuurlijk liggen de gebruikers altijd voor op de jagers.
Dat is zeker waar, zolang je het niet kan bewijzen is het puur speculeren. En kan je iedereen wel verdenken die toevallig net beter presteert dan de ander.

En dat is ook prima, zolang iets niet verboden is, omdat er waarschijnlijk nog onderzoek naar gedaan moet worden, dan is dat zo.

Je kunt ook niet gestraft worden voor een overtreding als de overtreding toen je hem beging niet strafbaar was.

Weet ik er ook nog wel 1 hier.
Hoop dieren worden volgespoten met van alles en nog wat.
En dat vlees van die beesten vreten we dan op.
Zijn we dan nog natty??
Of al dat andere zwaar bewerkte voedsel waardoor we ouder worden dan ooit.
Zodat we langer kunnen werken.

(ik jank hier nog even wat olie op het vuur :D )

Weet ik er ook nog wel 1 hier.
Hoop dieren worden volgespoten met van alles en nog wat.
En dat vlees van die beesten vreten we dan op.
Zijn we dan nog natty??
Of al dat andere zwaar bewerkte voedsel waardoor we ouder worden dan ooit.
Zodat we langer kunnen werken.

(ik jank hier nog even wat olie op het vuur :D )
Voeding werkt ook ababool tho

Je bent gewoon niet meer naturel zodra je je eigen testosteron productie gaat vervangen door ASS en daar valt SARMS ook onder.

En clen? En t3 en t4? En gh? En Sarms en peds?
Laat ik het zo zeggen: de echte, echte natty's weten niet eens waarom dat discussiepunten zouden zijn.:D
Ik snap dat de grens op sommige punten wat grijs gebied kent, maar normaal gesproken weet je ook gewoon van jezelf wanneer je 'voor het eerst gekuurd' hebt. En dat was niet toen je een bak kwark at.

Terug
Naar boven