Jinsu
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 133
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerels, hier een update van mijnen Ducati. Vorige week bestickerd. Voorspatbord en ram air inlaten zijn ondertussen ook al vervangen door carbon.
Volledige uitlaat en Xenon's zijn het enige nog die ik er later nog wil aan veranderen en hij staat naar mijn goesting.
Verder super tevreden van Ducati, bolt zalig en stuurt zoals geen ander.
Greetz Ripaf.
![]()

Kerels, hier een update van mijnen Ducati. Vorige week bestickerd. Voorspatbord en ram air inlaten zijn ondertussen ook al vervangen door carbon.
Volledige uitlaat en Xenon's zijn het enige nog die ik er later nog wil aan veranderen en hij staat naar mijn goesting.
Verder super tevreden van Ducati, bolt zalig en stuurt zoals geen ander.
Greetz Ripaf.
![]()

Na iets minder dan een jaar met een voorlopig motorijbewijs(<25kW) te hebben rondgereden, ben ik geslaagd voor mij praktijk (1e keer). Redelijk tevreden
Weet iemand trouwens hoe het nu juist zit met het overschakelen tot een zwaardere moto. Ik weet dat je of 21 moet zijn of reeds 2 jaar met een lichtere moto hebt moeten rondrijden. Maar gaat deze 2 jaar pas in als je je vast rijbewijs hebt of vanaf je je voorlopig rijbewijs hebt?
Verder ben ik ook men brommer aan het opknappen, zal er morgen enkele foto's van trekken.
),veren , nieuwe koplamp en koplampklemmen. Ook een nieuw balhoofdsetje zodat hij weer soepel stuurt
Dit is hoe hij er nu bijstaat.

Twijfelde ik ook aan maar ik vond 1 moto als (bijna) 19 jarige wel genoeg. Alle spullen zijn makkelijk via het net te bestellen ja. En het rijdt gewoon superhehe, die dingen zijn geniaal, maat van mij heeft er ook 1 en ook gewoon motorkenteken erop
blokken etc. kun je ook allemaal nieuw kopen uit japan toch?

eh nee, vandaag les gehad, instructeur vond het weer erg rommelig en was weer niet erg blij. lijk de laatste lessen ook wel stil te staan kwa "progressie" baal dus wel van het hele gebeuren. examen was eigenlijk nog een van de betere ritten. nu zegt m'n instructeur gewoon dat ik eerst gewoon goed op niveau moet zitten en dat we dan pas een datum gaan plannen. anders is het zonde van m'n geld. zou uiteraard het liefst z.s.m. weer afrijden, maar hij heeft wel gelijk, dus nog even geduld hebben, hoop medio september dan af te rijden.
hehe ja, ze zijn nog aardig populair en ideaal in de stad, weegt geen drol natuurlijk en rijd gewoon prima. kheb ook eens op zo'n 50cc ding gereden, ook wel lachen.Twijfelde ik ook aan maar ik vond 1 moto als (bijna) 19 jarige wel genoeg. Alle spullen zijn makkelijk via het net te bestellen ja. En het rijdt gewoon super![]()