MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

25082008076.jpg


25082008074.jpg


Effe 2 fotos gemaakt van me fiets, met het paddock stand erop :) wil alleen nog die kentekenplaat houder vervangen samen met de richting aanweizers.

GESPOT :D:p
 
fok gozer dat is een geeeeeeeeeeeeeeeile bike gek! maar mag jij daar wel al op rijden je bent nog maar 9 toch?

Hij is niet van mij man :D Hij is van Ripaf die loop al in de eind 20 :P;)

Dit is de mijne:

2vc88w7.jpg
 
Mooi topic. Opvallend veel supersports hier aanwezig. Heb zelf een Suzuki RF600R uit '98 (foto volgt)
 
3 september theorie, als ik die haal dan mag ik beginnen met praktijklessen!
 
suc6! ik moet over 2 weken weer op voor theorie was gezakt de eerste keer en in diezelfde week moet ik ok op voor bijzondere verichtingen hopen dat ik alles haal :)
 
der hangen hier vast wel wat bochtenrijders.
[Link niet meer beschikbaar]

staan op de stepjes
nu heb ik al meerdere malen met stepjes op de grond gekletterd
gaat dat niet beetje snel als hefboom effect werken als je teveel op stepje leun ?
 
Bijzondere verichtingen gehaald! :D

Toppie !! avd nog ff snel erachteraan en knallen met die hap !!
Als een geschikte RSV op t oog ? iets met blauw zwart grijs ofzo :D :D
 
Toppie !! avd nog ff snel erachteraan en knallen met die hap !!
Als een geschikte RSV op t oog ? iets met blauw zwart grijs ofzo :D :D

Het is erg moeilijk. Ik twijfel steeds meer tussen de Yamaha R series of de rsv's. Ik vind eigenlijk maar 1 model mooi van de RSV en dat is het 2002/2003 model. Jammer dat je die zo weinig tegenkomt. Maar ik koop pas wat, todat ik echt 100% zeker weet dat ik dat model wil. Tot die tijd blijf ik gewoon sparen, maar mijn deadline is toch wel maart/april 2009. :)

APRILIA%20RSV%20MILLE%201000cc%20V%20TWIN,%2004%20REG.jpg
 
Juist beter om een motor te hebben die je weinig tegenkomt toch, ben je teminste lekker orgineel! mooie fiets die rsv.
 
Ik ben wel van plan om de uitlaat te vervangen voor een dubbele. XXLtje heeft daar een mooi adresje voor, maar kost ook snel alweer zo 800 euro.
 
Mwah ik heb het niet zo zeer met die dubbele uitlaten, niet bij supersports altans, Bij naked bikes is het wel mooi. Maar ik vind het wel mooi als je bijvoorbeeld twee uitlaten hebt op een r1 of als op een ducati. Dat is wel gruwlijk.

Net alsop die gsxr 1000 die twee grote uitlaten vind ik echt lelijk. Of je moet er zon kleine gp uitlaat op doen :)
 
Back
Naar boven