Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
8 Januari 2007 examen voertuigbeheersing
en dan langzaam gaan kijken voor zxr 750![]()
8 Januari 2007 examen voertuigbeheersing
en dan langzaam gaan kijken voor zxr 750![]()
)dan zeg ik weer op mijn beurt....waarom geen ZX10R?
(zo'n ZX-6R is zo lui)
Maar als je voor een ZXR 750 wil gaan, zal je budget niet dermate hoog zijn dat je een ZX-10R aan kunt schaffen. Dan is de betere keuze een wat oudere ZX-6R, veel lichter dan een ZXR 750 en ongeveer net zo snel.Een nieuwe ZX-6R is sneller dan een RSV MilleMaar als je voor een ZXR 750 wil gaan, zal je budget niet dermate hoog zijn dat je een ZX-10R aan kunt schaffen. Dan is de betere keuze een wat oudere ZX-6R, veel lichter dan een ZXR 750 en ongeveer net zo snel.
Zijn er binnenkort nog motorbeurzen ?
Ik wil begin volgend jaar een motor kopen, dus ik ben veel aan het rondkijken.

Een nieuwe ZX-6R is sneller dan een RSV MilleMaar als je voor een ZXR 750 wil gaan, zal je budget niet dermate hoog zijn dat je een ZX-10R aan kunt schaffen. Dan is de betere keuze een wat oudere ZX-6R, veel lichter dan een ZXR 750 en ongeveer net zo snel.
Ik weet niet wat de eerste zx-6r weegt tov een zxr 750. En wat is het vermogen dan van beide machines.
damn, die 750 brengt wel erg veel kg's op de weegschaal![]()

Begin dit jaar een Spidi pak van 800 euro gekocht 
Ja daarom... het is echt Arno, je bent net een half jaar te laat met dat overallBegin dit jaar een Spidi pak van 800 euro gekocht
![]()
in februari is er weer een grote motorbeurs in de jaarbeurs Utrecht,
er staan ook heel veel motors te koop daar. en zeker voor pakken, helmen e.d. zou ik zeker eens gaan kijken daar, scheelt zo 500 euro op een goed pak
Ja daarom... het is echt een "dikz*k" net als de ZX-7R. Maar de 7R is echt een motor met een historie en hij is zooo mooi
ZX-6R would be the better choice! Net ff gekeken, scheelt gewoon 30-40 kilo met de 750. En dat ga je merken! En het is ook maar 13 pk verschil. Bij de 2000 ZX-6R zelfs maar 10.
Arno, je bent net een half jaar te laat met dat overallBegin dit jaar een Spidi pak van 800 euro gekocht
![]()
Dat is dezelfde als deze(afgelopen weekend). Maar dan een stuk groter, 3 hallen. En idd veel kleding.
Hier nog ff voor Vind een paar plaatjes van de Bking.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]