MuscleMeat

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

We gaan het wel weer ff gezellie maken daar in die woktoko...:p

Als er nog mensen met me mee willen rijden motten me tegen die tijd ff pmen.

Ik woon zelf in katenrecht roterdam dus als je in de buurt woont geef ff een gil.

Ik ben benieuwd naar die gezichten in het restaurant als een zooi bodybuilders de tent binnen kommen. :)

Ik ben er 99% zeker bij. Tenzij er een onverwachte vakantie tussendoor komt ofzo. Mensen die mee willen rijden uit Haarlem/Amsterdam en omgeving kunnen PMen.

DBC01 zei:

npg een geluk dat ik dit tôpic lees .

speciaal voor jouw zal ik de stronttarrels van mijn billen schrapen
en mijn oren goed uitkuisen alvorens je likkebaardend kan genieten van
een spetterend heet stuk koevlees ;)

Mensen die vanuit Alkmaar of nabije omgeving naar de wok gaan kunnen met mij meerijden. Graag geen top bodybuilders want anders komt mijn auto niet meer vooruit.

Na een paar keer vergeten te zijn om de brief op de post te doen is hij nu echt weg. :)

Mensen vergeet brief niet juist te frankeren, anders krijgt dbc allemaal extra briefjes erbij. Mijn brief woog ruim 30 gram dus 0,78 cent.

binnenland
0 - 20 gram: 0,39
20 - 50 gram: 0,78

• Topic Starter Topic Starter
Frankeerkosten verreken ik wel op de wok :devil:

kan ik het niet gewoon per bank overmaken?

Ben een beetje huiverig voor geldtransport in de post...

en daarbij komt dat ik dit kan declareren voor mijn werk!! Zak(k)en diner :D

We doen het gewoon zoals ik vermeld heb. Zou jij je privégegevens online zetten, je bankrekeningnummer met achternaam en toebehoren?
Als je een béétje geinformeerd bent hier op DBB kun je je voorstellen dat je vraag een beetje dom is....

DBC01 zei:
We doen het gewoon zoals ik vermeld heb. Zou jij je privégegevens online zetten, je bankrekeningnummer met achternaam en toebehoren?
Als je een béétje geinformeerd bent hier op DBB kun je je voorstellen dat je vraag een beetje dom is....

Dan openen je toch een DBB bankrekening? Mensen zijn af en toe hier echt para... :rolleyes:

Maar oke zoals jij het wil....

Droom lekker door Peoples, wat niet weet dat niet deert, houden zo :thumbs:

Een bedrijfsrekening mag alleen geopend worden als zakelijke account en die dient met identificatie geopend te worden. Ach waarom leg ik dit allemaal uit.
Mensen die hier te weinig van af weten moeten gewoon niet zeuren.

Ik stuur je wel een pakje zilvervliesrijst met daarin geld...:D

Dat gaat je kosten! Pakketpost onder 5kg €5,50! :thumbs:

Ik heb er 2 munten van 20 en 1 van 10 erin zitten en briefies.

Ik hoop dat het niet de 20 gram overstijgt anders krijg je wel een extra knuffel dbc01 :cool: :D

Briefgeld Emile. Briefgeld!! :(

Terug
Naar boven