Drunkenmaster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.142
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een engelse stafford niet groot maar wel vet breed
Zit je dit nou compleet uit je duim te zuigen omdat dit wel logisch voor je klinkt?
Ik zeg je net dat ik een heel verhaal ken waarvan ik zeker weet dat baasje een rustige vriendelijke jongen is.
Je bedoelt je pappa en mamma hebben een engelse stafford.
Maar stoer man, voel jij je ook al iets mannelijker als je naast hem op straat loopt?

Zie ruud011 zijn reactie etc.Een honden topic,... "post je hond",... wat laat jou denken dat hier geen hondenliefhebbers zitten,...
![]()
Dit is mijn meisje:
![]()
Onwijs lief (vooral als ze slaapt), maar ook heel erg eigenwijs, wat een typisch karaktertrekje is van het ras.
.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wel fijn dat HD en ED. Nu maar hopen dat hij geen vergroot hart, en al die nare dingen die bij extreem snelgroeiende rassen kunnen voorkomen krijgtHij staat op correct gewicht voor dergelijke hond. Schofthoogte zal idd niet veel meer bijkomen.
Er zullen nog wel kilo's bijkomen, maar hij blijft fit.
Ouders en verderop in de familie zijn allemaal HD en ED vrij.
Dus hopelijk blijft dat bij mijn petoetje ook zo![]()

Nou uuhm... ik daarin maak heel bewust een verschil tussen een pitbull zoals die in de meeste gezinnen zit, en een pitbull die uit een foklijn voor hondengevechten komt. Of een herder uit een gezin, en een herder die uit een lijn van werkhonden komt (al zit er door die laatste ook vaak pitbull)Vechthonden met een goed baasje zullen niet tot nauwelijks agressief zijn. Tuurlijk een pitbull zal misschien wel wat sneller happen dan een Malterzer leeuwtje maar een hond zal altijd zijn baasje willen gehoorzamen.
Je ziet het vaak zat gebeuren dat mensen gewoon onbewust (helaas soms ook bewust ) hun hond aansporen tot agressief gedrag.

Dit is mijne , een teefje Parsons Jack Russel ( hoogbenig )
2.5 jaar oud , en ze heet Pita
![]()

Altijd dobbermans gehad, en nu een Rodeshian Richback.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerk is de streep op hun rug:
![]()
Aaaahhhwwwww een Rotttttiiiiiiiiiiii *smelt*
Wel fijn dat HD en ED. Nu maar hopen dat hij geen vergroot hart, en al die nare dingen die bij extreem snelgroeiende rassen kunnen voorkomen krijgt
Nou uuhm... ik daarin maak heel bewust een verschil tussen een pitbull zoals die in de meeste gezinnen zit, en een pitbull die uit een foklijn voor hondengevechten komt. Of een herder uit een gezin, en een herder die uit een lijn van werkhonden komt (al zit er door die laatste ook vaak pitbull)
Je zou voor de gein eens langs moeten gaan bij je plaatselijke politiehonden vereniging, en vragen of iemand pups heeft. Dan zie je al snel het verschil tussen zon hondje en een gewone herderpup. Het zijn net tasmaanse duivel haha
. Dus denk ik wel dat je de conclusie kan trekken dat de agressiviteit van honden voornamelijk door de baas bepaald wordt. Tuurlijk sommige honden zullen sneller agressief zijn maar t feit of ze uiteindelijk wel of niet agressief zijn zal van t baasje afhangen. Net als bij mensen waar sommige mensen sneller agressief zijn dan anderen maar dat door opvoeding wel veel bepaald kan worden