- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 16%
RichardV zei:
Wil je aub niet aan mijn pikkie denken ? dan ga ik me erg ongemakkelijk voelen op de wok

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RichardV zei:

RichardV zei:Ja lijkt me ook erg vervelend als een man aan mijn pikkie zou denken maar ik dacht dat jij dat al lang gewend was?

Capoeirist zei:Aaah.. geen wonder dat ik altijd anaal wou dan
No thanks.. ik heb liever vrouwelijk schoon
Misschien dat we nog dbbérs kunnen afzetten op parkeerplaatsen langs de snelweg![]()
Nee hoor, vraag maar aan Gordon, die wordt net zo makkelijk homo of hetero in een dag tijd.RichardV zei:Je wordt geboren als homo hebben ze mij wel eens vertled. Dus je kan er niks aan doen![]()
Centaur zei:Nee hoor, vraag maar aan Gordon, die wordt net zo makkelijk homo of hetero in een dag tijd.
RichardV zei:

Een avondje wokken: 15,50RichardV zei:
GEILCentaur zei:Een avondje wokken: 15,50
Een ritje naar Amersfoort: 22,00
Een rol duct tape: 3,95
MarkyWannabee die denkt mee te mogen wokken, maar vroegtijdig af moeten haken op de parkeerplaats:
PRICELESS

HeheheheCentaur zei:Een avondje wokken: 15,50
Een ritje naar Amersfoort: 22,00
Een rol duct tape: 3,95
MarkyWannabee die denkt mee te mogen wokken, maar vroegtijdig af moeten haken op de parkeerplaats:
PRICELESS
Markywannabee zei:

Centaur zei:
Dani zei:Hehehehe
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Centaur opnieuw punten kan geven.

nou wilde ook het zelfde doen als centaur! deze is minder vies dat dan ranzige plaatje van die duktape jongen.RichardV zei:
Markywannabee zei:

ik vind hem wel goed want centaur staat voor z;n manpaard ding!Capoeirist zei:Helaas, het is net als een 2e deel van de film, achterhaald en slaat niet aan.![]()