XXL Nutrition

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

Emile zei:
Wordt een leuk avondje bro en een leuke lijst.

In slowakije was ik voor een dubbele wodka cola 2 euro kwijt in een discotheek. In het oosten van slowakije is het nog goedkoper (scheelt meer dan de helft). Damn wat was ik vaak lazerus maar wat een lekker spul. Daar heb je zeker gelijk in lange bro :)

In Polen hetzelfde verhaal,kerel..

Daar zitten we VIPstyle met een fles bacardi en een kan cola voor onze neus voor nog geen 50 euries.....das leuk!

Een losse baco kost 3 euro en een wodka jus d'orange kost iets van 2 euro ofzo.....dat noem ik nou ouderwets stappen......lekkaaaaaaa!!

Daarom gaat het in The Matrixx heel erg tegenvallen qua prijzen.:D

Testo zei:
Kijk...dat wordt al een leuk stapcrew....

Testo
Hardgainers
RichardV
Bartp
Masters
Cynthia
Capoeirist
Ryu
Emile
Dutch Windmill
MrBig

Ik heb er nu al zin in!!!:p

Wie regelt het pretpakket?:D
METH? :eyebrow:

Testo zei:
In Polen hetzelfde verhaal,kerel..

Daar zitten we VIPstyle met een fles bacardi en een kan cola voor onze neus voor nog geen 50 euries.....das leuk!

Een losse baco kost 3 euro en een wodka jus d'orange kost iets van 2 euro ofzo.....dat noem ik nou ouderwets stappen......lekkaaaaaaa!!

Daarom gaat het in The Matrixx heel erg tegenvallen qua prijzen.:D

2 euro voor een drankje?:eek: das duur

Testo zei:
Ik dacht dat je een grap maakte dat je mee wou,kerel...

Je weet wel wat de dresscode is in zo'n tent?

mmmm gezien de prijzen? 50 euro voor een cola en wat alchohol? denk ik dat ik ga afzien

mm drescode? wat is die dan? 3 delig?

Matrixx lijkt me wel wat, maar of er lekkere wijven zitten is een andere vraag, als ik die partypics zo bekijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben je nou een mong**l of begrijp je echt niks van de prijzen vandaag de dag,ouwe?

Dresscode is dress to impress!!

Blackadder zei:
Matrixx lijkt me wel wat, maar of er lekkere wijven zitten is een andere vraag, als ik die partypics zo bekijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Huh....jij hebt volgens mij een kleuterschool gevonden op internet die the Matrixx heet want dit soort types laten ze niet naar binnen hoor.:D

Maar jij wil dus ook mee?

http://www.matrixx.nl/

als dit het kleuterschooltje is dat je bedoelt, ik zie echt niet veel soeps tussen de pics, of ze moeten daar in nijmegen de termen schoonheid en geilheid ook voor hele andere zaken gebruiken.

Testo zei:
Huh....jij hebt volgens mij een kleuterschool gevonden op internet die the Matrixx heet want dit soort types laten ze niet naar binnen hoor.:D

Maar jij wil dus ook mee?

yep ik ga zowieso mee, ik ben niet van plan om 3 uur op de trein te zitten om maar enkele uurtjes te wokken.

Testo zei:
Ben je nou een mong**l of begrijp je echt niks van de prijzen vandaag de dag,ouwe?

Dresscode is dress to impress!!
ja hallo! ik dacht dat het in polen en zo goedkoop was! maar voor 1 ,50 trek ik hier een blikje cola uit de muur!

en 50 euro? voor 2 drankjes! nou als het zo duur is dan ben ik maar een mong**l maar 3 euro voor een glaasje fris ga ik toch niet meer uitgeven!

en dress to inmpres? moet ik dan naakt komen?

trouwens ben er al eens geweest zie hier foto[Afbeelding niet meer beschikbaar]
uiteraard met mijn flesje zelfmegenomen spa blauw!:D

Blackadder zei:
yep ik ga zowieso mee, ik ben niet van plan om 3 uur op de trein te zitten om maar enkele uurtjes te wokken.
jij gaat toch niet meer terug komen die avond! dan rijden er echt geen treinen meer helemaal naar belgie zeg

Markywannabee zei:
jij gaat toch niet meer terug komen die avond! dan rijden er echt geen treinen meer helemaal naar belgie zeg

Justement dat ik dan blijf, indien er nog een slaapplaats over is, blijf ik daar pitten, anders feesten we lekker een nachtje door.

Blackadder zei:
Justement dat ik dan blijf, indien er nog een slaapplaats over is, blijf ik daar pitten, anders feesten we lekker een nachtje door.

je word in de matrixx tussen 5 en 5.30 naar buiten getrapt. voor je in het centrum bent zal het wel na 6en zijn. meestal rijden er dan wel weer treinen.

die foto zal wel gemaakt zijn bij zo'n schoolfeest. dan wordt die toko afgehuurd. normale avonden zie je dit soort gedrochten echt niet lopen hoor. en anders moet je meer drinken :D

Hahahaha....je stelt me gerust,Masters....ik begon em al te knijpen namelijk.:D

Blackadder zei:

Kijk....de enige Belg die op komt dagen voor de wok en dan ook nog eens gezellig mee gaat naar The Matrixx......jij scoort weer wat punten voor je land,ouwe.:D

Markywannabee zei:
ja hallo! ik dacht dat het in polen en zo goedkoop was! maar voor 1 ,50 trek ik hier een blikje cola uit de muur!

en 50 euro? voor 2 drankjes! nou als het zo duur is dan ben ik maar een mong**l maar 3 euro voor een glaasje fris ga ik toch niet meer uitgeven!

Zo goedkoop is het dus ook in Polen,slome...;)

In The Matrixx zal je ongeveer een euro of 8 voor je baco betalen en idd een euro of 3 voor je cola....lekka,he?:D

Testo zei:
Zo goedkoop is het dus ook in Polen,slome...;)

In The Matrixx zal je ongeveer een euro of 8 voor je baco betalen en idd een euro of 3 voor je cola....lekka,he?:D
o dat gaat dan nog net naast de 15 euries:eek: entree

jammer dat ik niet met de auto kan komen (want dan kan ik niet zuipen) en met trein gaat niet want dan moet ik weer op station wachten tot 1e trein komt...anders was k ook wel gekomen met een maat..matrixx is btw best vette tent en heb er toen ik er voor de eerste keer kwam een lekker wijf aan de haak geslagen! dus die mormels van hierboven zul je niet zoveel tegenkomen:P

Markywannabee zei:
o dat gaat dan nog net naast de 15 euries:eek: entree
regel gewoon bij onze pillenforumboer corleone wat xtc en zuip de rest van de avond uit de wasbak op het toilet en je bent heel de avond voor weinig uit je dak;)

maar volgens mij kan het staplijstje wel wat langer gemaakt worden inmiddels; noteer blackadder, roberthosper en mij er ook maar bij..

50 Dollar zei:
jammer dat ik niet met de auto kan komen (want dan kan ik niet zuipen) en met trein gaat niet want dan moet ik weer op station wachten tot 1e trein komt...anders was k ook wel gekomen met een maat..matrixx is btw best vette tent en heb er toen ik er voor de eerste keer kwam een lekker wijf aan de haak geslagen! dus die mormels van hierboven zul je niet zoveel tegenkomen:P

waar woont markiewalibie ook al weer? en had hij niet toevallig een auto;)

Terug
Naar boven