AndroidHealthClinic

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

Ja dan ga je weer vragen stellen Robert die de mensen liever niet beantwoorden :)

Is er eigenlijk ook een karaoke bar bij die wok?

Hoi.

Gaat de wok nog door en zo ja, is er nog plek over en hoe moet je betalen?

MrJ zei:
Hoi.

Gaat de wok nog door en zo ja, is er nog plek over en hoe moet je betalen?
goede morgen MRj ook wakker

De gasten die betaald hebben zijn:

Hertje
DBC01
Infinity
Masters
Emile
Bart P
Cynthia
RichardV
MrJ
RubenSossa
Centaur
Johnny01
DjPhreak
SlettieBettie
DavyO
Capoeirist
BigTony
Zelda
MarkyWB
Blackadder
Testo
Dutch Windmill
Hardgainers
Pijnisfijn
Psycho B
Ryu
Marz01
Apenootje
Kourosh (maatje Infinity)
Big'R
Bur
Robert Hosper

Lukt je niet. :thumbup:

Hoe vaak moet je hem daarvoor zuigen?

Markywannabee zei:
Is er eigenlijk ook een karaoke bar bij die wok?
ALST-U-BLIEFT niet zeg! Als ik wel ergens geen behoefte aan heb, dan is het wel om naar een dronken DBB'er te moeten luisteren die zichzelf tot in de eeuwigheid voor paal zet door als een gekweelde speenvarken een poging te doen om een liedje te zingen die normaal alleen weggelegd is voor stemmen a la Gerard Joling.

jammer...:( kwas benieuwd wat voor fotomateriaal dat van MWB op zou leveren zodat onze DBB-maatjes die niet mee gaan alsnog kunnen zien wat we dr uitgevreten hebben...of beter gezegd: wat MWB uit gespookt heeft:rolleyes:

Centaur zei:
Had je dat niet eerder kunnen zeggen? :mad: Dat had me een hoop verhitte pogingen en rammen op het toetsenboard uitgespaard.

Vandaar dat je een nieuw toetsenbord heb gekocht. :D

RobertHosper zei:
jammer...:( kwas benieuwd wat voor fotomateriaal dat van MWB op zou leveren zodat onze DBB-maatjes die niet mee gaan alsnog kunnen zien wat we dr uitgevreten hebben...of beter gezegd: wat MWB uit gespookt heeft:rolleyes:

Centaur zei:
ALST-U-BLIEFT niet zeg! Als ik wel ergens geen behoefte aan heb, dan is het wel om naar een dronken DBB'er te moeten luisteren die zichzelf tot in de eeuwigheid voor paal zet door als een gekweelde speenvarken een poging te doen om een liedje te zingen die normaal alleen weggelegd is voor stemmen a la Gerard Joling.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

edit ----

:barf:

Gegroet iedereen vanuit een sneeuwrijk bratislava. Ben flink wezen feesten en zo trainen. Ik zie jullie op de wok. :)

• Topic Starter Topic Starter
Hey Emilemans, alles goed ouwe traveller? :D

Zo onderhand is dit topic een chatroom geworden hehehehe! :D

Centaur & MrJ : LoL

Chattopic ? ach hebben we al wat kennis gemaakt voor de wok :)

Terug
Naar boven