Yay heb ik weer he.
Nou ik nadat ik effe lekker een stukje heb gereden even naar de alberthein. Zet me motor neer en doe me motor op slot, doe me ketting door de helm en het voorwiel heen. Vervolgens loop ik naar binnen om wat boodschappen te doen. Toen ik klaar was kwam ik terug bij me motor ik me jas vast doen me helm op en toen, he handschoenen moeten nog aan. Ik kijken in me tas geen handschoenen B| dus maar effe kijken op de grond, ook geen handschoenen
ik dacht shit nee he. Vervolgens 10 minuten gekeken binnenin de winkel Ook geen handschoenen -O- . Echt dom van mij. Ik heb ze volgens mij laten liggen bij de motor en iemand heeft ze toen meegenomen, of ik heb ze ergens laten liggen in de winkel en toen heeft iemand ze meegenomen. Nou morgen dus weer een ritje naar de kledingzaak om wat nieuwe handschoenen te kopen :Y.
Ik moest me verhaal toch echt even kwijt aangezien ik best wel over de rooie ben. Aangezien ik net 4 dagen met de handschoenen rond rijd! ;(
Nou ik nadat ik effe lekker een stukje heb gereden even naar de alberthein. Zet me motor neer en doe me motor op slot, doe me ketting door de helm en het voorwiel heen. Vervolgens loop ik naar binnen om wat boodschappen te doen. Toen ik klaar was kwam ik terug bij me motor ik me jas vast doen me helm op en toen, he handschoenen moeten nog aan. Ik kijken in me tas geen handschoenen B| dus maar effe kijken op de grond, ook geen handschoenen
ik dacht shit nee he. Vervolgens 10 minuten gekeken binnenin de winkel Ook geen handschoenen -O- . Echt dom van mij. Ik heb ze volgens mij laten liggen bij de motor en iemand heeft ze toen meegenomen, of ik heb ze ergens laten liggen in de winkel en toen heeft iemand ze meegenomen. Nou morgen dus weer een ritje naar de kledingzaak om wat nieuwe handschoenen te kopen :Y.Ik moest me verhaal toch echt even kwijt aangezien ik best wel over de rooie ben. Aangezien ik net 4 dagen met de handschoenen rond rijd! ;(

) en autorijbewijs gehaald.