Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoho, wel zelfde keten, maar zeker niet "mijn" vestiging. Daar wilde je niet naar toe, omdat die te klein zou zijn (wat ook zo is), weet je nog? Ik ben hooguit 5 keer bij de Croeselaan geweest.Ty! Jah, nu fiets ik niet meer elke dag op een paar meter langs jouw gym. Kwam er ’s ochtends zowat langs op weg naar het station. En sowieso ga ik nog regelmatig in U-city komen, maak je geen zorgen![]()
Wel wordt er hier serieuzer getraind en zijn er meer sterke gasten dan in Kanaleneiland, en dat is motiverend!
Daar zijn ze serieuzer bezig dan op de Croeselaan, denk ik zo.Je kunt ze gewoon een aantal keren op de grond laten fl*kkeren, om ze ruwer te maken. Of deze tip: verstoppen onder de loopbandTate press 10x18 3x20 die nieuwe db’s zijn te glad om tegen elkaar aan te houden. tate wordt uit de routine geschrapt
1 van onze 24 kg's is aardig bijgeschaafd op die manier: het metaal is zichtbaar in een hoek 

Thanks gast, over een maandje probeer ik het miss nog een keer en dan zonder doms in de hams.Nieuwe gym is idd ff wennen altijd, roffa is wel lekker dichtbij hier
Welke gym zit je?
Lekkere deads nog trouwens, jammer van de fails
Volgende keer moet 1x200 wel lukken gezien je de hams al flink belast had hiervoor

Hehe goeie tips. Kan volgende keer wel een haakse slijper meenemen, dat gaat sneller dan met de loopband, dus probleem opgelostJe kunt ze gewoon een aantal keren op de grond laten fl*kkeren, om ze ruwer te maken. Of deze tip: verstoppen onder de loopband1 van onze 24 kg's is aardig bijgeschaafd op die manier: het metaal is zichtbaar in een hoek
Anyways, het gaat vast wel goedkomen met jou. Daar maak ik me geen zorgen over![]()
Maargoed, voor triceps stap ik gewoon over op extensions, er zijn genoeg andere oefeningen te bedenken. Thanks voor de bemoediging ook, dat is stiekem fijn om te horen ;-)Er zit nog vooruitgang in, dus gaat naar tevredenheidHoe gaat het hiero met trainen? Al aan je nieuwe schema begonnen?
. Volgende week wil ik switchen naar UB/LB, zal later deze week het schema posten. Moet nog ff de startgewichten bedenken en de laatste dingetjes uitdenken. Heb er erg veel zin in om een paar keer per week stuk te gaan op dat schema!Thanks gast, over een maandje probeer ik het miss nog een keer en dan zonder doms in de hams.
Ik train nu bij F4F in Capelle a/d IJssel, net buiten rdam. Woon in Alexander, dus dit is mooi dichtbij. Waar zit jij ook alweer, of is dit alsnog aan de andere kant van de stad?![]()
Mja ben wel benieuwd hoe jouw vestiging er van binnen uitziet dan. En ergens zou ik ook graag nog een keer zo’n afgeragde garage-gym bezoeken, waar alleen maar kaal ijzer ligt en de verf van de muren afbladdert. Als ik later ooit een groot vrijstaand huis met een grote kelder heb… Er zit nog vooruitgang in, dus gaat naar tevredenheid.
Zal helaas niet gebeuren, omdat groepslessen toch veel mensen trekken... Krachtruimte is helaas te klein naar mijn smaak, zodat keus aan apparaten beperkt is en je elkaar gauw in de weg loopt...
Ik had het hier ook afgelopen dinsdag over met 1 vd instructeurs. Hij zag dat wel zitten 

Mooie vent ben je ook. Zal wel weer hard gaan met jou als je 4x per week UB/LB gaat doen.
Ik zit nu bij sportplaza (hendrik ido ambacht), althans zo heet het nu. Is misschien een kwartiertje rijden ofzo naar rdam Zit wel te denken om er nog een f4f of BF abbo naast te laten lopen, ivm stage/werk. Gaat nogal krap worden dan met mn trainingen dus zou ideaal zijn omdat er overal wel filialen zijn
Ah, check. Die cheape sportscholen hebben overal vestigingen ja, dat is wel handig. Ik kom niet zo vaak in HIA, maar laat het weten als je een abo bij F4F scoort, dan lijkt het me wel lache om een keertje samen een train te pakken!Zit wel te denken om er nog een f4f of BF abbo naast te laten lopen, ivm stage/werk.
Gaat nogal krap worden dan met mn trainingen dus zou ideaal zijn omdat er overal wel filialen zijn
Haha zo’n darwin award heb ik laatst ook gezien in KanaleneilandBij ons was er laatst een ondersteboven in de smit machine aan het leg presse met 330kg aan die stang.
Ging hij op zijn rug liggen met zijn voeten op die stang, en stond er iemand bij die hem wat draaide zodat die beveiliging eraf ging en ken hij leg presse in de smit.
Moet niet gekker worden![]()
Als dat misgaat en de bar schiet los kan je het vergeten..Welkom aan boord! Leuk om ook wat over jouw manier van trainen te lezen :-)
ffff I know en vind het zelf ook irritant dat die squats achterlopen, ergens is het wel motiverend dat je het er nog even inwrijftHeb je nog doelen qua BB/KT voor t eind van het jaar?En dat is maar goed ook want je ligt weer achterop qua squat

Niet zo gek, maar toch top dat je geweest bent en 5x155 eruit hebt weten te persen!Deadlifts voila le opbouw voor de komende tijd 6x70 3x100 3x125 5x155 ben hier een minuutje dizzy van geweest… deads op een nuchtere maag is niet alles
.
Dus dat zit wel goed!Juist omdat hij zoveel squat hoeft hij ook niet meer zoveel te deadliften. Met Bent Over Row, Cable Row, Militry press, Squat, Front Squat, daar belast je je onderrug ook mee, en als je dan ook nog eens gruwelijk veel setjes gaat deadliften dan gaat het mis. Zelfde wat ik nu voor de 2e x in me leven heb... Me onderrug weer verkloot door te veel willen doen. Maar omdat je maar 1 setje zwaar deadlift wil niet zeggen dat het setje ervoor gruwelijk licht is
Dus dat zit wel goed! Mooie schema! En succes jonge! Hou netjes je herstel in de gaten zodat je aan voelt of iets zwaarder of niet zwaarder kan, want dat is in het begin ff wennen met een ub/lb schema.
Rechtgezet en toen was het 82,5 kg, dus gaat prima.Elk nadeel heeft z’n voordeel, was die dag inderdaad goed wakkermaar oké je was zo te lezen wel lekker uitgeslapen
succes met je nieuwe plan!
Dankje!Als je het zo zegt klinkt het idd wel scheef. Maar twee keer per week deadliften lijkt me niet nodig, en vooral de BORs ondersteunen de deads ook. Verder vind ik 5x5 of zelfs 3x5 te veel sets voor deadlifts, dus wil ik het proberen met één zware set. Voor squats vind ik veel sets juist fijn werken. Maakt de gedachtegang sense?Maar hoezo ga je nu 10 sets per week squatten en 1 set per week deadliften?
Heh, dan heb je wel een hele karige F4F : - ) Bij ons is het gewoon knetterdruk, maar er staat meer gear dan hier in huis past.Denk niet dat het een f4f abbo wordt, dat krachtgedeelte van de f4f hierzo is kleiner dan mn woonkamer srs, en ik woon in een rijtjeshuis![]()