MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

kijk anders hier even Ryu ,.. deze is wel vertrouwd en spuit ook special paint !
[Link niet meer beschikbaar]
Is in Vught :D

Maar moet/wil je kappen hebben ivm schade of wil je een andere kleurstelling oid ?

kijk anders hier even Ryu ,.. deze is wel vertrouwd en spuit ook special paint !
[Link niet meer beschikbaar]
Is in Vught :D

Maar moet/wil je kappen hebben ivm schade of wil je een andere kleurstelling oid ?

Ja, en andere samenstelling, want ik vind de 1998 tot en moet 2000 niet echt heel mooi. Heb liever de painting van 2001 t/m 2003. Schademotor begin ik niet aan, omdat je nooit 100% weet wat er onder de kappen allemaal kapot is.

En ik wil natuurlijk ook wel wat foto's zien van costummade aprilia's, want ik zie alleen maar blabla en geen foto's. :D

Aprillia :angstig: , mooi design maar het is en blijft Italiaans...

Aprillia? Wat moet je daar dan mee:D

Pak gewoon een 1000CC 4 cilinder Ryu. Is tenminste echt werk:D

Ga waarschijnlijk dit jaar mijn motorrijbewijs halen(auto heb ik al).
Maar ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel iedereen voor de zijne betaald heeft. En hoelang je er over hebt gedaan.
Maar wil dus vooral weten op hoeveel geld ik ongeveer moet rekenen. Zal wel ongeveer 1500 euro zijn?

Laatst bewerkt:
hebben hier toevallig mensen wat verstand van het importeren van een motor uit duitsland ofzo???

wat voor kosten daar allemaal bijkomen

was daar wel benieuwd naar.

greetz

hebben hier toevallig mensen wat verstand van het importeren van een motor uit duitsland ofzo???

wat voor kosten daar allemaal bijkomen

was daar wel benieuwd naar.

greetz
op motor-forum.nl is er ergens een topic over, schijnt reuze mee te vallen.

Maar ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel iedereen voor de zijne betaald heeft. En hoelang je er over hebt gedaan.
Maar wil dus vooral weten op hoeveel geld ik ongeveer moet rekenen. Zal wel ongeveer 1500 euro zijn?

ligt eraan of je al enige ervaring hebt ( schakel brommer bvb ) ,... als je weet hoe je schakeld en hoe je meot remmen , kan dat al behoorlijk in het lessen aantal schelen,... Ikzelf was ergens tussen de 900 en 1000 kwijt. Dat is alweer 3 jaartjes geleden , dus zal het nu ietsie duurder zijn wss(+-1100/1200), maar echt veel duurder zal t niet zijn imo.

ligt eraan of je al enige ervaring hebt ( schakel brommer bvb ) ,... als je weet hoe je schakeld en hoe je meot remmen , kan dat al behoorlijk in het lessen aantal schelen,... Ikzelf was ergens tussen de 900 en 1000 kwijt. Dat is alweer 3 jaartjes geleden , dus zal het nu ietsie duurder zijn wss(+-1100/1200), maar echt veel duurder zal t niet zijn imo.

Heb een schakelbrommer gehad(Honda NSR, ook niet echt een lichtgewicht. Heeft hetzelfde frame als een 125cc.) En ook al op een aantal motoren gereden.
Het rijden zelf zal dan ook niet echt een probleem worden.
Zal waarschijnlijk gewoon op 1400 euro rekenen. En als ik dan geld overhoud valt het alleen maar mee:D

Heb een schakelbrommer gehad(Honda NSR, ook niet echt een lichtgewicht. Heeft hetzelfde frame als een 125cc.) En ook al op een aantal motoren gereden.
Zal waarschijnlijk gewoon op 1400 euro rekenen. En als ik dan geld overhoud valt het alleen maar mee:D

dat scheelt al een hoop ! als je alles in 1x haalt ( theorie,verkeersdeelname en behendigheid ) dan moet 1000/1100 te doen zijn hoor !!

Wat is een goede online shop voor motorkleding?

1400 euro wel veel, ik was zon 1200 kwijt met circa 17 lessen en ik heb nog nooit op een brommer / scooter gereden.

1400 euro wel veel, ik was zon 1200 kwijt met circa 17 lessen en ik heb nog nooit op een brommer / scooter gereden.

Bij ons was / is het minimum 7,... oftewel je moet voor beide exames 7 lessen heb er dus ook 14 moeten doen :(

Welnee, ik heb vorig jaar mijn rijbewijs gehaald voor 800 euro (totaalpakket). Staat intussen voor 825 euro: http://www.rijschoolactief.nl/index.php?page=prijslijst_a_.
Had het binnen 6 weken, had wel geluk met examens die precies op tijd geregeld konden worden :)

Welnee, ik heb vorig jaar mijn rijbewijs gehaald voor 800 euro (totaalpakket). Staat intussen voor 825 euro: http://www.rijschoolactief.nl/index.php?page=prijslijst_a_.
Had het binnen 6 weken, had wel geluk met examens die precies op tijd geregeld konden worden :)

als het goed is kun je ook een spoed doen,... geloof niet meer in 2 dgn ,... maar in een week dacht ik nog wel dat heb ik ook gedaan ;)
( 3dgn 4 uur en nog een uurtje voor beide examens )

Terug
Naar boven