MuscleMeat

Sticky Het Honden Topic

We hebben nu sinds een maand of 3 ook weer een hondje.

Old english Mastiff.
Nu 4,5 maand oud.

2e1t1ra.jpg

Op de foto was ze bijna 4 maanden.

Laatst bewerkt:
heb me moeder toch zo ver dat er een am stafford gaat komen. toen ze ze als puppies zag was ze verkocht. Helemaal toen ik karakter intypte en dat het prima gezelschap honden waren etc. beetje jammer dat we ff moeten wachten tot na kerst ( dure tijd)

heb me moeder toch zo ver dat er een am stafford gaat komen. toen ze ze als puppies zag was ze verkocht. Helemaal toen ik karakter intypte en dat het prima gezelschap honden waren etc. beetje jammer dat we ff moeten wachten tot na kerst ( dure tijd)

Leuk man van een fokker? met stamboom en alles?
Die van mij toen uit een eenmalig nestje gehaald leuke mensen enzo.
Kennisgemaakt met teefje en reutje.gekeken hoe die waren.
Hielden alles.netjes bij hoeveel zo aankwamen en of ze moesten bijvoeren.
Vond ik wel belangerijke zaken.

Wij hebben een Golden Retriever thuis, maakt haar naam echter niet echt waar.

Heerlijk beest is het, eigenzinnig als de pest, maar wel super sweet.

licht eraan hoeveel dat gaat schelen( stamboom enz) verder kun je idd thuis vaak al wel zien hoe de hondjes worden behandeld enz.

We hebben nu sinds een maand of 3 ook weer een hondje.

Old english Mastiff.
Nu 4,5 maand oud.

2e1t1ra.jpg

Op de foto was ze bijna 4 maanden.

Geniale beesten, ik zou er zelf ook wel eentje willen (of een doberman), maar zon beest weegt zo'n beetje evenveel als het vrouwtje en die is bang dat ze hem niet houd. Dus dan zal het wel met de tijd een cockerspaniel / weimaraner / boston terrier worden.

Geniale beesten, ik zou er zelf ook wel eentje willen (of een doberman), maar zon beest weegt zo'n beetje evenveel als het vrouwtje en die is bang dat ze hem niet houd. Dus dan zal het wel met de tijd een cockerspaniel / weimaraner / boston terrier worden.

Wij hebben een field spaniel erbij. Die trekt harder en is wilder en die is al 5.
Mastiff is een lekkere rustige hond, en zo willen wij haar ook houden.
Ze is over 2 weken 5 maanden en weegt al bijna 40 kg. Maar wel heel relaxed. Uiteindelijk komt ze tussen de 80-100 kg te wegen.

En me moeder begint weer te zeuren over die hond wat ik wou ( am stafford) dat se aggresief kijken. Weet iemand een ras/kruising waar argentijnse/duitse dog type honden uit komen met schoft hoogte van 40-50cm?

En me moeder begint weer te zeuren over die hond wat ik wou ( am stafford) dat se aggresief kijken. Weet iemand een ras/kruising waar argentijnse/duitse dog type honden uit komen met schoft hoogte van 40-50cm?

gewoon bij je standpunt blijven dat je een amstaff wilt. de volgende hond hier wordt ook een stafford, ;)

Dat probeer ik maar heb gisteren 3uur zitten drammen en ze bljijft maar zeiken. Niet eens willen trainen gister omdat ik chagrijnig was en er al op ingesteld dat zo 1 mocht

Blijf gewoon doorzeiken en zodra ze zegt toe maar bel ik me vriendin en haal 1 op ( nog geen rijbewijs;@) en ja ik betaal de diesel dan ben niet zo'n sloeber:p

Wij hebben een field spaniel erbij. Die trekt harder en is wilder en die is al 5.
Mastiff is een lekkere rustige hond, en zo willen wij haar ook houden.
Ze is over 2 weken 5 maanden en weegt al bijna 40 kg. Maar wel heel relaxed. Uiteindelijk komt ze tussen de 80-100 kg te wegen.

Ja ok, maar dat is een nog controleerbaar hondje :P. Ik had trouwens ff een andere hond voor ogen, een old english bulldog, die is toch een stukkie kleiner en lichter.

Idd hebben die mastiffs iets ontzettends relaxed over zich daarom zijn het juist prachtige beesten. Kennis heeft er eentje en die hond werd onrustig toen er om het huis heen wat gebeurde (hij slaapt buiten in de zomer). Volgende nacht binnen gehaald en toch bijna een inbreker bij de kladden :D. Hadden blijkbaar een verkenningsrondje gedaan de nacht ervoor. Goede waakhond dus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij moet nog in de breedte groeien, en nu al zo zwaar?
Dan hoop ik voor je dat hij niet alle bijbehorende problemen krijgt, zoals de meeste snelgroeiende rassen die té snel groeien. Zeker omdat hij alles behalve schraal staat.

Wel een supermooie kop

Voordeel is dat het ras (boerboel) nog vrij onbekend is.
Maw nog niet doorgefokt zoals de andere grote honden en dus nog een sterk ras.

Blijft een machtig beest Stefan! En hij word alleen maar mooier!

Terug
Naar boven