Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omdat je rijinstructeur niet gaat zeggen da je rit zoog, dan geeft hij eigenlijk aan dat je er nog niet klaar voor was en dat is zijn fout.Rijscholen vertrouwen CBR niet » Autoblog.nl » Autonieuws van de straat
Hoe verklaar je dan dat ik twee keer onterecht ben gezakt en mijn instructeur zei dat ik een perfecte rit had gereden en had moeten slagen?
Hoe verklaar je dat een hoop mensen ingrepen krijgen, door het rood rijden, noem maar op en die wel slagen?
Ik vertrouw het CBR niet, en ik zie er nu al tegenop om motor examen te doen.
omdat je rijinstructeur niet gaat zeggen da je rit zoog, dan geeft hij eigenlijk aan dat je er nog niet klaar voor was en dat is zijn fout.
Tuurlijk zeggen ze dat niet.tuurlijk is het discutabel, wat wil je dan, een briefje waarop staat wat je precies moet doen om te slagen? ook al voldoe je aan alle eisen, als jij niet vol vertrouwen achter het stuur zit slaag je niet, het blijft mensenwerk, ze kunnen ook een foutje maken natuurlijk.Tuurlijk zeggen ze dat niet.
Maar ik weet donders goed wanneer ik wel en niet zou moeten slagen, als ik gewoon goed rij, niks fout doe, geen ingrepen krijg, goed spiegel etc etc waarom moet ik dan nog twee keer zakken op fouten zoals niet terug geschakeld voor een bocht?
Niet terug schakelen voor een bocht is in mijn ogen niet iets waarop je een leerling kan laten zakken, het is allemaal gewoon zo discutabel.
Toch knap dat mensen die door het rood rijden, auto af laten slaan, ingrepen krijgen en noem maar op wel gewoon slagen.tuurlijk is het discutabel, wat wil je dan, een briefje waarop staat wat je precies moet doen om te slagen? ook al voldoe je aan alle eisen, als jij niet vol vertrouwen achter het stuur zit slaag je niet, het blijft mensenwerk, ze kunnen ook een foutje maken natuurlijk.
Ugh.. was die gast maar op een auto geklapt...
Sorry hoor, maar damn
Van mij hoef je 'm niet te editten maar gewoon opdonderen uit dit topic als je toch niks nuttigs te melden hebt.
Van mij hoef je 'm niet te editten maar gewoon opdonderen uit dit topic als je toch niks nuttigs te melden hebt.
Ugh.. was die gast maar op een auto geklapt...
Sorry hoor, maar damn
Toch is het de realiteit al was het beter geweest als hij hem met een waarschuwing in een spoiler had gezet.
Ook een gevalletje van "Jij kan zo braaf rijden maar door een ander in de problemen komen." Dit soort grapjes gebeuren jaarlijks verscheidene malen.
True, maar ik ken genoeg mensen die zijn verongelukt met de motor en denk er liever niet bij na wat er mis kan gaan.Toch is het de realiteit al was het beter geweest als hij hem met een waarschuwing in een spoiler had gezet.
[ SPOILER ]...[ /SPOILER ]Ja, dat is waar. Maar hoe zet je die dingen in een spoiler?
Toch is het de realiteit al was het beter geweest als hij hem met een waarschuwing in een spoiler had gezet.
Ook een gevalletje van "Jij kan zo braaf rijden maar door een ander in de problemen komen." Dit soort grapjes gebeuren jaarlijks verscheidene malen.

True, maar ik ken genoeg mensen die zijn verongelukt met de motor en denk er liever niet bij na wat er mis kan gaan.
[ SPOILER ]...[ /SPOILER ]