rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.742
- Lengte
- 1m87
Dit is mijn hond.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Prachtig beestje! Hele mooie honden vind ik deze.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is mijn hond.
^Super beesten
Alleen hebben ze echt veel beweging nodig nee?
Elke dag 2 km gaan wandelen zie ik ook niet zitten
Dogo Argentino ja, ken er een paar, schitterende hond en uitstraling, maar niet mijn hond, ik vertrouw er geen 1!!, wat ik daar op die foto zie, zou ik nooit toestaan om de eenvoudige reden dat deze honden niet te vertrouwen zijn. er zullen er ongetwijfeld zijn die een perfecte huisgenoot zijn, maar dit is de enige hond die ik bij voorbaat wantrouw.
Dit is mijn hond.
Goed bezig!is nu 9 weken oud en als ik hem in het bos ff los laat is het 1x roepen en hij komt eraan rennen

Niet te vertrouwen vind ik nogal kort door de bocht. De Argentijnse doggen die ik ken, zijn geweldige dieren. Maargoed, dat zijn ze niet zomaar.Dogo Argentino ja, ken er een paar, schitterende hond en uitstraling, maar niet mijn hond, ik vertrouw er geen 1!!, wat ik daar op die foto zie, zou ik nooit toestaan om de eenvoudige reden dat deze honden niet te vertrouwen zijn. er zullen er ongetwijfeld zijn die een perfecte huisgenoot zijn, maar dit is de enige hond die ik bij voorbaat wantrouw.

Wat vinden jullie van de dogo argentino?
Heeft iemand misschien eentje gehad of kent iemand die er een heeft?
![]()
Maatje van me had er 2 (vrouwtjes welliswaar, maar toch) eentje helaas overleden,.. maar echt super lieve beesten!! (mits GOED opgevoed natuurlijk)

heb zelf 2 schotse terriers, een blonde en zwarte.
will zelf later een tibetan mastif, iemand ervaring met de ras?
Leuk topic! heb al aardig wat mooie beestjes voorbij zien komen! Dit is mijn hond: Pumba, ondertussen alweer 2 jaar oud![]()