tankthefrank
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 2m11
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks he! En moet ff wennen aan de vrouwelijke aanwezigheid hiero. Als de abs over een paar weken weer goed in het zicht liggen zal ik een pica voor de fangirls maken om het goed te maken

Wel lekker is dat de meeste oefeningen free-weight zijn, en ik merk nu al dat de core meer wordt aangesproken. Vandaag wel weer helemaal het schema aan kunnen houden (op die dips na). Werkt toch prettiger

Thanks! Haha ik ook! Als ik over een week een rollator nodig heb voor het lopen ga ik overwegen om er een minder te doenGoed bezig!
Ben benieuwd of je die 4 kuit oefeningen per week blijft houden![]()

Dus geniet er nog maar van.
Ah nice catch, was me even ontgaat. Incline flyes zat ik ook aan te denken, maar daarmee pak je de triceps niet mee. Maar, ik zou wel benchdips kunnen doen, daarvan krijg ik normaal nooit last. Ja, ga die volgende keer proberen.Je doet btw bij ub1 ook al dumbell press, wil je die nu bij ub2 ook erbij gaan doen?
Anders moet je eens overwegen om op ub2 dagen een incline fly erbij te doen.
Hehe :-b Had wel avondeten gehad, maar m’n lintworm was hyperactief geworden en het was in een uur alweer verteerd.Verder nette training, met name het etenEet je niet voor de tijd?
Getting there.. Ik ga knallen, thanks!veel oefeningen!
nice die chinups zeg.
Herkenbaar dat gevoel bij die dips, had dat ook in het begin...tijdje links laten liggen om daarna weer op te pakken en toen was het een pak minder (al doe ik nog ringdips).
Nog even wachten en dan lekkerdere gewichtenzet 'm op.

.
Thanks At! Hij was er vanavond niet, anders had ik de stare kunnen doorgevenLekkere deads en training
En een bertstare voor die personal trainer gozer.
Waarom zou een riem ervoor zorgen dat je rug wordt ontlast?
Waar staat de spanning dan op?
En tenzij je zware triples doubles of singles doet op je squat, vind ik een riem eigenlijk overbodig.
Just my 2 cents
Goed punt. Wel kan ik me voorstellen dat de spanning wel anders verdeeld wordt over de wervels, waardoor het risico kleiner is dat er te veel gewicht op één specifieke wervel komt. Zijn verder twee prima centen :-)Danku! Was een fijn begin van de week, al maakte het de BOR van vandaag wel pittig.
Dankdank! En als de meter voor de deadlifts de 160 aanwijst komt er idd een extra setje warm-up bij, zat zelf te denken aan 60,100,120,140,160. Heb er nu al zin in.Ik hoop voor jou dat je nooit geen training gaat krijgen van die gast als die iedereen aan raad om boven de 100kg een riem te gebruiken.
Zowizo vind ik het de grootste onzin om er een gewicht aan te hangen zeg maar dat je boven de 100kg een riem om moet doen en eronder niet...
Dus een powerlifter die 400kg deadlift moet boven de 100kg een riem om?
Die stappen misschien met opwarmen pas vanaf 150kg in.
Je moet gewoon goed aanvoelen of je onderrug goed hersteld is van bvb deadliften als je weer zwaar gaat squaten zonder riem. Als dit niet het geval is en je gaat zwaar squaten, is het voor de veiligheid misschien wel slim om een riem om te doen.
Zolang je techniek met deadliften goed is, hoef je ook geen riem om te doen!
Wil je bvb een x echt volgas gaan. Dan zou ik een riem om trekken omdat je dan zowizo net iets meer ken deadliften als zonder riem, en ook omdat je bvb 10kg meer ken liften zonder je houding te vernken.
HelderMooie training weer Harm! Heb verder niks toe te voegen![]()
dankje!Haha, gewoon beginnen met een gewicht dat je makkelijk kan hebben, dat werkte bij mij in elk gevalMP heerlijk?? geef mijn eens wat daarvan, ik haat dat![]()

Thanks maat! En lat pulldown doe ik idd breed, ik pak ongeveer dezelfde grip als deze kerel:Goeie traininig!
Gaaf he, dat je in het begin denkt dat je armen ver achter gaan lopen met maar 1 oefening voor biceps of triceps, en achteraf denk je pfoeee nou snap ik waarom dat zo is.
Pak je die Lat pull down btw Breed? Want dan is het gewicht NICEEEEE!!!
Heb hem zelf nu 3x10 op 80kg.