MuscleMeat

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

Ja lijkt me ook erg vervelend als een man aan mijn pikkie zou denken maar ik dacht dat jij dat al lang gewend was?

RichardV zei:
Ja lijkt me ook erg vervelend als een man aan mijn pikkie zou denken maar ik dacht dat jij dat al lang gewend was?

Mijn jaren lange relatie met een geweldige vrouw mag dan wel over zijn sinds een tijdje maar dat wil nog niet zeggen dat ik homo word :eek:

Je wordt geboren als homo hebben ze mij wel eens vertled. Dus je kan er niks aan doen ;)

Aaah.. geen wonder dat ik altijd anaal wou dan :o

No thanks.. ik heb liever vrouwelijk schoon ;)

Misschien dat we nog dbbérs kunnen afzetten op parkeerplaatsen langs de snelweg :rolleyes:

RichardV zei:
Je wordt geboren als homo hebben ze mij wel eens vertled. Dus je kan er niks aan doen ;)
Nee hoor, vraag maar aan Gordon, die wordt net zo makkelijk homo of hetero in een dag tijd.

RichardV zei:
Een avondje wokken: 15,50

Een ritje naar Amersfoort: 22,00

Een rol duct tape: 3,95

MarkyWannabee die denkt mee te mogen wokken, maar vroegtijdig af moeten haken op de parkeerplaats:

PRICELESS

Centaur zei:

MarkyWannabee die denkt mee te mogen wokken, maar vroegtijdig af moeten haken op de parkeerplaats:

PRICELESS
GEIL:kots:

Centaur zei:

PRICELESS
Hehehehe

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Centaur opnieuw punten kan geven.

Een avondje wokken: 15,50 + 5 euro drank

Een ritje naar Amersfoort: 51 euro

En een geile Centaur: gratis

Centaur die denkt mee te mogen wokken, maar vroegtijdig af moeten haken op de parkeerplaats.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

PRICELESS

Bah vieze plaatjes MARKY!

waar gaat dit heen jongens?:o
ben benieuwd wat er op de wok gaat gebeuren als 3/4 van de DBB'ers vol zit met alcohol, roids en ander aanverwanten:D

Terug
Naar boven