AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

h**ren. Vandaag weer een Rsv op de weg gezien. **** yamaha

zie je niet vaak :eek:

staan meestal in de garage :p

wat is een gsx-r 1000 nog waard uit 2004 die regelmatig circuit heeft gereden?

ken iemand die hem gaat verkopen,en kvroeg me af aan welke prijs ik me kan verwachten...

wss rond de 6000?

Dat is behoorlijk goedkoop, maar dan zal er ook naar behoren mee zijn gescheurd ;) .

6oktober poging 2 om af te rijden :P

Ik ben geen Suzuki fan maar de nieuwe Gladius ziet er anders wel ok uit!
977e22751ee4209651e6bc79dd403ac9.jpg

d32e357c4e7b5f58f524ebd31e06c93b.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is dit de opvolger van de bandit dan?

ik rij op een r6, jammer dat de weersvoorspellingen nu wat minder worden :(

ziet er goed uit!

Vast al een bekend filmpje, maar daarom niet minder spectaculair:

Schandalig! :mad:

Ik heb al veel van deze filmpjes gezein in de loop der jaren en ik kan nog steeds niet begrijpen dat sommigen zo hun eigen en andermans leven zo op het spel zetten.
Dit is zeker niet minder erg dan rijden met drank op.

Ach...ze komen zichzelf wel een keer tegen.

Filmpje speelt trouwens in de VS. Inhalen over dubbel-geel is de grootste no-no die je kunt begaan als rijder in de canyons.

Hey heb vroeger eens op youtube een filmpje gezien van een paar geschifte Grieken, ducatis en suzukis samen in de bergen. Die met zijn duc drifte zijn motor door de bocht, helaas kan ik het nergens meer terug vinden:mad: Kan iemand mij helpen???

Hey heb vroeger eens op youtube een filmpje gezien van een paar geschifte Grieken, ducatis en suzukis samen in de bergen. Die met zijn duc drifte zijn motor door de bocht, helaas kan ik het nergens meer terug vinden:mad: Kan iemand mij helpen???

Die gasten liggen op een enkele na al tussen 6 planken :thumbs: .

Vanaf volgend jaar voor mij alleen nog maar circuit, openbare weg is niet goed voor mij en ik rij nog redelijk beheerst ;) .

Die gasten liggen op een enkele na al tussen 6 planken :thumbs: .

Vanaf volgend jaar voor mij alleen nog maar circuit, openbare weg is niet goed voor mij en ik rij nog redelijk beheerst ;) .

same here hoogstwaarschijnlijk, dikke circuitfiets al op het oog: ducati 999 ;)

Terug
Naar boven