Markywannabee zei:
Ik dacht dat je een grap maakte dat je mee wou,kerel...
Je weet wel wat de dresscode is in zo'n tent?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Markywannabee zei:
Emile zei:Wordt een leuk avondje bro en een leuke lijst.
In slowakije was ik voor een dubbele wodka cola 2 euro kwijt in een discotheek. In het oosten van slowakije is het nog goedkoper (scheelt meer dan de helft). Damn wat was ik vaak lazerus maar wat een lekker spul. Daar heb je zeker gelijk in lange bro![]()

METH?Testo zei:Kijk...dat wordt al een leuk stapcrew....
Testo
Hardgainers
RichardV
Bartp
Masters
Cynthia
Capoeirist
Ryu
Emile
Dutch Windmill
MrBig
Ik heb er nu al zin in!!!![]()
Wie regelt het pretpakket?![]()

Testo zei:In Polen hetzelfde verhaal,kerel..
Daar zitten we VIPstyle met een fles bacardi en een kan cola voor onze neus voor nog geen 50 euries.....das leuk!
Een losse baco kost 3 euro en een wodka jus d'orange kost iets van 2 euro ofzo.....dat noem ik nou ouderwets stappen......lekkaaaaaaa!!
Daarom gaat het in The Matrixx heel erg tegenvallen qua prijzen.![]()
das duurTesto zei:Ik dacht dat je een grap maakte dat je mee wou,kerel...
Je weet wel wat de dresscode is in zo'n tent?
Blackadder zei:Matrixx lijkt me wel wat, maar of er lekkere wijven zitten is een andere vraag, als ik die partypics zo bekijk.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Testo zei:Huh....jij hebt volgens mij een kleuterschool gevonden op internet die the Matrixx heet want dit soort types laten ze niet naar binnen hoor.![]()
Maar jij wil dus ook mee?
ja hallo! ik dacht dat het in polen en zo goedkoop was! maar voor 1 ,50 trek ik hier een blikje cola uit de muur!Testo zei:Ben je nou een mong**l of begrijp je echt niks van de prijzen vandaag de dag,ouwe?
Dresscode is dress to impress!!

jij gaat toch niet meer terug komen die avond! dan rijden er echt geen treinen meer helemaal naar belgie zegBlackadder zei:yep ik ga zowieso mee, ik ben niet van plan om 3 uur op de trein te zitten om maar enkele uurtjes te wokken.
Markywannabee zei:jij gaat toch niet meer terug komen die avond! dan rijden er echt geen treinen meer helemaal naar belgie zeg
Blackadder zei:Justement dat ik dan blijf, indien er nog een slaapplaats over is, blijf ik daar pitten, anders feesten we lekker een nachtje door.

Blackadder zei:yep ik ga zowieso mee, ik ben niet van plan om 3 uur op de trein te zitten om maar enkele uurtjes te wokken.

Markywannabee zei:ja hallo! ik dacht dat het in polen en zo goedkoop was! maar voor 1 ,50 trek ik hier een blikje cola uit de muur!
en 50 euro? voor 2 drankjes! nou als het zo duur is dan ben ik maar een mong**l maar 3 euro voor een glaasje fris ga ik toch niet meer uitgeven!

o dat gaat dan nog net naast de 15 euriesTesto zei:Zo goedkoop is het dus ook in Polen,slome...![]()
In The Matrixx zal je ongeveer een euro of 8 voor je baco betalen en idd een euro of 3 voor je cola....lekka,he?![]()
entree
regel gewoon bij onze pillenforumboer corleone wat xtc en zuip de rest van de avond uit de wasbak op het toilet en je bent heel de avond voor weinig uit je dakMarkywannabee zei:

50 Dollar zei:jammer dat ik niet met de auto kan komen (want dan kan ik niet zuipen) en met trein gaat niet want dan moet ik weer op station wachten tot 1e trein komt...anders was k ook wel gekomen met een maat..matrixx is btw best vette tent en heb er toen ik er voor de eerste keer kwam een lekker wijf aan de haak geslagen! dus die mormels van hierboven zul je niet zoveel tegenkomen![]()