AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bij Moto73 kun je de test bestellen. Kost een paar euro.
Die zeken hem aardig af;)

Rig, ik weet je budget niet, maar denk dat een gsx600f een stuk interessanter is.
4-pitter, rijd naar mijn mening wat prettiger.
Zou zeker ff het verschil gaan proberen.
gsx600f vind ik spuuglelijk en is bovendien een stuk duurder om af te voeren :P

nop, vind het ook een leuk motortje, helaas zit je met dat 25kw gebeuren en dat beperkt je keuze van motor nogal.

nop, vind het ook een leuk motortje, helaas zit je met dat 25kw gebeuren en dat beperkt je keuze van motor nogal.

Je kan ook kijken naar import , als je een beetje zoekt scheelt het je vaak geld en kan je vrijwel elke fiets als 25kw invoeren.

er is nou eenmaal niet veel snellers dan een r1 :P

Zoals ik een tijdje terug al aangaf ben ik ook bezig met lessen. Nog maar een paar lessen gehad, maar ik ben helemaal verkocht.

Wordt dus zeker alvast al kijken voor een motor :D

Sinds twee dagen een Hurric demper onder de fazer en dat klinkt best lekker! Zonder DB killer is het net teveel van het goede. :D

Klinkt ongeveer zo: (Met DBkiller)

Je kan ook kijken naar import , als je een beetje zoekt scheelt het je vaak geld en kan je vrijwel elke fiets als 25kw invoeren.
klopt, maar een gs500 kost rond de 1000eu, met importeren vind je ze vaak niet veel goedkoper en met alle kosten etc. ben je dan al gauw duurder uit.

op een r1 scheelt het natuurlijk veel meer.

Zoals ik een tijdje terug al aangaf ben ik ook bezig met lessen. Nog maar een paar lessen gehad, maar ik ben helemaal verkocht.

Wordt dus zeker alvast al kijken voor een motor :D
jij ook al? :P 14 mei mag ik voor m'n voertuigbeheersing, kannie wachten op verkeersdeelname. rij nu af en toe al ff een rondje door de wijk bij m'n rijschool, heerlijk.

Vandaag met een Ducati 848 gereden met volledig Termignoni systeem. Damn, mijnen R6 van 2003 lijkt er een lompe brok tegen kwa stuurgevoel. Moet zeggen dat het koppel van een 2 cillinder leuker rijden is dan met een 4 cilinder.

Even een vraagje: Als je in bijvoorbeeld de 4 versnelling zit om en nabij de 5000 toeren en je schakelt voor een bocht snel terug naar de 2 en laat de koppeling gelijk opkomen...blokkeert dan alleen je achterwiel?

Bemerkte in iets minder extreme omstandigheden dat me voorwiel begon te stuiteren wat is hier tegen te doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.238
Even een vraagje: Als je in bijvoorbeeld de 4 versnelling zit om en nabij de 5000 toeren en je schakelt voor een bocht snel terug naar de 2 en laat de koppeling gelijk opkomen...blokkeert dan alleen je achterwiel?

Bemerkte in iets minder extreme omstandigheden dat me voorwiel begon te stuiteren wat is hier tegen te doen?

Merkt het amper bij me achterwiel laat staan me voorwiel. Zal misschien met een strakkere voorvering te voorkomen zijn.

Terug
Naar boven