XXL Nutrition

Het logje van: GrootEnKrachtig.

sniperx

Huge Freak
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Beste DBB'ers.
GrootEnKrachtig verzocht mij om een logje voor hem te openen.
De rollen zijn als volgt; GrootEnKrachtig traint (Ik natuurlijk ook, maar dat post ik in m'n eigen log he), en ik ben (Op zijn voorstel!) z'n 'personal trainer'. Wat inhoudt dat ik altijd zal proberen te helpen indien nodig, en hem zal steunen tot zijn doelen bereikt zijn. Uiteraard is andere hulp meer dan 100% op prijs gesteld!

GrootEnKrachtig Stats:

1.80m
80 kg
Vetpercentage: Nog niet bekend.
Doelen: De komende 4 maand 10 kg afvallen, en spiermassa aanzetten. Alles stap voor stap.
Het trainingsschema zal zondag gepost worden, aangezien het nog wordt opgesteld op dit moment.

Greets, GrootEnKrachtig & SniperX.

De medewerking van SniperX stel ik erg op prijs. Het is een 4 maanden traject waarin ik 10 kilo moet afvallen doormiddel van cardio en krachttraining en goede voeding. hierbij geeft SniperX mij advies bij alles wat nodig is. Ik ga knallen mensen! die 10 kilo gaat eraf. hierna zal ik beginne met het echte werk, het trainen van mijn spieren!

Alle hulp is natuurlijk welkom!

Vriendelijken groeten GrootEnKrachtig

Ennnnn waarom start sniperx deze log en niet grootenkrachtig?

ben benieuwd..

• Topic Starter Topic Starter
Morgen zal GrootEnKrachtig zijn schema posten als het goed is. Als het goed is post hij binnenkort ook trainingen :p.

ik ben benieuwd.

Train je wel in een gym?

Heey seagal,

Ja ik train 5 dagen in sportschool. liefst 3 tot 4 uurtjes per dag.

10kg afvallen.... why??

Heey GNNR.

Er zijn verschillende redenen, ten eerste is het voor mij zelf belangrijk om er goed en afgetraind eruit te zien. en als ik die 10 kilo kwijt ben kan ik verder gaan met kracht trainingen. dat kan nu ook maar het is denk ik belangrijk dat ik eerst mijn overtolligen vetten kwijt raak.

groeten

MironT idd , 3 tot 4 uurtjes lijkt mij het beste. of is dit overdreven veel?

Heey GNNR.

Er zijn verschillende redenen, ten eerste is het voor mij zelf belangrijk om er goed en afgetraind eruit te zien. en als ik die 10 kilo kwijt ben kan ik verder gaan met kracht trainingen. dat kan nu ook maar het is denk ik belangrijk dat ik eerst mijn overtolligen vetten kwijt raak.

groeten

oke, jou keuze....
mijn keuze zou zijn nu eerst gewoon ff flink wat massa pakken.
Je bent beginner dus massa pakken zal je. En dan over een tijd pas cutten
En als je nu al gaat cutten, wat blijft er dan over?

edit: 3/4 uur is idd overdreven veel en kan alleen maar voor blessures/overtraining gaan zorgen.
Harder groeien ga je dr ook niet van, daarvoor moet je meer en goed eten

Wat is dus jou advies? ik weet niet zo goed hoe ik het moet aanpakken om er uiteindelijk goed uit te zien. eerst trainen daarna cutten of eerst cutten daarna spiermassa trainen?
ik zit een beetje met de tijd die ik heb, ik moet er na 4/5 maandjes goed uitzien. dus als je iets weet wat beter is, post het dan aub. thanks.

bulken en er over 5 maandjes een cut tegen aan gooien als je er zo graag goed uit wilt zien op het strand. Echter gaan er jaren serieuze training+voeding+rust voor aan een goed fysiek

Post een een foto dan. Tijdens je cut zal je sowieso krachttraining moeten blijven doen om spierverlies te bepereken.

3-4 uur is belachelijk lang. Ik heb nog niet veel mensen gezien hier die langer dan anderhalf uur trainen.

Een groot en sterk lichaam bouwen kost heel veel tijd, dus zet maar uit je hoofd dat je dat je er over 4 maand uitziet zoals je zou willen :)

sniperx is je personal trainer? ik wil je echt enorm veel sterkte en succes wensen met je trainingen.

als ik jullie zo hoor is het verstandig als sniper me advies geeft.
ik open zelf wel een topic met daarin foto's en geef me dan maar advies. thanks.

ga 4 x per week trainen.

no offence zoek je info ook hier op dbb bij andere leden.

ga clean eten en doe veel compounds.

vergeet die 10 kg afvallen

dat lijkt me idd beter , no offence sniper

Terug
Naar boven