AndroidHealthClinic

Boterharms Bulk&Benchlog

Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, jammer man! Vond je log altijd leuk om te lezen.
Helaas moet je af en toe keuzes maken en heeft een dag maar 24 uur:(.
Stop er zelf ook best veel tijd, maar het levert ook wel leuke dingen op.
En ipv dat ik savonds nu tv kijken ga ik me mensen af waarvan ik zijn of haar log volg.
Maar jammer dat je niet meer verder wilt gaan met loggen!
Als je nog een x van gedachte veranderd laat het maar weten, dan ben ik natuurlijk weer IN!

Succes jonge!

Een training posten kost letterlijk 5 minuten

Reageren misschien hooguit 10

zonde harm :(
succes though

Eerst uit Utrecht vertrokken en nu ook hier? :janken:
Kan er wel inkomen, ik merk ook dat het soms veel tijd kost om te loggen en alles bij te houden. Zit nu effe een inhaalslag te maken van 3 dagen lezen.

• Topic Starter Topic Starter
Eerst uit Utrecht vertrokken en nu ook hier? :janken:
Kan er wel inkomen, ik merk ook dat het soms veel tijd kost om te loggen en alles bij te houden. Zit nu effe een inhaalslag te maken van 3 dagen lezen.
Exactly, dat is idd het gevoel. Als je een paar dagen niet meeleest mis je weer vanalles en dat maakt het wel een intensieve bezigheid.

Dankje, Nicks! Zal m’n best blijven doen ;)

Een training posten kost letterlijk 5 minuten

Reageren misschien hooguit 10
Welkom, bedankt voor je diepgaande bijdrage! Als je oninhoudelijke posts zoals die van jou schrijft kost het inderdaad weinig tijd. Als je echter de voortgang van een aantal mensen goed wil bijhouden en hun prestaties over de tijd vergelijkt om er wat vaker iets zinnigs over te zeggen, kost dat gewoon tijd. Als je daarnaast nog wat topics over voeding bijleest ben je al gauw een uurtje per dag bezig. Per week is dat best veel tijd, en die wil ik gaan gebruiken om andere doelen na te streven.

Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, jammer man! Vond je log altijd leuk om te lezen.
Helaas moet je af en toe keuzes maken en heeft een dag maar 24 uur:(.
Stop er zelf ook best veel tijd, maar het levert ook wel leuke dingen op.
En ipv dat ik savonds nu tv kijken ga ik me mensen af waarvan ik zijn of haar log volg.
Maar jammer dat je niet meer verder wilt gaan met loggen!
Als je nog een x van gedachte veranderd laat het maar weten, dan ben ik natuurlijk weer IN!

Succes jonge!
Haha, thanks! Idd, zat er maar meer tijd in een dag… Ik merk nu juist dat ik meer achter de pc ten koste van bv muziek maken, terwijl ik daar ook beter in wil worden. De komende tijd ga ik daar weer lekker in investeren. En vanavond ga ik gewoon weer naar de gym, dus maak je geen zorgen over de gains :p

Thanks allen hoor! Ik zal jullie missen :) vind het ook jammer om te stoppen, denk dat ik af en toe even kijk hoe de trainingen bij jullie gaan. Jullie allemaal succes gewenst voor de komende tijd!

jammer, maar het kost idd tijd.

En maat, heb je je al gedacht??? Ga je weer loggen:D:D:D:D:D:D?
Offffffffff blijf je erbij:( en moeten we je echt gaan missen (nohomo)

Terug
Naar boven