Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oh, hoe kom je aan zoveel honden dan? dierenliefhebber? of speciaal verzorger/kennel?
Veel hondeneigenaars hier, mijn 2 beestjes!
Engelse bulldog en husky, engelse bull is al een pak groter geworden, kan alleen geen tweede foto uploaden..
Hoe ervaart u het gedrag van de Engelse Bulldog?
Thanks
Zo'n bully wil ik ook ooit hebben. Heb je er veel werk mee?
Ik ook, maar als ik hem goed begreep is het een normale bully met gecoupeerde oren, hier in belgie is dit ook verboden..
Vrij rustige hond ik vergelijking met de andere rassen, alleen zit er in dit ras veel ziektes..
Huidproblemen, heupproblemen, oogproblemen, ben er wel nog over het hoofd gezien.
Het voordeel is dan wel weer dat het echt rustige honden zijn, ze kunnen ook temperamentvol zijn bij het spelen maar na 10minuten ligt ze al te hijgen en legt ze haar neer, ook vrij lief en aanhankelijk tegenover andere mensen en kinderen, honden en katten..
Natuurlijk qua ziektes, als je bij een goede fokker koopt minimaliseer je die ziektes, maar de kans zit er vroeg of laat toch in, en de kosten bij een fokker kunnen vrij hoog zijn voor dit ras..
Maarja dat heb je terug verdiend als je met moeite 1 keer na de dierenarts moet in een jaar, ik en haar gekocht bij een kennel waar ze honden van het buitenland haalde, ik raad dit iedereen af want ik heb enorm veel problemen met haar gehad!
Maar de liefde die ik krijg is dubbel en dik waard!

je kan ze in belgie wel kopen , wie sprak er over verboden
http://www.facebook.com/BluetownBullies?fref=ts (is PBS een oude member)
maat, wat kost zo'n (pic) pup nou ongeveer incl papiers en inentingen enzo?
Op bluetownbullies staat 2000eurie voor een pup..
Bluetownbullies.com
?Niet dat ik het 100% weet, maar ik denk dat het te maken heeft met dat ze kweken op korte poten, dikke kop en dik lijf?
Ze zien er naar mijn mening beter uit dan de meeste pittbulls die je de dag van vandaag ziet, vele pitts de dag van vandaag komen uit oost europa en daar zit er ongetwijfeld wel staffords, bulldog noem maar op in een stamboom lijn om het zo te zeggen.
Edit: trouwens als je bij een fokker haalt is dit eig meer dan normale prijs, een husky bij een fokker hier kwam ook neer op 2000-2500 euro, om maar te zwijgen van die kleine chihuahua's, je betaalt grotendeels voor de stamboom, en zekerheid dat er geen erfelijke ziektes in een lijn zit..
Trouwens als hondenkenner zie je al snel als een hond van een fokker of oost europa komt, (meeste honden dan toch) in oost europa is er altijd in een lijn wel eens gemixt, mijn bulldog bvb, mooie hond maar als ik hem naast een bulldog van iemand uit de straat zet, pik je hem er zo uit..

nice, bedankt voor de uitleg karma will be given.
heb die site die je geplaats had doorgespit en toen kwam ik inderdaad de uitleg tegen
mijn volgende hond wordt zowiezo een pit of stefford van een gerespecteerde kweker,
dan maar wat meer betalen![]()
heb nu een Mechelse herder, met stamboom papiers & inentingen. 5 jaar oud nu, top waakhond 2 jaar pakwerk gedaan, Hnnng![]()
waarom heb je een waakhond nodig, woon je in de ghetto?