bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de eerste instantie werden oren gecoupeerd voor vechthonden: oren zijn kwetsbaar, en wat er niet zit dat kan niet beschadigd worden. Pas later werd het een trend. Dat oren korter gemaakt worden (zelfs grof afgeknipt) zie je in Nederland ook nog vaak terug, vooral bij de Turse herdershonden.je kan ze in belgie wel kopen , wie sprak er over verboden
http://www.facebook.com/BluetownBullies?fref=ts (is PBS een oude member)
Voeding is zoooooo enorm onderschat bij zulke rassen....Ben t deels eens met je post maar als eigenaar kan je er een hoop aan doen.
Vanaf dat ik een klein meisje was hebben we altijd Engelse bullen gehad en geen van alle waren het vloerkleedjes of ziekelijke honden.
Truc is dat je ze traint in spierkracht en conditie van jongs af aan. (En gezonde voeding, tis net een BB)
Mijn EB is 7 jaar en loopt met gemak wandelingen van 1,5 uur en kan je zeker geen hele dag alleen laten.
Er zijn heel veel bullen met allerlei gezondheidsproblemen die de fout zijn van de slechte fokkers die alleen maar t geld zien maar gelukkig zijn er dus ook hele gezonde bullen.
---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 23:30 ----------
Ze stinken idd wel als een malle![]()
Heb jij enig idee wat een Pitbull origineel (van oorsprong) is?Ze zien er naar mijn mening beter uit dan de meeste pittbulls die je de dag van vandaag ziet, vele pitts de dag van vandaag komen uit oost europa en daar zit er ongetwijfeld wel staffords, bulldog noem maar op in een stamboom lijn om het zo te zeggen.

Origineel gepost door SHREDDEDBRAH
je kan ze in belgie wel kopen , wie sprak er over verboden
http://www.facebook.com/BluetownBullies?fref=ts (is PBS een oude member)

Raszuiver met een ras wat niet in Nederland erkend is? Pitbull is een verzamelnaam voor meerdere rassen zonder stamboom, kwalificering vindt plaatst op uiterlijke kenmerken@patricia,
Wat ik eig bedoelde met oost-europa bedoel ik het broodfok daar, als je idd bij een fokker gaat is het een ander verhaal, en klopt ik weet niets van dat ras, ik heb een vriend waarvan zijn moeder showhonden heeft, en door haar heeft me dit een tijdje geboeid waardoor ik goed weet aan hoe je kan zien of een hond een zuiver ras is of een oost-europees broodfok hond waar wss een ander ras in de lijn zit of heeft gezeten..
Dat je met zulke rassen niet het risico moet willen lopen dat het uit een vechtlijn komt. Een lijn waar het temperament getest wordt door 1 van de pups op te offeren (als in: een pup van 6 weken die iets moet vasthouden en levend door midden wordt gesneden om te kijken hoe lang de pup het vast blijft houden. En als in: een lijn waar de fokproductie zo hoog ligt, dat je serieus moet uitkijken voor het Rode Cocker syndroom/doorgefokt gedrag).wat wil je nou concreet met je post zeggen, buiten een bladzijde uit Wikipedia zie ik hier niks bijzonders staan
heb het trouwens is goed bekeken, Ravels is voor mij maar 25-35min rijden..
jammergenoeg mag ik van mn ouders geen andere hond, 1 is zat![]()
mijn domme hond kwam onuitgenodigd mijn kamer binnen terwijl ik aan het studeren was. Ik kon me vervolgens niet meer concentreren, dus maakte ik maar een foto.
![]()

Hopelijk volgend jaar kijken voor een Bullmastiff.
Altijd een Rottweiler gehad.
http://www.youtube.com/watch?v=h7i46ZV21nA

JaloersEen foto van een weekje terug. Ze zijn daar 8 weken oud, ze zijn nu al toch weer wat groter
![]()
![]()
Wat een droppies