- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha groningen is wel fockedup ver weg en ik heb geen motor, maar wie weet
geef idd eens een foto van je zusje, dan weten we waar we het over hebben.
Als ze jonger dan 16 is, mag Adhoc d'r 
verwacht er niet teveel van? hoe bedoel je dat? is het assortiment niet zo uitgebreid? wat raad jij aan dan?Motozoom amsterdam is wel leuk zaakje, kom er wel vaak ligt om de hoek voor mij, maar verwacht er niet teveel van.
Misschien is leeftijd van dat zusje ook wel handigAls ze jonger dan 16 is, mag Adhoc d'r
![]()
ze hadden het ea in de aanbiedingverwacht er niet teveel van? hoe bedoel je dat? is het assortiment niet zo uitgebreid? wat raad jij aan dan?
sta nu op het punt heen te gaan namelijkze hadden het ea in de aanbieding

Vandaag in een andere winkel wel kunnen slagen. Maat XXLNet in de stad wezen kijken voor motor kleding. Niks pastXXL jas paste niet (te strak rondom de schouders). Ben alleen voor een helm en handschoenen kunnen slagen. Ga morgen in een andere winkel kijken voor laarzen en de rest.

Vandaag in een andere winkel wel kunnen slagen. Maat XXL
Heb een broek en jas van het merk Evolution gekocht nu nog laarzen vinden die hadden ze daar niet.
Echt mooi weer vandaag, heb echt zin om te rijden.
,.. maar moet zo weer ff met de hond rond en boodschappen doen voor dit weekend

haha groningen is wel fockedup ver weg en ik heb geen motor, maar wie weet
geef idd eens een foto van je zusje, dan weten we waar we het over hebben.

Adhoc z'n nieuwe " gouwe " fiets
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vond motozoom toch wat chiller dan gericke, personeel bij motozoom kwam meteen op me af met hulp enzo, was wel erg druk, maar ondanks wat wachten toch erg netjes geholpen. das toch wel belangrijk als je de ballen verstand van motoren hebt.Ja ik zag het, nouja ze hebben wel wat spul qua helmen enzo is het wel chill, maar vond laarzen niet echt vet en handschoenen hadden ze niets eens dacht ik, maar je kan gewoon ff neuzen, aan de andere kant van de weg zit Hein Gericke, vergelijkbare winkel, maar net ff wat ander spul, zeker een aanrader om daar meteeen te kijken.

Ik ben er klaar voor iig
Gisteren me blade afgemaakt, geintegreerd achterlicht met knippers, laser duotech met middenpijp, voor hotbody led knippers en een laser kentekenplaathouder.
.vond motozoom toch wat chiller dan gericke, personeel bij motozoom kwam meteen op me af met hulp enzo, was wel erg druk, maar ondanks wat wachten toch erg netjes geholpen. das toch wel belangrijk als je de ballen verstand van motoren hebt.
heb nu een broek, jas, laarzen, handschoenen en helmmuts gekocht. ook een helm, die krijg ik woensdag opgestuurd.
viel me alles mee dat het paste, eigenlijk paste ik elk model broek wel, met jeans en shirts is het altijd zo'n gelul, dus ik was zeer verbaasd![]()
in totaal net iets meer dan 500eu, dus ook redelijk binnen het budget gebleven. nu maar even een rijschool en motor gaan zoeken
ik zal straks wel ff foto'tje posten van alles bij elkaar (zonder helm)
zijn er hier toevallig ook nog mensen die een theorieboekje voor de motor te koop hebben?

misschien trouwens een domme vraag hoor, maar je hoort je spijkerbroek toch niet onder je motorbroek te dragen?