MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Zeker wel, kom je eens keer langs ;)

En ik heb al een grasmaaier! En met de Puch kan je best crossen... Misschien is ie daarom nu stuk :o

Opzich nog niet eens zo'n gek idee , maar wel voor een paar dagen rijden ( hotel ) en als het goed weer is van de zomer :D

Throttle lock... :o

dbb gangbang in oost groningen? :eyebrow:

Net in de stad wezen kijken voor motor kleding. Niks past :eek: XXL jas paste niet (te strak rondom de schouders). Ben alleen voor een helm en handschoenen kunnen slagen. Ga morgen in een andere winkel kijken voor laarzen en de rest.

Net in de stad wezen kijken voor motor kleding. Niks past :eek: XXL jas paste niet (te strak rondom de schouders). Ben alleen voor een helm en handschoenen kunnen slagen. Ga morgen in een andere winkel kijken voor laarzen en de rest.

weet niet waar je vandaan komt maar bij termaat in nijmegen hebben ze echt giga veel aan kleding !!
Termaat Motoren Nijmegen officieel Yamaha dealer

@Adhoc , sry de shop gaat even iets langer duren , heb nog moeten werken vandaag en kom net pas thuis :o

morgen niet meer naar motorcity, maar naar utrecht (motozoom) :D

heel misschien ga ik morgen ook naar motozoom, maar dan in amsterdam :D hopen dat ik wat passends kan vinden :P

Opzich nog niet eens zo'n gek idee , maar wel voor een paar dagen rijden ( hotel ) en als het goed weer is van de zomer :D

Klinkt goed!

En meet bij mij thuis kan best wel, moet ik ff zorgen dat mijn pa van huis is, maar volgens mij heeft ie een iets van scharrel, dus dat zou goed moeten komen. En jullie laten mijn zusje met rust!

Terug
Naar boven