- Waardering
- 431
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
nog niet
,.... 150 origineel + 18 vd pijp = 168pkOver 2 weken komt er hoop ik een dyno-jet op

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
,.... 150 origineel + 18 vd pijp = 168pk

Nice bike! (met Rossi outfit zie ik)
Heb zelf het grijze 2002 model
Wheelyd lekker he zo'n R1, echt super!
Ik moet wel uitkijken voor da police, want ik rij soms meer op 1 dan op 2 wielen![]()

Zo een R1 he, hoeveel "ervaring " moet je daar nou voor hebebn, kan ik zoiets nou nemen als 2e motor ( na 2 jaar 600cc gereden te hebben ) bijvoorbeeld?
Ja lijkt me wel ! 't zal toch ff wennen blijven , maar als je al 2 jaar r6 rijdt moet dat wel goed komen

Een echte fiets en een auto
Vrijdag pas me eerste motor rijles
Ik woon bij de Escamplaan in de buurt.
Wie gaan er aanstaande zondag btw allemaal naar ASSEN( wk-superbike )
misschien dat ik wel ga!
ff op internet kijken of het wat is...

geen datum nog, maar mijn rijschool koopt die data in he... dus zowieso kan het eerder, want hij had ook een datum voor mijn theorie die eerder was dan die ik via het cbr kon reserveren (alleen nu ben ik met m'n bolle kop vergeten te vragen wanneer die datum washeb je al datum voor je AVB? want mijn instr. zei dat hij alleen op zn snelst 19 mei kon kopen ofzo...
)misschien dat ik wel ga!
ff op internet kijken of het wat is...

Ik zou dan persoonlijk toch eerst een supersport 600 rijden voordat je naar een 1000 gaat. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je met je bandit rijd. 2000 of 20000 km maakt natuurlijk ook een verschil.
Ik wil niet zeggen dat het niet kan hoor maar een flinke dosis motor ervaring kan geen kwaad voordat je op een 1000cc superbike stapt.
Ik zou dan persoonlijk toch eerst een supersport 600 rijden voordat je naar een 1000 gaat. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je met je bandit rijd. 2000 of 20000 km maakt natuurlijk ook een verschil.
Ik wil niet zeggen dat het niet kan hoor maar een flinke dosis motor ervaring kan geen kwaad voordat je op een 1000cc superbike stapt.