XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Ik weet er zelfs die een maatpak er onder aan doen:D best grappig om een das onder het motorpak te zien zitten:cool:
hehe ok, bij mij is het zo dat wanneer ik de voering uit m'n broek haal dat het prima past maar met voering word het wat moeilijk.

mja, zit dan ook wel in het begin van m'n cut, over een paar maandjes moet het een stuk beter zitten, wil zowieso m'n ub wat bijtrekken op m'n benen, dus benen zullen niet veel meer groeien.

Bij de Lidl hebben ze deze week motorkleding te koop. Heb zojuist de laarzen daar gekocht en ze zitten echt perfect. 40 euro :)

Lidl Online

Deze week komt de gear indicator binnen (als het goed is) :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Do you really need that?

Op gevoel rijden, zo'n versnellingsindicator vind ik persoonlijk bull shit.

Om een duistere reden vergeet ik vaak welke versnelling ik zit, vind het dan wel handig vooral tijdens fun ritten.

Echt nodig is het niet maar wel handig.

Nu een dagje vrij zit ik eens te kijken voor eventueel een andere fiets met o.a. de volgende eisen:

Goede zit voor passagier
Goede/grote vermogenafgifte
Modern design
Geen 1 cilinder
Sportief uiterlijk

En een kort samengesteld rijtje voor potentiële fietsen waarop ook nog testritten gemaakt moet worden:

Yamaha FJR1300
Suzuki Hayabusa
BMW R1150GS
Honda CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
Honda VFR800 VTEC
Kawasaki ZZR1400
Kawasaki Z1000
Yamaha XJR1300
Yamaha FZS1000
Ducati M1000 (Monster)
Aprilia Tuono
Triumph speed triple 1050

Anyone can help me met mijn keus maken? :o

Yamaha FJR1300
Suzuki Hayabusa
Honda CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
Kawasaki Z1000
Yamaha XJR1300
Yamaha FZS1000

Prima motoren

Teveel electronica, te oude boxer principe (3 kettingen intern in blok) slechte versnellingsbakken.

Super. Vtec systeem wel duur met kleppen stellen

Door emissie dood tot 5000 toeren.

Ducati...... enkel kopen nieuw zodat je ze goed kunt inrijden, iedere rit 50km kan warm rijden en verkopen zodra garantie om is.

Teveel trillingen ?
Ontzettend slechte motor voor je rijbewijs ;)

Geen idee.

Anyone can help me met mijn keus maken? :o

:p

Prima motoren

Teveel electronica, te oude boxer principe (3 kettingen intern in blok) slechte versnellingsbakken.

Super. Vtec systeem wel duur met kleppen stellen

Door emissie dood tot 5000 toeren.

Ducati...... enkel kopen nieuw zodat je ze goed kunt inrijden, iedere rit 50km kan warm rijden en verkopen zodra garantie om is.

Teveel trillingen ?
Ontzettend slechte motor voor je rijbewijs ;)

Geen idee.

:p

:o:D

Zoals over de Beemer is wel handig om te weten. Het emissie probleem bij de zzr is simpel op te lossen of niet?

:o:D

Zoals over de Beemer is wel handig om te weten. Het emissie probleem bij de zzr is simpel op te lossen of niet?

BMW MOET dealer onderhouden worden omdat er een computer nodig is. Je kunt zelf niet eens de remmen ontluchten. Nieuwe GS is dat nog erger.

Veel mensen verkopen hun bmw vanwege te hoge onderhouds kosten, achteraf valt de motor mee, de kosten tegen.

Tuurlijk niet aan een bmw eigenaar vragen :o

ZZR kan opgelost worden maar kost je altijd geld ;) Alle emissie eraf en hij gaat rap richting 200pk a.w.

Maar beetje vermogen kost beetje geld, iets meer vermogen kost een rib uit je lijf en ****ing veel vermogen kost ****ing veel geld.

Triumph Speed Triple ;) .

Net mijn eerste motor rijles gehad!

Kreeg eerst anderhalf uur uitleg en daarna een half uur daadwerkelijk gereden. Ben nog niet hoger dan de eerste versnellig geweest. Moest eerst leren rijden op de koppeling en daarna rustig gas geven en wat bochten maken.

Woensdag tweede les, kan niet wachten :D

leuk man! ik moet nog een keer bellen voor lessen, zit nu nog ff in m'n tentamenperiode, dus wacht er nog eventjes mee.

ben vanmiddag eventjes naar de lidl geweest, mooie tanktas gehaald voor 24eu, uitrusting begint al aardig compleet te raken, nu nog een motor en lessen :P

leuk man! ik moet nog een keer bellen voor lessen, zit nu nog ff in m'n tentamenperiode, dus wacht er nog eventjes mee.

ben vanmiddag eventjes naar de lidl geweest, mooie tanktas gehaald voor 24eu, uitrusting begint al aardig compleet te raken, nu nog een motor en lessen :P
Ik heb laarzen bij de Lidl gekocht. Good stuff :)

Ik ben een weekendje weg en men wil gelijk foto's van mn zusje zien.. Hehehe, ze is 19 trouwens.

En als ik dit zo lees wil ik ook aan m'n 1e les gaan beginnen, maar kan nog wel even duren! Nog steeds geen geld.. Maar morgen wel een sollicitatiegesprek, dus wie weet...

Net mijn eerste motor rijles gehad!

Kreeg eerst anderhalf uur uitleg en daarna een half uur daadwerkelijk gereden. Ben nog niet hoger dan de eerste versnellig geweest. Moest eerst leren rijden op de koppeling en daarna rustig gas geven en wat bochten maken.

Woensdag tweede les, kan niet wachten :D

90 minuten uitleg, waarvoor :scratch: .

90 minuten uitleg, waarvoor :scratch: .

Van bandenspanning tot het oliepeil en wegmarkeringen :cool:

Ik ben een weekendje weg en men wil gelijk foto's van mn zusje zien.. Hehehe, ze is 19 trouwens.

En als ik dit zo lees wil ik ook aan m'n 1e les gaan beginnen, maar kan nog wel even duren! Nog steeds geen geld.. Maar morgen wel een sollicitatiegesprek, dus wie weet...

Zover ik je fotos heb gezien zie ik geen probleem waarom je niet aangenomen zou worden (tenzij de eisen echt overkill zijn op je kunsten). Heb vaak ervaren dat een leuk uitziende dame eerder een baan krijgt -ook wanneer deze er minder geschikt voor is- dan een man die gelijk of iets hoger is.
Waar is de foto van je zusje trouwens? :D

Terug
Naar boven