XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Mischien is het even handig om zon DBB motor club aan te maken op dbb, hoe heet dat zon soort van groep die je kan aanmaken en vervolgens kunnen members zich daar voor aanmelden, dan kan iedereen gemakkelijk zien hoe of wat.

Edit, effe wat aangemaakt:
[Link niet meer beschikbaar]

FF goedkeuren dan MOD :D :D

dure bandjes rijd je xxl. (al moet ik zeggen dat de prijzen ook wel belachelijk sterk omhoog zijn gegaan op motorbandenmarkt.nl vergeleken met een jaartje terug)

gewoon uit duitsland halen die bandjes man, scheelt bakken met geld. even een beunhaas vinden die ze erom legt voor een tientje en je houd een hoop centen in je knip.

gewoon uit duitsland halen die bandjes man, scheelt bakken met geld. even een beunhaas vinden die ze erom legt voor een tientje en je houd een hoop centen in je knip.

Of ze gewoon zelf even wisselen. Hieronder een link waar Big Vin van RWP (Rotterdam Wheely Posse) uitlegt hoe je dit zelf kan doen.

[Link niet meer beschikbaar]

Ze kunnen trouwens wel met de motor overweg:cool:

De filmpjes van Chris:
http://www.youtube.com/watch?v=6MYoQSZNs0g&feature=user

En Daliks:
http://www.youtube.com/watch?v=5v5xV4zJjZI

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.985
Ook even aangemeld op de motorgroep.

Zojuist 5 dagen luxemburg met het tentje achter de rug. Erg mooi knallen, wel bijna me rijbewijs kwijt was het niet dat de agent goed gehumeurd was. 110 waar je 50 mocht.

Nu even bezig met een kleine beurt. Olie laat ik vanacht er nog uit lopen en dan morgen ochtend nieuw filtertje en olie erin, ketting stellen en weer gaan naar valkenburg voor 2 daagjes.

:cool:

Ik heb me ook aangemeld :D

Ik meld me over een maandje wel aan:rocknana:
(Dan begin ik waarschijnlijk met lessen).

Lijkt me trouwens wel wat om volgend jaar in de zomer eens een tourtocht te houden. Kunnen we dan jaarlijks doen.

leuke filmpje van die bandenwissel....ik ga het eens een keer bij een vriend proberen op een oude velg ofzo. zou het met mijn eigen gepolijste wielentjes het niet 1 2 3 durven met een spade

Morgen weer eens naar mijn rijschool bellen voor een rijles.

Moet eind augustus afrijden. Heb mijn examen 3 maanden geleden aangevraagd. Ongelooflijk hoe lang dat duurt... Maargoed, het examen komt nu in zicht. Hoop dat ik de eerste keer slaag want ik heb geen zin om weer maanden te moeten wachten.

morgen avd, maar heb nog wel wat puntjes waar aan gewerkt moet worden :/ hopen dat ik het haal maar heb er een hard hoofd in.

Succes! Gaat wel lukken.

En geslaagd ?

gezakt.

voor AVD? dat was gewoon in het verkeer toch?

das k*t

Shit :(

Wat ging er fout?

hij wilde me wat overtuigender zien rijden en wat meer doorrijden/verder vooruit kijken, ook m'n plaats op de weg in bochten vond ie niet voldoende.

achja, scheelde niet veel, paar lesjes en dan moet het toch wel lukken.

iig geen last gehad van zenuwen, daar ben ik blij om, ik kom gewoon wat tekort want ik heb wel prima gereden voor mezelf.

Kerels, hier een update van mijnen Ducati. Vorige week bestickerd. Voorspatbord en ram air inlaten zijn ondertussen ook al vervangen door carbon.

Volledige uitlaat en Xenon's zijn het enige nog die ik er later nog wil aan veranderen en hij staat naar mijn goesting.

Verder super tevreden van Ducati, bolt zalig en stuurt zoals geen ander.

Greetz Ripaf.

2hqrrjs.jpg

Nice! :D

t*ring! ruige motor man!

Whoppa :D Nice!

Terug
Naar boven