Robbie1970
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
Die poten!!!

leuk hondje 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

leuk hondje 
ander ras wel, anders lijkt het zo vervanging op een of andere manier.... Een Beauceron, een franse herdershond, knappe beesten ook en enorm speels en trouw schijnt het.2 maand geleden onze hond moeten laten inslapen, was juist 11 jaar geworden 2 dagen voordien, echt fantastisch beest, ontzettend dom en lomp maar enorm lief en speels...
Mis hem nog elke dag, na al die tijd... Is toch iets speciaal. Had kanker die pas veel te laat opgemerkt is en ondertussen bijna in gans zn lichaam zat. Doet pijn als je je maatje moet laten gaan...
![]()
Maar we missen het gezelschap zo hard dus hebben aantal dagen geleden voorschot betaald voor een puppie die over 2,5 week bij ons komtander ras wel, anders lijkt het zo vervanging op een of andere manier.... Een Beauceron, een franse herdershond, knappe beesten ook en enorm speels en trouw schijnt het.
![]()
Hij moet nog in de breedte groeien, en nu al zo zwaar?Kleine jongens worden groot.
9,5 maanden oud nu. 68kg droog aan den haak![]()
Kleine jongens worden groot.
9,5 maanden oud nu. 68kg droog aan den haak
![]()
![]()
![]()
lijkt bijna exact op mijn hond die ik bij men pa had, moesten we helaas weg doen omdat ie dwars door balken heen beet en ook in huis op alles ( geen geintje) was ongeveer even groot/breed ong alleen zen kop was ook in de zelfde kleur, was een amerikaanse bulldog x nog iets( aparte naam)
![]()
hier was ie 5maand ongeveer
heel gek maar als ie rende was het exact een bulldog en als ie stil stond had ie echt zon lieve kop hahah.
zoek trouwens nog een hond bij men moeder, eisen: moet lief/rustig zijn en niet te groot.
wou een amerikaanse stafford maar is volgens haar te groot en kijkt te aggresief
iemand nog ideeën?
die vind ze veelste aggresief kijken, houd ze niet van.. things i have to put up with..;@
heb zelfs al voorgesteld om hem zelf te betalen als ik zon am stafford mocht haha, vind ik zulke stoere honden
www.ikzoekbaas.nldie vind ze veelste aggresief kijken, houd ze niet van.. things i have to put up with..;@
heb zelfs al voorgesteld om hem zelf te betalen als ik zon am stafford mocht haha, vind ik zulke stoere honden

www.ikzoekbaas.nl
Je wil niet weten hoeveel leuke honden er in de asielen zitten
Via die site kan je ook op formaat zoeken
Lukt me niet op de een of andere manier.
Meestal kan je hieronder bij opties op bladeren drukken en kan je een fototje kiezen van he pc hier niet.?