AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Sterkte! Dus nog niet de sloot in geschoven?

Gelukkig niet :D

Vanmorgen ondervonden dat een motorfiets niet gemaakt is om over sneeuw en ijs te rijden maar ondanks veel 'net goed' gevalletjes heel overgekomen. Was toch aardig spannend ritje voor half 5 in de ochtend :o

Rijscholen vertrouwen CBR niet » Autoblog.nl » Autonieuws van de straat

Hoe verklaar je dan dat ik twee keer onterecht ben gezakt en mijn instructeur zei dat ik een perfecte rit had gereden en had moeten slagen?

Hoe verklaar je dat een hoop mensen ingrepen krijgen, door het rood rijden, noem maar op en die wel slagen?

Ik vertrouw het CBR niet, en ik zie er nu al tegenop om motor examen te doen.
omdat je rijinstructeur niet gaat zeggen da je rit zoog, dan geeft hij eigenlijk aan dat je er nog niet klaar voor was en dat is zijn fout.

omdat je rijinstructeur niet gaat zeggen da je rit zoog, dan geeft hij eigenlijk aan dat je er nog niet klaar voor was en dat is zijn fout.
:roflol: Tuurlijk zeggen ze dat niet.

Maar ik weet donders goed wanneer ik wel en niet zou moeten slagen, als ik gewoon goed rij, niks fout doe, geen ingrepen krijg, goed spiegel etc etc waarom moet ik dan nog twee keer zakken op fouten zoals niet terug geschakeld voor een bocht?

Niet terug schakelen voor een bocht is in mijn ogen niet iets waarop je een leerling kan laten zakken, het is allemaal gewoon zo discutabel.

:roflol: Tuurlijk zeggen ze dat niet.

Maar ik weet donders goed wanneer ik wel en niet zou moeten slagen, als ik gewoon goed rij, niks fout doe, geen ingrepen krijg, goed spiegel etc etc waarom moet ik dan nog twee keer zakken op fouten zoals niet terug geschakeld voor een bocht?

Niet terug schakelen voor een bocht is in mijn ogen niet iets waarop je een leerling kan laten zakken, het is allemaal gewoon zo discutabel.
tuurlijk is het discutabel, wat wil je dan, een briefje waarop staat wat je precies moet doen om te slagen? ook al voldoe je aan alle eisen, als jij niet vol vertrouwen achter het stuur zit slaag je niet, het blijft mensenwerk, ze kunnen ook een foutje maken natuurlijk.

tuurlijk is het discutabel, wat wil je dan, een briefje waarop staat wat je precies moet doen om te slagen? ook al voldoe je aan alle eisen, als jij niet vol vertrouwen achter het stuur zit slaag je niet, het blijft mensenwerk, ze kunnen ook een foutje maken natuurlijk.
Toch knap dat mensen die door het rood rijden, auto af laten slaan, ingrepen krijgen en noem maar op wel gewoon slagen.

Dan ga je je toch afvragen waar prioriteit ligt. Dat zulke mensen wel gewoon slagen maar iemand die in de 3e versnellig door een bocht rijd zakt.

Voor degene die geen MF/MM bekijken/bijhouden:

De schuldige (filmende motor) overleeft het , de ander niet.

Ugh.. was die gast maar op een auto geklapt...
Sorry hoor, maar damn

fl**ker op met die zooi man.

Sorry hoor. Moet ik hem editten? En om nou neg. karma te geven:rolleyes:

Van mij hoef je 'm niet te editten maar gewoon opdonderen uit dit topic als je toch niks nuttigs te melden hebt.

Van mij hoef je 'm niet te editten maar gewoon opdonderen uit dit topic als je toch niks nuttigs te melden hebt.

Toch is het de realiteit al was het beter geweest als hij hem met een waarschuwing in een spoiler had gezet.

Ugh.. was die gast maar op een auto geklapt...
Sorry hoor, maar damn

Ook een gevalletje van "Jij kan zo braaf rijden maar door een ander in de problemen komen." Dit soort grapjes gebeuren jaarlijks verscheidene malen.

Toch is het de realiteit al was het beter geweest als hij hem met een waarschuwing in een spoiler had gezet.

Ook een gevalletje van "Jij kan zo braaf rijden maar door een ander in de problemen komen." Dit soort grapjes gebeuren jaarlijks verscheidene malen.

Ja, dat is waar. Maar hoe zet je die dingen in een spoiler?

True, het is realiteit, maar ik hoef niet steeds zulke foto's te zien. Spoiler was wel een idee geweest idd :)

En klopt ook dat zulke dingen vaker gebeuren door mensen die zo rijden.

True, maar ik ken genoeg mensen die zijn verongelukt met de motor en denk er liever niet bij na wat er mis kan gaan.

[ SPOILER ]...[ /SPOILER ]

Oke, sorry man. Daar had ik niet bij nagedacht, dat je mensen in je kennissenkring verloren bent door middel van bijvoorbeeld een ongeluk. Volgende keer zal ik beter nadenken. En thanks voor de spoiler-tip.

Terug
Naar boven