XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Zijn er binnenkort nog motorbeurzen ?

Ik wil begin volgend jaar een motor kopen, dus ik ben veel aan het rondkijken.

8 Januari 2007 examen voertuigbeheersing
en dan langzaam gaan kijken voor zxr 750 :)

dan zeg ik weer op mijn beurt....waarom geen ZX10R?

(zo'n ZX-6R is zo lui ;) )

Een nieuwe ZX-6R is sneller dan een RSV Mille :D Maar als je voor een ZXR 750 wil gaan, zal je budget niet dermate hoog zijn dat je een ZX-10R aan kunt schaffen. Dan is de betere keuze een wat oudere ZX-6R, veel lichter dan een ZXR 750 en ongeveer net zo snel.

Een nieuwe ZX-6R is sneller dan een RSV Mille :D Maar als je voor een ZXR 750 wil gaan, zal je budget niet dermate hoog zijn dat je een ZX-10R aan kunt schaffen. Dan is de betere keuze een wat oudere ZX-6R, veel lichter dan een ZXR 750 en ongeveer net zo snel.

was ook maar om beetje te plagen, zx6r is fijne fiets, is snel genoeg en stuurt lekker licht.

Zijn er binnenkort nog motorbeurzen ?

Ik wil begin volgend jaar een motor kopen, dus ik ben veel aan het rondkijken.

in februari is er weer een grote motorbeurs in de jaarbeurs Utrecht,

er staan ook heel veel motors te koop daar. en zeker voor pakken, helmen e.d. zou ik zeker eens gaan kijken daar, scheelt zo 500 euro op een goed pak

Ik weet niet wat de eerste zx-6r weegt tov een zxr 750. En wat is het vermogen dan van beide machines.

Ik weet niet wat de eerste zx-6r weegt tov een zxr 750. En wat is het vermogen dan van beide machines.

ligt eraan over welke bouwjaren je het hebt, vermogen zal ongeveer gelijk liggen denk ik, al zal het koppel van de 750 beter zijn, verder denk ik dat de ZX6R een kg of 10 lichter is.

damn, die 750 brengt wel erg veel kg's op de weegschaal :eek:

Je ken als je wil nog meer motoren vergelijken mooie site daarvoor :D

damn, die 750 brengt wel erg veel kg's op de weegschaal :eek:

Ja daarom... het is echt een "dikz*k" net als de ZX-7R. Maar de 7R is echt een motor met een historie en hij is zooo mooi :D

ZX-6R would be the better choice! Net ff gekeken, scheelt gewoon 30-40 kilo met de 750. En dat ga je merken! En het is ook maar 13 pk verschil. Bij de 2000 ZX-6R zelfs maar 10.

Arno, je bent net een half jaar te laat met dat overall :( Begin dit jaar een Spidi pak van 800 euro gekocht :(

• Topic Starter Topic Starter
in februari is er weer een grote motorbeurs in de jaarbeurs Utrecht,

er staan ook heel veel motors te koop daar. en zeker voor pakken, helmen e.d. zou ik zeker eens gaan kijken daar, scheelt zo 500 euro op een goed pak

Dat is dezelfde als deze(afgelopen weekend). Maar dan een stuk groter, 3 hallen. En idd veel kleding.

Hier nog ff voor Vind een paar plaatjes van de Bking.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ja daarom... het is echt een "dikz*k" net als de ZX-7R. Maar de 7R is echt een motor met een historie en hij is zooo mooi :D

ZX-6R would be the better choice! Net ff gekeken, scheelt gewoon 30-40 kilo met de 750. En dat ga je merken! En het is ook maar 13 pk verschil. Bij de 2000 ZX-6R zelfs maar 10.

Arno, je bent net een half jaar te laat met dat overall :( Begin dit jaar een Spidi pak van 800 euro gekocht :(

800,- euro :eek: :eek: :eek:
Waarom zoveel betalen voor een pak echt?
Dat heb ik er echt niet voor over, 300,- max.

Terug
Naar boven