Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

deze is kickuh!

Benelli TNT Cafe Racer

cafe%20racer.jpg

Schandalig! :mad:

Ik heb al veel van deze filmpjes gezein in de loop der jaren en ik kan nog steeds niet begrijpen dat sommigen zo hun eigen en andermans leven zo op het spel zetten.
Dit is zeker niet minder erg dan rijden met drank op.

Ach...ze komen zichzelf wel een keer tegen.

Filmpje speelt trouwens in de VS. Inhalen over dubbel-geel is de grootste no-no die je kunt begaan als rijder in de canyons.

Is inderdaad schandalig wat ze doen, maar ik blijf het mooi vinden om te zien. :D Maargoed, als het fout gaat kunnen ze het vaak toch niet meer navertellen.

Btw, ik kan me herinneren dat DvO ook 2 van zulke filmpjes had gemaakt. Iemand die ze nog heeft?

Hey heb vroeger eens op youtube een filmpje gezien van een paar geschifte Grieken, ducatis en suzukis samen in de bergen. Die met zijn duc drifte zijn motor door de bocht, helaas kan ik het nergens meer terug vinden:mad: Kan iemand mij helpen???

Ik zal hem eens zoeke hij is zeker ziek ja:D

Was vandaag trouwens weer lekker weer op de motor.
Beetje glibberig met al dat slike en die regen.
Maar de vooruitzichte zijn voor de komende 2 weken weer ok:cool:

Dit zijn die zelfde grieken

Is inderdaad schandalig wat ze doen, maar ik blijf het mooi vinden om te zien. :D Maargoed, als het fout gaat kunnen ze het vaak toch niet meer navertellen.

Btw, ik kan me herinneren dat DvO ook 2 van zulke filmpjes had gemaakt. Iemand die ze nog heeft?

Nopes, die zijn naar mijn weten toen allemaal offline gehaald ivm de reacties die hij er op kreeg!

Ik word alweer helemaal gek van mezelf, na afgelopen weekend. Ik drom alweer weg en zie mezelf alweer rijden op deze en deze.:lick:

Mighty, die ZZR1400 :heart: Heel erg vet !

Zijn er nog mensen die diehard zijn ? Die rijden met dit k*t weer ?

Ik altans wel, Gebruik me motor elkedag voor als ik naar school ga etc... Ik zie alleen erg weinig motor rijders :P

Zijn er nog mensen die diehard zijn ? Die rijden met dit k*t weer ?

Ik altans wel, Gebruik me motor elkedag voor als ik naar school ga etc... Ik zie alleen erg weinig motor rijders :P
ja maandag ga ik een rondje doen, met examinator enzo :D

Terug
Naar boven