MuscleMeat

Sticky Het Honden Topic

jh6nf9.jpg

Mijn hond toen ze nog klein was

Wat vinden jullie van de dogo argentino?
Heeft iemand misschien eentje gehad of kent iemand die er een heeft?

Zhemchug11.jpg

^Super beesten
Alleen hebben ze echt veel beweging nodig nee?
Elke dag 2 km gaan wandelen zie ik ook niet zitten

elke dag zo'n 1,5 a 2 uur lopen ja, we hebben ook gerend met zo'n slee die op asfalt kon enzo maar daar is die zwarte nu veelste oud voor. me pa gaat ook nog wel eens met ze fietsen. ze zijn altijd helemaal opgewonden als ze weten dat ze gaan wandelen ( blaffen en janken en kwispelen etc). maar voor de rest echt aanraders ook nooit vals ofzo geweest en kan goed met kinderen.

Dogo Argentino ja, ken er een paar, schitterende hond en uitstraling, maar niet mijn hond, ik vertrouw er geen 1!!, wat ik daar op die foto zie, zou ik nooit toestaan om de eenvoudige reden dat deze honden niet te vertrouwen zijn. er zullen er ongetwijfeld zijn die een perfecte huisgenoot zijn, maar dit is de enige hond die ik bij voorbaat wantrouw.

Dogo Argentino ja, ken er een paar, schitterende hond en uitstraling, maar niet mijn hond, ik vertrouw er geen 1!!, wat ik daar op die foto zie, zou ik nooit toestaan om de eenvoudige reden dat deze honden niet te vertrouwen zijn. er zullen er ongetwijfeld zijn die een perfecte huisgenoot zijn, maar dit is de enige hond die ik bij voorbaat wantrouw.

Waarom wantrouw je die hond dan?

Men jack russel x stafford is lekker bezig nu, is nu 9 weken oud en als ik hem in het bos ff los laat is het 1x roepen en hij komt eraan rennen. Over 3 weken maar is op puppy cursus.

Zo grappig om te zien. Met den knuffel is het net een krokodil, direkt schudden met zen kop om zen nek te breken. Hij denkt alleen steeds dat de katten dit ook leuk vinden ;p

Is ook al 1100 gram gegroeid in 3 weekjes

Mooi die Dobberman. Sinds ze niet meer gecoupeerd worden zie je ze niet veel meer, maar ik vind die 'statige' houding die ze hebben altijd geweldig
is nu 9 weken oud en als ik hem in het bos ff los laat is het 1x roepen en hij komt eraan rennen
Goed bezig! :)
Niet te vertrouwen vind ik nogal kort door de bocht. De Argentijnse doggen die ik ken, zijn geweldige dieren. Maargoed, dat zijn ze niet zomaar.
Maar in mijn ogen hoor je geen enkel kind alleen te laten met een hond. Een Jack Russel (of welke terrier dan ook) kan een kind lelijk verminken als het mis gaat, en het is (door de hoogte) vrijwel altijd gelijk in het gezicht. Feit is wel dat zon grote dog veel meer schade kán aanrichten dan een maltezertje.
Maar om daarom te zeggen dat ze niet te vertrouwen zijn vind ik nogal kort door de bocht.

Thx Patricia! Idd onze vorige was wel nog gewoon gecoupeerd. Maar eigenlijk vind ik het ook niet lelijk zoals nu :)

pff hondje lag te repen op 1 van me katten, die is krols en dat pilletje werkt nog niet goed. Dus die gaat steeds met de kont omhoog voor hem:p

deed ik hem nog pijn ook ging ff met 1 been op zen pootje staan doordat hij weer achter die kat aanrende en ik hem tegen houden wou, piept ie 20seconden schrok me dood, 1minuut later liep hij weer alsof er niks aan de hand was, dacht dit word dierenarts bellen.

nou vind het toch mooier lijken met van die spitse oren maargoed is wel heel zielig dus beter dat het niet meer gebeurt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was ff bolletje met worst naar binnen aan t werken, kwam dat beest naast me liggen :roflol:

Leuk topic! heb al aardig wat mooie beestjes voorbij zien komen! Dit is mijn hond: Pumba, ondertussen alweer 2 jaar oud ;)

Amfoort13Nov386.jpg

21-01-2011848.jpg

IMG_2925.jpg

Pumbainhetzonnetje.jpg

Laatst bewerkt:
Wat vinden jullie van de dogo argentino?
Heeft iemand misschien eentje gehad of kent iemand die er een heeft?

Zhemchug11.jpg

Maatje van me had er 2 (vrouwtjes welliswaar, maar toch) eentje helaas overleden,.. maar echt super lieve beesten!! (mits GOED opgevoed natuurlijk)

Maatje van me had er 2 (vrouwtjes welliswaar, maar toch) eentje helaas overleden,.. maar echt super lieve beesten!! (mits GOED opgevoed natuurlijk)

Ben het met je eens dat het aan de opvoeding ligt , en vrouwtjes welliswaar zeg je maar mijn ervaring met honden is eigenlijk dat vrouwtjes wel wat pittiger kunnen reageren dan mannetjes:p

Meeste reutjes zijn toch wel wat dominanter hoor.. :P Heeft die van mij ook wel een handje van..

heb zelf 2 schotse terriers, een blonde en zwarte.
will zelf later een tibetan mastif, iemand ervaring met de ras?

Terug
Naar boven