MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Yay heb ik weer he.

Nou ik nadat ik effe lekker een stukje heb gereden even naar de alberthein. Zet me motor neer en doe me motor op slot, doe me ketting door de helm en het voorwiel heen. Vervolgens loop ik naar binnen om wat boodschappen te doen. Toen ik klaar was kwam ik terug bij me motor ik me jas vast doen me helm op en toen, he handschoenen moeten nog aan. Ik kijken in me tas geen handschoenen B| dus maar effe kijken op de grond, ook geen handschoenen :( ik dacht shit nee he. Vervolgens 10 minuten gekeken binnenin de winkel Ook geen handschoenen -O- . Echt dom van mij. Ik heb ze volgens mij laten liggen bij de motor en iemand heeft ze toen meegenomen, of ik heb ze ergens laten liggen in de winkel en toen heeft iemand ze meegenomen. Nou morgen dus weer een ritje naar de kledingzaak om wat nieuwe handschoenen te kopen :Y.

Ik moest me verhaal toch echt even kwijt aangezien ik best wel over de rooie ben. Aangezien ik net 4 dagen met de handschoenen rond rijd! ;(

Yay heb ik weer he.

Nou ik nadat ik effe lekker een stukje heb gereden even naar de alberthein. Zet me motor neer en doe me motor op slot, doe me ketting door de helm en het voorwiel heen. Vervolgens loop ik naar binnen om wat boodschappen te doen. Toen ik klaar was kwam ik terug bij me motor ik me jas vast doen me helm op en toen, he handschoenen moeten nog aan. Ik kijken in me tas geen handschoenen B| dus maar effe kijken op de grond, ook geen handschoenen :( ik dacht shit nee he. Vervolgens 10 minuten gekeken binnenin de winkel Ook geen handschoenen -O- . Echt dom van mij. Ik heb ze volgens mij laten liggen bij de motor en iemand heeft ze toen meegenomen, of ik heb ze ergens laten liggen in de winkel en toen heeft iemand ze meegenomen. Nou morgen dus weer een ritje naar de kledingzaak om wat nieuwe handschoenen te kopen :Y.

Ik moest me verhaal toch echt even kwijt aangezien ik best wel over de rooie ben. Aangezien ik net 4 dagen met de handschoenen rond rijd! ;(

Damn , das idd klote !!! en goedkoop zijn die dingen ook niet !

Heb daarnet de prijzen van mijn rijschool binnen.

Theorie examen: € 35 (boekje €20)

Praktijk voertuigbeheersing:€ 95,-
Praktijk verkeersdeelneming: €240,-

Lessen voor 2 uur:
Als ik alleen ga: €100,-
Als ik samen met een kameraad ga: €85,-

Stel dat ik dan van 10 lessen uitga betaal ik het volgende:
Alleen lessen: 390+1000= €1390,-
Samen lessen: 390+850= €1240,-

Hij is dus best duur als ik zo naar jullie bedragen kijk:(
Als ik samen met die kameraad ga lessen is het wel te doen.
Maar weet nog niet of we in dezelfde maanden kunnen....

alleen lessen vind ik zelf chiller, vooral met verkeersdeelname, voertuigbeheersing maakte me niet zoveel uit.

we leven inmiddels in 2008...succes met je 10 lessen...

alleen lessen vind ik zelf chiller, vooral met verkeersdeelname, voertuigbeheersing maakte me niet zoveel uit.

Lijkt me ook wel beter, maarja 150 euro is niet niks.:o
Vind jij deze rijschool duur?

Het is opzich wel een hele goede rijschool. Heeft in de omgeving een erg goede naam. En ik heb hier ook al mijn brommercertificaat(was toen voordelig voor mijn verzekering:p) en autorijbewijs gehaald.

hmmmm..ja ik ging uit van 1 les(uur) = 1 uur
ik nam er soms 2..soms 1
20 lesjes kun je idd een eind komen. ik heb er 37 gedaan voor ik op eigen motor rondreed
1ste x geslaagd

Lijkt me ook wel beter, maarja 150 euro is niet niks.:o
Vind jij deze rijschool duur?

Het is opzich wel een hele goede rijschool. Heeft in de omgeving een erg goede naam. En ik heb hier ook al mijn brommercertificaat(was toen voordelig voor mijn verzekering:p) en autorijbewijs gehaald.
nee, idd, maar als je meer lessen nodig hebt... dan heb je die 150 er zo uit.

betaal zelf 40euro per les en les dan samen, maar de prijzen liggen zo rond de 40 a 50 dus denk dat het een goede prijs is.

Heb daarnet de prijzen van mijn rijschool binnen.

Theorie examen: € 35 (boekje €20)

Praktijk voertuigbeheersing:€ 95,-
Praktijk verkeersdeelneming: €240,-

Lessen voor 2 uur:
Als ik alleen ga: €100,-
Als ik samen met een kameraad ga: €85,-

Stel dat ik dan van 10 lessen uitga betaal ik het volgende:
Alleen lessen: 390+1000= €1390,-
Samen lessen: 390+850= €1240,-

Hij is dus best duur als ik zo naar jullie bedragen kijk:(
Als ik samen met die kameraad ga lessen is het wel te doen.
Maar weet nog niet of we in dezelfde maanden kunnen....

theorie examen : 15€
praktijklessen : 800€ /12u + 36€ voor het examen

11€ op het gemeentehuis voor je rijbewijs...

valt best wel mee dan...

neem lessen in belgie,valt goed mee dan :D

ik heb trouwens een probleempje,op m'n SZR660 zitten geen passagier voetsteuntjes,weet iemand waar ik die kan bestellen? ik vind ze niet... en ze zijn verkrijgbaar want op foto's op internet staan er SZR'en met steuntjes

Damn wat een bedragen. 675 gulden was ik helemaal klaar. Wel al 12 jaar terug:D
6 lesjes was voldoende:D

1 cilinder of niet?
Op occasion sites gekeken?

yep mono

kheb al op tweedhandsnet en ebay enzo gekeken,maar niks te vinden

10hit75.jpg

n2e2it.jpg

Ze hebben toen toch wat verschillende modellen met dat blok (min of meer aangepast) uitgevoerd?

Een crosser een off the road, deze en volgens mij ook nog een lichte chopper.

Denk dat je ff naar een dealer moet bellen. Die hebben vast wel een adresje.

Ze hebben toen toch wat verschillende modellen met dat blok (min of meer aangepast) uitgevoerd?

Een crosser een off the road, deze en volgens mij ook nog een lichte chopper.

Denk dat je ff naar een dealer moet bellen. Die hebben vast wel een adresje.
idd ja,zit onder andere in een XT en nu in een huidige quad versie
de yamaha dealers in m'n buurt zijn nog in verlof tot half augustus :p

Wanneer gaan we eens een DBB motormeet houden dan :D?, ohja voor die voetsteunen, Boonstra motoren in ureterp ( Friesland ) is de grootste motor sloperij van nederland, zij hebben echt zowat alles qua onderdelen voor nagenoeg alle motors wel.

Weet niet precies, mischien Zwolle ofzo ? of Apeldoorn.

Terug
Naar boven