XXL Nutrition

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

tja omdat het later word! en er toch nog limbos:D in de problemen komen met treinen mss,hoor ik het wel alsnog! autooooooo

Tot hoelaat is die Toko eigenlijk geopend?

via google kwam ik aan tussen 12:00 en 22:00 maar mss dat DBC dat beter kan vertellen

Infinity zei:
Tot hoelaat is die Toko eigenlijk geopend?

Weet ik veel...

Wij zijn om 11 uur toch allang pleite want dan gaan we naar THE MATRIXX.

We zullen nog ff aan je denken als jij daar je toetje zit te smikkelen en wij tussen de lekkere chicks staan te pompen op snoeiharde house,gab.:D

• Topic Starter Topic Starter
Hut is open tot let's say 12 uur.

Testo zei:
Weet ik veel...

Wij zijn om 11 uur toch allang pleite want dan gaan we naar THE MATRIXX.

We zullen nog ff aan je denken als jij daar je toetje zit te smikkelen en wij tussen de lekkere chicks staan te pompen op snoeiharde house,gab.:D

Met aan de deur Rico en Vincent?:D

Testo zei:
Ik ken die gasten niet...heb het topic wel een beetje gevolgd maar vd rest boeit het me niet hoor.

ey maat met wie gaan we allemaal naar matrixx dan ? lijkt mij wel chill.

ff baco drinken met mijn grote idol :rolleyes:

tja ik denk dat de doelgroep in amersfoort allemaal toch wel 14 tot 20 is. Het oudere volk gaat meestal naar bubbels of Cuba libre ofzo. Denk dat dbC Hier meer vanaf weet.

Ryu zei:
ey maat met wie gaan we allemaal naar matrixx dan ? lijkt mij wel chill.

ff baco drinken met mijn grote idol :rolleyes:

Kom je gezellie naast me zitten,gab?;)

Ik ga zowiezo samen met Hardgainers,RichardV,Masters,Cynthia naar de Matrixxx.

En Waarschijnlijk gaan Dutch Windmill en Mr Big ook mee en vd rest zien we op de wok wel wie er nog meer gaan....

Op jou kunnen we dus ook rekenen,Ryu?

Testo zei:
Kom je gezellie naast me zitten,gab?;)

Ik ga zowiezo samen met Hardgainers,RichardV,Masters,Cynthia naar de Matrixxx.

En Waarschijnlijk gaan Dutch Windmill en Mr Big ook mee en vd rest zien we op de wok wel wie er nog meer gaan....

Op jou kunnen we dus ook rekenen,Ryu?

haah shit dan ben ik wel de kleinste man..

Maar lijkt me gezellig :D Ik weet alleen niet hoe het zit van de mensen die blijven pitten. Naja heb ik ook niks meer van gehoord dus ga er vanuit dat er niemand blijft. Dus count me in!

jeetje Hardgainers,RichardV,Masters,Cynthia,DW,mr big,ryu naar de Matrixxx
nou krijg ik ineens ook zin.

Ryu zei:
haah shit dan ben ik wel de kleinste man..

Maar lijkt me gezellig :D Ik weet alleen niet hoe het zit van de mensen die blijven pitten. Naja heb ik ook niks meer van gehoord dus ga er vanuit dat er niemand blijft. Dus count me in!

Ja man,**** op met die gasten....scheelt je weer een hoop ellende in je toko en de toffe gasten gaan toch na die wok pleite om het echte stapleven op te zoeken dus jij gaat gewoon mee,gab!!

Topper....we gaan het echt leuk hebben.:D

Gezellige boel hiero..:D

Wokken..:D

Markywannabee zei:
jeetje Hardgainers,RichardV,Masters,Cynthia,DW,mr big,ryu naar de Matrixxx
nou krijg ik ineens ook zin.

Ja dag! :mad:

Testo zei:
Ja hoor es ff....jij hebt je opgegeven voor die wok en niet voor een special trip to the Matrixx dus dat gaat je nog wel extra geld kosten,he?:D

Hahah ja vind ik ook, Marky mag mee als hij de hele avond ons drinken dokt :D Dan mag die bij ons staan en als bonus ons zelfs bij de naam noemen. :D

Testo zei:
Ja man,**** op met die gasten....scheelt je weer een hoop ellende in je toko en de toffe gasten gaan toch na die wok pleite om het echte stapleven op te zoeken dus jij gaat gewoon mee,gab!!

Topper....we gaan het echt leuk hebben.:D

Woei! :D Baco Boys 4 life :D

Terug
Naar boven