- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Hey Emilemans, alles goed ouwe traveller?
Zo onderhand is dit topic een chatroom geworden hehehehe!![]()
Infinity zei:Testo weet je dan echt niet wat je met de vrouwen aan moet?![]()

DBC01 zei:Ach wees eens eerlijk: Wie kan er niet trainen als het niet 'hardcore' is?
Iedereen schreeuwt graag van de daken hoe hardcore ie wel niet is maar als het erop aan komt kunnen we keurig allemaal in een reguliere sportschool trainen hoor, dus maak je niet druk, hardcore is een fabel.

Capoeirist zei:Je praat alsof je van een health center een "hardcore" gym kunt maken.. maybe met 14kg dumbbells borst trainen heel langzaam en 50 herhalingen ...
ff de zaak stangen hoor

komt die ouwe vieze gabber ook weerRobertHosper zei:RENG DENG DENG DENG!!!het enige wat ik wil horen is harcdcore in me oren![]()

marz01 zei:komt die ouwe vieze gabber ook weer
ga toch lekker mee naar de matrix joh
ik ben niet enkel en alleen gabber
is alleen me favo muziek sT
noem je dat muziek, ach met wat dope is alles leukRobertHosper zei:is goed Marzjuhik ben niet enkel en alleen gabber
is alleen me favo muziek sT
![]()

marz01 zei:noem je dat muziek, ach met wat dope is alles leuk
maar als je nu wat vaker zo'n feestje gaat bezoeken dan hoef je niet meer te cutten![]()

Capoeirist zei:Jawel over dat je Dope nodig hebt voordat je RENG DENG DENG muziek mooi kunt vinden.
Dat hardcore 2 uiterste kent
Dat we nog steeds niet aan het wokken zijn, maar goed wel weerbijna weekend....
paar redbulltjes (light) dr achter aan en LOSSSSSSSSSSSS!
Capoeirist zei:Jawel over dat je Dope nodig hebt voordat je RENG DENG DENG muziek mooi kunt vinden.
Dat hardcore 2 uiterste kent
Dat we nog steeds niet aan het wokken zijn, maar goed wel weerbijna weekend....