- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ryu zei:ja hallo word steeds vroeger ofzo? Ik ben die ochtend nog in dusseldorf.
Zal me vrouw leuk vinden als we over de markt heen gaan ''rennen''![]()
Infinity zei:

Testo zei:Weet ik veel...
Wij zijn om 11 uur toch allang pleite want dan gaan we naar THE MATRIXX.
We zullen nog ff aan je denken als jij daar je toetje zit te smikkelen en wij tussen de lekkere chicks staan te pompen op snoeiharde house,gab.![]()

eduardjanssen zei:Je vrouw? Lul niet zo onnozel alsof je een iq hebt van een pindanootje man.

Infinity zei:
Testo zei:Ik ken die gasten niet...heb het topic wel een beetje gevolgd maar vd rest boeit het me niet hoor.

Ryu zei:ey maat met wie gaan we allemaal naar matrixx dan ? lijkt mij wel chill.
ff baco drinken met mijn grote idol![]()

Ryu zei:ey maat met wie gaan we allemaal naar matrixx dan ? lijkt mij wel chill.
ff baco drinken met mijn grote idol![]()
Testo zei:Kom je gezellie naast me zitten,gab?![]()
Ik ga zowiezo samen met Hardgainers,RichardV,Masters,Cynthia naar de Matrixxx.
En Waarschijnlijk gaan Dutch Windmill en Mr Big ook mee en vd rest zien we op de wok wel wie er nog meer gaan....
Op jou kunnen we dus ook rekenen,Ryu?
Ik weet alleen niet hoe het zit van de mensen die blijven pitten. Naja heb ik ook niks meer van gehoord dus ga er vanuit dat er niemand blijft. Dus count me in!Ryu zei:haah shit dan ben ik wel de kleinste man..
Maar lijkt me gezelligIk weet alleen niet hoe het zit van de mensen die blijven pitten. Naja heb ik ook niks meer van gehoord dus ga er vanuit dat er niemand blijft. Dus count me in!

Markywannabee zei:

Markywannabee zei:jeetje Hardgainers,RichardV,Masters,Cynthia,DW,mr big,ryu naar de Matrixxx
nou krijg ik ineens ook zin.
Testo zei:Ja hoor es ff....jij hebt je opgegeven voor die wok en niet voor een special trip to the Matrixx dus dat gaat je nog wel extra geld kosten,he?![]()
Dan mag die bij ons staan en als bonus ons zelfs bij de naam noemen. 
Testo zei:Ja man,**** op met die gasten....scheelt je weer een hoop ellende in je toko en de toffe gasten gaan toch na die wok pleite om het echte stapleven op te zoeken dus jij gaat gewoon mee,gab!!
Topper....we gaan het echt leuk hebben.![]()
Baco Boys 4 life 
Infinity zei:Als jij een betere tent in amersfoort weet hou ik me aanbevolen![]()