Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goede morgen MRj ook wakkerMrJ zei:Hoi.
Gaat de wok nog door en zo ja, is er nog plek over en hoe moet je betalen?
MrJ zei:Hoi.

Ban!MrJ zei:Hoi.
Testo zei:

Testo zei:
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?MrJ zei:
Dat had me een hoop verhitte pogingen en rammen op het toetsenboard uitgespaard.ALST-U-BLIEFT niet zeg! Als ik wel ergens geen behoefte aan heb, dan is het wel om naar een dronken DBB'er te moeten luisteren die zichzelf tot in de eeuwigheid voor paal zet door als een gekweelde speenvarken een poging te doen om een liedje te zingen die normaal alleen weggelegd is voor stemmen a la Gerard Joling.Markywannabee zei:
Centaur zei:Had je dat niet eerder kunnen zeggen?Dat had me een hoop verhitte pogingen en rammen op het toetsenboard uitgespaard.

RobertHosper zei:jammer...kwas benieuwd wat voor fotomateriaal dat van MWB op zou leveren zodat onze DBB-maatjes die niet mee gaan alsnog kunnen zien wat we dr uitgevreten hebben...of beter gezegd: wat MWB uit gespookt heeft
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Centaur zei:ALST-U-BLIEFT niet zeg! Als ik wel ergens geen behoefte aan heb, dan is het wel om naar een dronken DBB'er te moeten luisteren die zichzelf tot in de eeuwigheid voor paal zet door als een gekweelde speenvarken een poging te doen om een liedje te zingen die normaal alleen weggelegd is voor stemmen a la Gerard Joling.

RobertHosper zei:
hahahaha..Die kerel lult je de godsganse nacht de oren van je kop