XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Ik rijd zelf geen motor momenteel. Maar als je iets in NL wilt doen zou ik kizen of limburg, of regio Nijmegen.
Berg en Dal-Groesbeek, net over de grens Duitsland in. Veel groen, veel heuvels, relatief rustig.

haha ja brabant omdat jij daar zelf woont, wel lekker zo makkelijk he :P, Voordat ik in zwolle ben moet ik ook een uurtje rijden :P

Ik rijd zelf geen motor momenteel. Maar als je iets in NL wilt doen zou ik kizen of limburg, of regio Nijmegen.
Berg en Dal-Groesbeek, net over de grens Duitsland in. Veel groen, veel heuvels, relatief rustig.

helemaal vergeten idd !! 3 landen punt ,... de regio daar was super om te rijden !!! + daar zijn motorcampings voor als je van ver komt :D
( is voor mij ook een eind tuffen )

Maar kijk maar hoor ,... als je een datum prikt en er willen er meer mee dan ga ik ook mijn best doen om te komen , waar t ook is want in een hotelletje slaap ik ook lekker hoor :D

Wij kunnen ook gezamelijk een hoertelletje huren, lekker gangbangen met een h**r.

Of een willekeurige breezer met de breezer handleiding.

Effe ontopic , Voordat we zoiets gaan organiseren moeten we wel weten of er genoeg animo is.

Wij kunnen ook gezamelijk een hoertelletje huren, lekker gangbangen met een h**r.

Of een willekeurige breezer met de breezer handleiding.

Effe ontopic , Voordat we zoiets gaan organiseren moeten we wel weten of er genoeg animo is.
zou me fantastisch lijken, gewoon een weekendje oid.

zaterdag vrij laat meeten (omdat sommigen van ver moeten komen) en dan een korte route rijden, vervolgens een vantevoren gereserveerd hotelletje aandoen 's avonds misschien nog even kort uit en dan zondag een lange route rijden en weer naar huis.

Tevens, morgen moet ik weer van groningen naar nijkerk :o, 8 uur smorgens over de a28 ander half uur. Er is waarschijnlijk iets "kleins" mis met mijn r6, tijdens het rijden hoor ik een zacht getik, als ik de koppeling inhoud is het getik weg, koppeling weer los en het getik is terug. Dealer op gebeld en hij zij kom maar langs we regelen het wel. Heb tenslotte toch nog garantie. Als het iets is wat echt kapot is en de motor langere tijd moet blijven krijg ik een leenmotor ofzo mee, dus lekker geregeld :), Alleen de dealer verzekerde mij dat het iets kleins was wellicht in de koppeling ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.968
Hoertelletjes, rijden, animo? DBB motormeet dus? Lijkt me leuk, maar waar en wanneer of is dat nog niet bekend, heb geen zin om de pagina's terug te bladeren :P Ga lekker naar bed :)

Hoertelletjes, rijden, animo? DBB motormeet dus? Lijkt me leuk, maar waar en wanneer of is dat nog niet bekend, heb geen zin om de pagina's terug te bladeren :P Ga lekker naar bed :)

haha , nee hoor , is nog niet geopperd :D eerst ff voldoende animo kweken.
En natuurlijk ff kijken waar het het best zou kunnen plaats vinden ,.... beetje een afweging tussen centraal & te rijden routes imo

Net terug van een zalig ritje met mijn bike.
Ik rij met een witte triumph Street Triple 675.
Zalige naked bike met overschot aan kopel en fun.

Foto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ik heb lekker nog een klote dag gehad gisteren. Gister toen ik naar Nijkerk ging, op de terugweg vlak bij zwolle op de A28 bij de shell kwam ik tanken, toen ik weg wou rijden merkte ik dat ik de motor niet helemaal stabiel rijd, ik dus stoppen aan de kant en zie ja hoor lekke achterband !! ik dus helemaal in paniek, snel dealer opbellen want me batterij van de telefoon was bijna leeg. Ik dus snel effe naar de shell lopen om te vragen om een papiertje om even het telefoonnmr op te schrijven ingeval dat me batterij leeg zou gaan. Ik dus bellen en vragen wat ik moest doen hij zei pomp maar op en probeer terug te komen, ik op pompen maar het had geen nut het liep er zo weer uit. Ik terug bellen en zeggen wat ik nou moest doen hij zo van ben je lid van ANWB ik zo nee, hij zo tja dan zit er niks anders op dat hij me kwam ophalen, Toen hadden ze me dus opgehaald, intotaal een ritje van zon 130 uur heen en terug. Eenmaal toen ik aankwam gelijk geregeld nieuwe achterband erop. Alleen moest wel voor alles betalen, logisch want het valt niet onder garantie.

In totaal bijna 300 euro lichter, 40 euro voor het ophalen, 20 euro verwijderings en montage kosten en 232 euro voor een nieuwe achterband. ECHT BALEN!.

Btw mooie fiets trippleke, mooie orginele kleur

En ik heb lekker nog een klote dag gehad gisteren. Gister toen ik naar Nijkerk ging, op de terugweg vlak bij zwolle op de A28 bij de shell kwam ik tanken, toen ik weg wou rijden merkte ik dat ik de motor niet helemaal stabiel rijd, ik dus stoppen aan de kant en zie ja hoor lekke achterband !! ik dus helemaal in paniek, snel dealer opbellen want me batterij van de telefoon was bijna leeg. Ik dus snel effe naar de shell lopen om te vragen om een papiertje om even het telefoonnmr op te schrijven ingeval dat me batterij leeg zou gaan. Ik dus bellen en vragen wat ik moest doen hij zei pomp maar op en probeer terug te komen, ik op pompen maar het had geen nut het liep er zo weer uit. Ik terug bellen en zeggen wat ik nou moest doen hij zo van ben je lid van ANWB ik zo nee, hij zo tja dan zit er niks anders op dat hij me kwam ophalen, Toen hadden ze me dus opgehaald, intotaal een ritje van zon 130 uur heen en terug. Eenmaal toen ik aankwam gelijk geregeld nieuwe achterband erop. Alleen moest wel voor alles betalen, logisch want het valt niet onder garantie.

In totaal bijna 300 euro lichter, 40 euro voor het ophalen, 20 euro verwijderings en montage kosten en 232 euro voor een nieuwe achterband. ECHT BALEN!.

en nu toch maar even snel ANWB-lid geworden?

scheelt je toch een pak geld?
;)

en ik heb paddockkaartjes voor rizla racing day :)
morgen vene ketting spannen

12aug m'n avd :D heb er zin in.

:eek: das klote !! zou idd snel ff lid worden vd anwb ,..... ikzelf heb ze ook maar 1x nodig gehad , maar is toch een fijn gevoel dat je kunt bellen mocht er iets zijn !

Mischien is het even handig om zon DBB motor club aan te maken op dbb, hoe heet dat zon soort van groep die je kan aanmaken en vervolgens kunnen members zich daar voor aanmelden, dan kan iedereen gemakkelijk zien hoe of wat.

Edit, effe wat aangemaakt:
[Link niet meer beschikbaar]

omgeving utrecht is ook heel mooi om te rijden

Terug
Naar boven