XXL Nutrition

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

Ik had zonder problemen mijn bankrekeningnummer wel ter beschikking willen stellen. Geld zal nu best aankomen, maar het is gevoelig voor vermissing.

• Topic Starter Topic Starter
Nou dames en heren, het kan dus altijd nog naar Erics bank toe. Zullen we even gegevens in dit topic plaatsen?

Als de aanwezigen mij PM-en dan krijgen ze een nummer, mijn naam en plaats van de bank. Zo moeilijk is dat niet. Heb ruimte voor 1000 pm's, dus kom maar op. Moet daarna wel het geld overmaken naar degene die het organiseert natuurlijk, maar dan hoeft diegene zich alleen aan mij bekend te maken.

EricR zei:
Als de aanwezigen mij PM-en dan krijgen ze een nummer, mijn naam en plaats van de bank. Zo moeilijk is dat niet. Heb ruimte voor 1000 pm's, dus kom maar op. Moet daarna wel het geld overmaken naar degene die het organiseert natuurlijk, maar dan hoeft diegene zich alleen aan mij bekend te maken.
Of opsturen... ;)

Daar gaan ze geen geld aan verdienen die wok als dit stelletje vreetmachines ff langs komt..:D

Zie dat DBC de startpost heeft veranderd, mij dus PM-en voor overmaking via bank of giro. Ik geef je dan mijn gegevens door, zal bij betaling de naam in de beginpost zetten.

Goede keus,Het Oosten........Kan je echt goed eten!!!!!!!

Kan je ook een lijst bijhouden wie er tot nu toe allemaal gaan?

Mensen die vanuit Brussel, Mechelen of Antwerpen vertrekken: geef me een seintje.

BTW: voor de tweede keer: er is toch een feesje achteraf !!!! :D:D:D

Geld is onderweg :).

Ik heb er zin an.

hep per ongeluk 16 eur erin gedaan, is dat een probleem:D

heb er ook al enorm veel zin in

Nou ome DBC wss is er al geld binnen;)
Is er al een lijstje met namen?:)

ben dit keer toch echt van de partij!

Call me in mate!!

Het oosten, daaro kom ik altijd langs als ik naar school ging.. :cool:

Gezellig tent

donderwolk zei:
Zijn allochtonen ook welkom? Ik ben Marokaans(heb hier al veel haatthreads gelezen), maar geen fundamentalist. Een avondje wokken vind ik altijd wel leuk.

This is what you get with all dem nasty ass topics!

kerel tuulak ben je welkom.

Ik kom trouwens niet... is er trouwens weer een gay afterparty???

SageFrancis zei:
This is what you get with all dem nasty ass topics!

kerel tuulak ben je welkom.

Ik kom trouwens niet... is er trouwens weer een gay afterparty???

Nee dan hoef je ook nie meer te komen.:mad:
Zodra er een vette Gayparty is zijn ze wel van de partij:D

Terug
Naar boven