Fitness Seller

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

Testo weet je dan echt niet wat je met de vrouwen aan moet?:D

DBC01 zei:
Hey Emilemans, alles goed ouwe traveller? :D

Zo onderhand is dit topic een chatroom geworden hehehehe! :D

Gaat lekka. Ben al wezen trainen in een nieuwe gym. Geen hardcore maar ze hebben wel alle spullen. Zit te denken om hier een bar op te zetten. Ik heb zin om totaal iets anders te doen dan wat ik nu doe.

• Topic Starter Topic Starter
Ach wees eens eerlijk: Wie kan er niet trainen als het niet 'hardcore' is?

Iedereen schreeuwt graag van de daken hoe hardcore ie wel niet is maar als het erop aan komt kunnen we keurig allemaal in een reguliere sportschool trainen hoor, dus maak je niet druk, hardcore is een fabel.

hardcore zuigt, afzien is één ding, maar alle mogelijke moeite moeten doen voor een normale training hoeft voor cent niet.

DBC01 zei:
Ach wees eens eerlijk: Wie kan er niet trainen als het niet 'hardcore' is?

Iedereen schreeuwt graag van de daken hoe hardcore ie wel niet is maar als het erop aan komt kunnen we keurig allemaal in een reguliere sportschool trainen hoor, dus maak je niet druk, hardcore is een fabel.

Daar gaat me droom :(

Hehe, maar wat verstaat men onder hardcore.
Ik versta daar stevig onder.
Hardcore eten (flink bunkeren)
Hardcore muziek (flink stampen)
Hardcore trainen (flink zwaar trainen)

En dat kun je overal.

Precies man. Het moest es afgelopen zijn met die zielepieten die overal 'hardcore' voorzetten, ze weten zelf niet eens wat hardcore is. Als ze een échte hardcore gym zouden betreden zouden ze janken van ellende. Ik heb 1 keer getraind in 'O Malleys (ex Mister nog wat) hardcore gym bij Liverpool maar daar werd je niet vrolijk van.

Dag hardcore! :hello:

Je praat alsof je van een health center een "hardcore" gym kunt maken.. maybe met 14kg dumbbells borst trainen heel langzaam en 50 herhalingen ...

;)

ff de zaak stangen hoor

Capoeirist zei:
Je praat alsof je van een health center een "hardcore" gym kunt maken.. maybe met 14kg dumbbells borst trainen heel langzaam en 50 herhalingen ...

;)

ff de zaak stangen hoor

Da's weer het andere uiterste...:rolleyes:

RENG DENG DENG DENG!!!het enige wat ik wil horen is harcdcore in me oren:D:D:D

RobertHosper zei:
is goed Marzjuh:D ik ben niet enkel en alleen gabber:) is alleen me favo muziek sT:D
noem je dat muziek, ach met wat dope is alles leuk ;)
maar als je nu wat vaker zo'n feestje gaat bezoeken dan hoef je niet meer te cutten :)

marz01 zei:
noem je dat muziek, ach met wat dope is alles leuk ;)
maar als je nu wat vaker zo'n feestje gaat bezoeken dan hoef je niet meer te cutten :)

ach 17 december is de nightmare in rotterdam...maar ik cancel m om een gezellig avondje te wokken met mijn favoriete virtuele vriendjes:D

Jongen...de middelen die op zo'n feest worden gebruikt...daar kan clen niet tegen op, maar massa dat het kost:o

pong pong pong pong pong

:)

TU TU TU

Gaat weer helemaal nergens over!

Jawel over dat je Dope nodig hebt voordat je RENG DENG DENG muziek mooi kunt vinden.

Dat hardcore 2 uiterste kent

Dat we nog steeds niet aan het wokken zijn, maar goed wel weerbijna weekend....

Capoeirist zei:
Jawel over dat je Dope nodig hebt voordat je RENG DENG DENG muziek mooi kunt vinden.

ik vin het al mooi zonder dope hoor:D paar redbulltjes (light) dr achter aan en LOSSSSSSSSSSSS!:p

Capoeirist zei:

Nog maar ruim 2 weken pikkie:D

Terug
Naar boven