Fitness Seller

Sticky Het Honden Topic

Daar had ik hem bijna, een volbloed am stafford in golden retriever kleur, damn was dat ding apart en mooi, en koppie straalde al uit ik ben lief!

Me moeder zei ja dus ik bellen was die er niet meer, vroeg ik om foto's : jaaaaa alsk de hele dag foto's moet gaan maken( toen had ik al zoiets van laat maar) zelfs toen ik zei dat ik er 200km voor rijden moest en dan aanbetaling zou doen wou hij dat niet.

Weet wel dat ik nu perse die kleur wil. Straalt ook minder aggresiviteit uit als een blauwe/zwarte

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Van vanochtend
24mayrq.jpg
Wat een scheetje! :)

Voordeel is dat het ras (boerboel) nog vrij onbekend is.
Maw nog niet doorgefokt zoals de andere grote honden en dus nog een sterk ras.

Blijft een machtig beest Stefan! En hij word alleen maar mooier!
Correct & thx George :)

Net hoe je ermee omgaat.
Die van mij jaagt niet op katten. wil er wel mee spelen. Maar mijn andere hond is ook lief tov katten, alleen die jaagt er wel op hehe.

Herders die we vroeger hadden werden helemaal gek als ze een kat zagen.

Maar onze mastiff is wel een teefje. Is iets rustiger als een mannetje.
Mensen schrikken gewoon als ze horen dat ze nog geen 5 maanden is. Ze is echt al erg hoog.

Heb nog nooit zo'n lieve hond gehad (ja 1, was toevallig ook een t**f). Alle mannetjes die we hadden waren toch dominanter in hun gedrag (hoort ook). Deze is nu al als pup zo lief gaat nergens over. En dit is toch al mijn 6e hond. Maar de volgende word weer een mastiff. Misschien over 2 jaar wel een pup van deze:D

nou ik ga er toch tussen in zitten, om moeders tevreden te houden.

vanmiddag kijken voor stafford+jack russel, enige punt van mij is dat hij qua grootte niet op de jack russel mag lijken. picca:
5lc6xt.jpg

tis die bruine, had ook wat dikkere poten dan de rest dus hoop dat hij ook wat breder word!

ang8y9.jpg

heb hem opgehaald, is 6.5 week oud ( vond ik wat jong maar volgends de dierenarts kon het blijkbaar)

net zo rustig in de auto terug en ik lach me dood nu als ik hem zie rennen in huis. Net zon ding op batterijen.

Hoop alleen wel dat hij flink wat groter word dan nu maar dat komt vast goed

Mooi beestje hoor. Als ik voldoende tijd heb voor een hond dan had ik er allang 1. Maar helaas..

Mooi en lief man! Grote honden zijn bruut, maar dat kleine spul is ook wel aandoenlijk. Heb vrijdag 2 canvas portretten besteld van mijn eigen kleine. :D puppy en zoals hij nu is.. post het resultaat hier wel eens. :)

Mooi en lief man! Grote honden zijn bruut, maar dat kleine spul is ook wel aandoenlijk. Heb vrijdag 2 canvas portretten besteld van mijn eigen kleine. :D puppy en zoals hij nu is.. post het resultaat hier wel eens. :)

zal ik ook eens doen, hoop wel dat hij de stafford kant op gaat, vind de grootte niet zo belangrijk maar mag wel een flinke borstkas hebben.

hij's hier nog heeeeel klein maar gelukkig is hij maar 6 weken en 2 dagen oud

zal ik ook eens doen, hoop wel dat hij de stafford kant op gaat, vind de grootte niet zo belangrijk maar mag wel een flinke borstkas hebben.

hij's hier nog heeeeel klein maar gelukkig is hij maar 6 weken en 2 dagen oud

Ja dat is wel leuk. Grootte is ook niet zo heel erg belangrijk, maar een té schraal beest is niet erg super.. Die van mij is best wel een ukkie. :D die heeft dus geen flinke borstkas..

Oke, ik had die van mij ook met 6 weken.. Pubertijd word dan wel vaak lastiger en dan moet je consequent handelen, anders nemen ze een loopje met je. :p Maar zeker niet hinderlijk of ernstig wat nog wel eens word beweerd..

• Topic Starter Topic Starter
Mooi hondje :)

Wat een bizarre combinatie..Schattig koppie om te zien maar combi slaat nergens op natuurlijk. Ben heel benieuwd hoe hij uit gaat pakken!

:s

Dit was toen ik hem net had opgehaald.. 6 weekjes.. :P

2mg5lqg.jpg

Wat een bizarre combinatie..Schattig koppie om te zien maar combi slaat nergens op natuurlijk. Ben heel benieuwd hoe hij uit gaat pakken!

:s

ja vond het ook gek, en stafford was de vader dus die jack russel zal mooi pijn hebben gehad denk ik:P
&
ja ik hoop goed haha, ik wou graag een stafford die helemaal stafford was maar van moeders mocht dat niet omdat ze er bang voor was zulke honden.

@johan lijkt qua grootte enz er best wel wat op.

Als hij net zo groot word heb je wel een formaat waar je moeder blij mee zou zijn. :P

Groter dan een jack russel, en toch nog een leuk formaat.. :)

hoop het maar haha, wat ik al zeg ik vind grootte niet zo heel belangrijk, vind engelse staffords ook mooi en die worden niet heel veel hoger dan een jack russel maar zijn wel een stuk breder

Pups van 6 weken? Komen jullie uit België?

ja ik vond het ook al erg jong.. maar ze was al bij dierenarts geweest en die zei dat het wel kon blijkbaar? moeder gaf al geen melk meer btw.

als ie zoals nu blijft doen ben ik zo verkocht, iedreen ging naar bed dus moest ie alleen zijn, piepen enz.

ga ik even bij hem liggen na 5minuten gaat ie slapen en kon ik zachtjes de douche uitlopen( verwarmde vloer + is sowieso warmer dan dat hokje voor de buitendeur, in de kamer bij de 3 katten durf ik nog niet even voorzichtig zijn)

Laatst bewerkt:
Mag wettelijk niet eens, en is genoeg reden om achterdochtig te worden van de fokker.

Terug
Naar boven