Zweepje
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 13%
hahahaha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

heb me moeder toch zo ver dat er een am stafford gaat komen. toen ze ze als puppies zag was ze verkocht. Helemaal toen ik karakter intypte en dat het prima gezelschap honden waren etc. beetje jammer dat we ff moeten wachten tot na kerst ( dure tijd)
We hebben nu sinds een maand of 3 ook weer een hondje.
Old english Mastiff.
Nu 4,5 maand oud.
![]()
Op de foto was ze bijna 4 maanden.
Geniale beesten, ik zou er zelf ook wel eentje willen (of een doberman), maar zon beest weegt zo'n beetje evenveel als het vrouwtje en die is bang dat ze hem niet houd. Dus dan zal het wel met de tijd een cockerspaniel / weimaraner / boston terrier worden.
En me moeder begint weer te zeuren over die hond wat ik wou ( am stafford) dat se aggresief kijken. Weet iemand een ras/kruising waar argentijnse/duitse dog type honden uit komen met schoft hoogte van 40-50cm?

Wij hebben een field spaniel erbij. Die trekt harder en is wilder en die is al 5.
Mastiff is een lekkere rustige hond, en zo willen wij haar ook houden.
Ze is over 2 weken 5 maanden en weegt al bijna 40 kg. Maar wel heel relaxed. Uiteindelijk komt ze tussen de 80-100 kg te wegen.
. Ik had trouwens ff een andere hond voor ogen, een old english bulldog, die is toch een stukkie kleiner en lichter.
. Hadden blijkbaar een verkenningsrondje gedaan de nacht ervoor. Goede waakhond dus.Hij moet nog in de breedte groeien, en nu al zo zwaar?
Dan hoop ik voor je dat hij niet alle bijbehorende problemen krijgt, zoals de meeste snelgroeiende rassen die té snel groeien. Zeker omdat hij alles behalve schraal staat.
Wel een supermooie kop