MuscleMeat

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik bedoel is als iedereen uitgewokt is, was het plan van een stel om een tent als Matrixx op te zoeken. Dat beveel ik zelf aan boven in de stad zelf te blijven want die is er ge-end op locals. Heb je qua vertier weinig aan.

Als de wok sluit om 12 uur kan iedereen z'n keuze maken, en anders ga je eerder weg als je de trein moet halen. Do what u like!

DBC01 zei:
Wat ik bedoel is als iedereen uitgewokt is, was het plan van een stel om een tent als Matrixx op te zoeken. Dat beveel ik zelf aan boven in de stad zelf te blijven want die is er ge-end op locals. Heb je qua vertier weinig aan.

Als de wok sluit om 12 uur kan iedereen z'n keuze maken, en anders ga je eerder weg als je de trein moet halen. Do what u like!
Ik dacht eigenlijk dat je met "elders" een tent ver uit de stad bedoelde, misschien in één van de grotere steden, in dat geval zou het allemaal wat te krap zijn.

Ik zelf ga daarna niet nog eens de bloemetjes buiten zetten omdat ik zelf moet rijden, en blijf op de wok zolang het gezellig is.

Ben benieuwd :evil:

Ik moet naderhand werken maar ik zal zorgen dat ik wat later kan beginnen.

De organisator kan natuurlijk niet na 3 pannetjes opstappen :D

DBC01 zei:
De organisator kan natuurlijk niet na 3 pannetjes opstappen :D
Ben je als de kapitein op het schip, ook als eerste aan boord om iedereen een hand te geven? Of moeten we met z'n allen op de parkeerplaats vol verwachting naar onze diebiesie uitkijken?

Centaur zei:
Ben je als de kapitein op het schip, ook als eerste aan boord om iedereen een hand te geven? Of moeten we met z'n allen op de parkeerplaats vol verwachting naar onze diebiesie uitkijken?

Ik ben als eerste aanwezig om iedereen de hand te schudden en een persoonlijk praatje te maken en ik zal natuurlijk ook richtingaanwijs-kaarten ophangen met mijn beeltenis hè.

DBC01 zei:
Ik ben als eerste aanwezig om iedereen de hand te schudden en een persoonlijk praatje te maken en ik zal natuurlijk ook richtingaanwijs-kaarten ophangen met mijn beeltenis hè.

...

DBC01 zei:
Waarom doe je dat nou dbc? Nét nu ik je eigenlijk best aardig begon te vinden....

PS: Met kwijl besmeurde spiegeltjes is ook voldoende hoor.
:D

Testo zei:
Weet ik veel...

Wij zijn om 11 uur toch allang pleite want dan gaan we naar THE MATRIXX.

We zullen nog ff aan je denken als jij daar je toetje zit te smikkelen en wij tussen de lekkere chicks staan te pompen op snoeiharde house,gab.:D

Yessssssssss!!!!!!!!!! Klinkt gooooooooooooeeeeeee.

Verwijst het woordje pompen in deze nu naar de chicks of naar de house?

Markywannabee zei:
jeetje Hardgainers,RichardV,Masters,Cynthia,DW,mr big,ryu naar de Matrixxx
nou krijg ik ineens ook zin.
JE VERGEET IEMAND!!!! IK ZAL JOUW IS OPSLUITEN EN DAN VERGETEN!!!

bartp zei:
JE VERGEET IEMAND!!!! IK ZAL JOUW IS OPSLUITEN EN DAN VERGETEN!!!

sorry:D ik zal het die dag nog wel goedmaken:hornyna:

Testo zei:
Ja hoor es ff....jij hebt je opgegeven voor die wok en niet voor een special trip to the Matrixx dus dat gaat je nog wel extra geld kosten,he?:D

o? hoeveel testo moet ik kopen dan?:D :eek:

Centaur zei:

pffffff dus jullie gaan DBC ook opwachten op de parkeerplaats! Jippie ben ik niet de enige die word opgewacht:D

DBC01 zei:

ahhahahhhahahha jou beeltenis! is dat om de mensen weg te houden van het restaurant!;)

Tuurlijk gaan we naar de matri-xxx

Ik ga ook wel mee hoor, boeit toch allemaal geen reet, gewoon ouderwets fun hebben als nerds onder elkaar :D :p

Ik heb al kennis gemaakt met dbc01 en zijn dame. Relaxt gast.

Ik wil wel naar de matri-xxxxx. Lekker uit mijn dakkie :)

dubbele post.

Kijk...dat wordt al een leuk stapcrew....

Testo
Hardgainers
RichardV
Bartp
Masters
Cynthia
Capoeirist
Ryu
Emile
Dutch Windmill
MrBig

Ik heb er nu al zin in!!!:p

Wie regelt het pretpakket?:D

Testo zei:

Testo
Hardgainers
RichardV
Bartp
Masters
Cynthia
Capoeirist
Ryu
Emile
Dutch Windmill
MrBig

:eyes: :gosh: :bawling:

Testo zei:

Testo
Hardgainers
RichardV
Bartp
Masters
Cynthia
Capoeirist
Ryu
Emile
Dutch Windmill
MrBig

Wordt een leuk avondje bro en een leuke lijst.

In slowakije was ik voor een dubbele wodka cola 2 euro kwijt in een discotheek. In het oosten van slowakije is het nog goedkoper (scheelt meer dan de helft). Damn wat was ik vaak lazerus maar wat een lekker spul. Daar heb je zeker gelijk in lange bro :)

Terug
Naar boven