AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

toch maar ff posten
Auto übersieht Motorrad : doppelagent.de

iemand uit m'n klas is 2 weken geleden ook aangereden op de moto, hij stond stil voor het roodlicht knallen te achter op hem in...gebroken heup,been,voet,ed

door ooglaseren even 2 weken niet motorrijden ..snik

Te snel geweest

Volgende link moet je checken! Die gast heeft een mooie verzameling superbikes! [Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.188
Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest..

Sinds 1 maart ongeveer rij ik vol vermogen op de gixer (die ik al eens heb laten zien volgens mij).. Inmiddels 3.000 km gereden.. Het begint allemaal steeds meer te wennen en ik krijg steeds meer het gevoel richting die max van de motor te gaan (al ben ik daar nog lang niet!)... Het gaat allemaal steeds wat platter, harder en vertrouwder.. Ik heb inmiddels de fase van hard rijden als een malle gehad eigenlijk, tussen vrachtwagens door op snelwegen, bochten rechts inhalen over de vluchtstrook, rood licht, etc.. etc.. Allemaal dingen die super spannend zijn, maar ik realiseer me nu dat het niet verstandig is.. Laatst 250 euro boete gehad voor 30+ te hard binnen BBK, dus ik mag het een jaartje wat voorzichtiger gaan doen..

Nog maar een fototje dan:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

PS: Iedereen hier ook naar de MFMM? Misschien kunnen we een plekje (iemands motor die opvalt?) en daar ff meeten?

Heerlijke die korte demper, zelf ook trots eigenaar van een ingekorte.

MFMM ben ik present. mijn bike valt opzich wel op, maar er zullen genoeg andere kawagroene 600's zijn :P

21e heb ik m'n avb :D

aahaaa 3 dagen na mij :P ben beniewd wat het gaat worden :D

waar moet jij dat examen doen?
hehe ik ben ook benieuwd, heb nog maar 2u gereden, maar er staat nog 6u ;)

ik moet in alkmaar, straks ff datumpje plannen voor theorie, maar das nog druk :/

• #3.193
We zullen zien , eventueel nog ander herkenningspunt?

MF sticker :P

j/k We kunnen beter wat herkenningspunten van kleding en bike opschrijven, of een blaadje met geprint DBB achter het vooruitje

Zoiets (let op MASSIVE paintskilzz):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #3.194
MF sticker :P

j/k We kunnen beter wat herkenningspunten van kleding en bike opschrijven, of een blaadje met geprint DBB achter het vooruitje

Zoiets (let op MASSIVE paintskilzz):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zal waarschijnlijk bij de rotonde staan aan de kant van het tankstation of slagboom (hier sta ik altijd) Mocht er geen politie aanwezig zijn dan ben ik waarschijnlijk te vinden op de weg waar aankomst en vertrek is.

Na 2 - 3 uur lekker gereden te hebben, hebben we een FI melding... Bovendien wil die nu niet meer boven de 7000rpm, morgen maar eens effe uitlezen wat het probleem is, de "ghetto methode" werkt niet :mad: .

Terug
Naar boven