AndroidHealthClinic

Sticky Het Honden Topic

:roflol: Ze heeft wel een hoog schattigheid gehalte. Ook een 1e klas aandachtstrekker..

Ze heeft wel rare lig posities overigens :o

C0887556-7B89-413C-92DB-4112C7890D90-498-00000011F3C55F49.jpg

083B9150-DEA3-4B47-9249-B5B4AA1FDC0E-26814-00000A60392E3315.jpg

Toen ze klein was

IMG_0109-1.jpg

Mijn hond heet Diesel (srs).
Zal kijken of ik een pic kan uploaden..

• Topic Starter Topic Starter
Als je dat al rare ligposities vindt :D

106kqdf.jpg

Watvoor ras is dit? En hoe wordt het?
Echt een leuk beestje.

Een engelse stafford, Ja echt een leuk en lief beest!
Super met kinderen en verder een lekker sportief hondje..

Hij blijft een beetje zoals de onderste 2 foto's. Wanneer je hem veel laat bewegen word hij nog wat droger en gespierder..

Heb jij ook een hond?

nieuw record ( in mijn familie althans haha), hondje is nu 9.5 week en apporteren doet hij al alsof hij het jaren doet:P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onze Beauceron, 7 maand oud is ze nu, al veel plezier mee gehad! :)

Bij ons thuis zijn we nu op zoek naar een mooie franse bulldog pup. Hoop dat we een goede vinden, ik vertrouw alleen die thuisfokkers nooit zo

Bij ons thuis zijn we nu op zoek naar een mooie franse bulldog pup. Hoop dat we een goede vinden, ik vertrouw alleen die thuisfokkers nooit zo

Je kan beter een thuisfokker hebben die voor de leuk een nestje krijgt, dan een broodfokker die het om financiële redenen doet.

Mijn vriendin heeft een mastino, heel beschermend maar echt een lief beest, toen ze hem net had mocht ik niet eens naast haar lopen :roflol:je moest echt de baas zijn want anders kon hij nog wel eens tegen je keren. 1x ging ik naast mijn meisje zitten, ging hij inene blaffen en grommen, toen sprong hij met zijn voorpoten op mij, heb hem gelijk bij de poten gepakt, omgedraaid en tegen de grond gewerkt, je moet echt weten wat je doet bij zo een beest.

Echt een tof beest verder maar uiteindelijk doodgegaan op 3 jarig leeftijd :(...

men jack russel x american stafford is aardig pittig aan het worden haha, bij mensen super lief maar die knuffels pfoe:p

word ook al aardig sterk voor een hondje van 13 weken als hij in een knuffel bijt en ik trek het omhoog blijft ie gewoon hangen haha. terwijl ie toch al wel kg of 6 is.

2yy1a42.jpg

Mijne en hebben er nog een in het zwart zie je op de achtergrond.

Mooi beestje! Die gaat nog wel even groot worden aan die dikke poten te zien. Of het moet synthol zijn.. :D

727663041_d1cddd5a17_o.jpg

Veel hondeneigenaars hier, mijn 2 beestjes!

Engelse bulldog en husky, engelse bull is al een pak groter geworden, kan alleen geen tweede foto uploaden..

Laatst bewerkt:
Veel hondeneigenaars hier, mijn 2 beestjes!

Engelse bulldog en husky, engelse bull is al een pak groter geworden, kan alleen geen tweede foto uploaden..

vind die husky's echt super mooi.. maar las dat ze 'lastig' te verzorgen zijn.. klopt dat? :) en hoe doen ze het op een zomerdag van +30 graden? :-p

Terug
Naar boven