XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.181
Ik ga nog even wachten, maar ik begin wel weer aardig gek te worden. Mijn gevoel neigt idd naar de 1400, omdat die wat groter is, maar de ZX-10 is natuurlijk een freak!

Ben aan het sparen voor de ZX10, hopelijk in juni :D

Dan wel die van 2004-2005. Die vind ik het geilst.

Wat gaat ervoor in de plaats komen ???

Ik weet het nog niet.. Ik wil sowieso een deel van het geld gebruiken voor andere dingen. Zoals ik het nu bekijk komt er een oude CBR voor terug (mss wel blade?) wat dan een SF projectje gaat worden

• #4.185
Mijn moto (niet lachen) garelli basic 80cc van bj.62:D

• #4.189
Idd en die enkele dikke buikenuitlaat ziet er ook niet uit.

Zo jammer is het, het design wordt te futuristisch naar mijn mening. Er zit niet 1 lijn meer in bij die kawa zx10 2008 als voorbeeld dan. Zo zonde. Toen de 2003 versies kwamen van de zx6r bijvoorbeeld vond ik die echt gruwelijk mooi. Die nieuwe gixxers vind ik dan wel weer geil om te zien, hoewel ik kawa man ben :D

haha en allemaal met jeans en t-shirt, eens zien of ze nog zo stoer gaan zijn als ze in de spoed de steentjes er uit schuren....

• #4.192
haha en allemaal met jeans en t-shirt, eens zien of ze nog zo stoer gaan zijn als ze in de spoed de steentjes er uit schuren....

Ik heb dat ook nooit zo begrepen, draag tenminste nog een spijkerbroek en een jas, maar korte broek en t-shirt....

Met een gewone jeans zal je ook niet ver komen als je valt, ik draag altijd lederen combi. Heb vorig jaar een high-sider gehad en dan apprecieer je wel die bescherming;)

Met een gewone jeans zal je ook niet ver komen als je valt, ik draag altijd lederen combi. Heb vorig jaar een high-sider gehad en dan apprecieer je wel die bescherming;)

:D dat geloof ik goed ja !

Ikzelf heb (bijna)altijd een raceoverall ( rossi replica :D ) aan,... zeker als ik de snelweg op ga en enkel bij een rondje dorp een zomerjas incl bescherming en een spijkerbroekie :D

:D dat geloof ik goed ja !

Ikzelf heb (bijna)altijd een raceoverall ( rossi replica :D ) aan,... zeker als ik de snelweg op ga en enkel bij een rondje dorp een zomerjas incl bescherming en een spijkerbroekie :D

Het is een raad die ik aan iedereen zou willen geven, draag steeds je pak en handschoenen. Ik had ten gevolge van de high-sider (130 km/h) een schuiver van 60 m en ondanks mijn pak hebben ze nog de steentjes uit mijn schouder mogen prutsen....

• #4.196
Het is een raad die ik aan iedereen zou willen geven, draag steeds je pak en handschoenen. Ik had ten gevolge van de high-sider (130 km/h) een schuiver van 60 m en ondanks mijn pak hebben ze nog de steentjes uit mijn schouder mogen prutsen....

Ik ben best wel eigenwijs wat dat betreft. Naar school draag ik alleen me jas/handschoenen. Alleen als ik ga toeren doe ik me lerenoverall aan. Ook als ik ff boodschappies ga doen doe ik meestal alleen me jackie aan. Stronteigenwijs ik weet het maar ik heb geen zin om de hele dag op school in me lerencombi te lopen.

heb vorige week bij motozoom zo'n spijkerbroek met kevlar gekocht, moet zeggen dat het er echt prima uitziet, zit lekker en de bescherming lijkt me ook in orde, afgaand op de reviews. uiteraard zal leder beter zijn, maar toch denk ik dat het een vrij goed alternatief is.

Zijn er nog mensen die diehard zijn ? Die rijden met dit k*t weer ?

Ik altans wel, Gebruik me motor elkedag voor als ik naar school ga etc... Ik zie alleen erg weinig motor rijders :P

Yes ik rij 6 dagen per weer na me werk op de motor

heb vorige week bij motozoom zo'n spijkerbroek met kevlar gekocht, moet zeggen dat het er echt prima uitziet, zit lekker en de bescherming lijkt me ook in orde, afgaand op de reviews. uiteraard zal leder beter zijn, maar toch denk ik dat het een vrij goed alternatief is.

heb je daar een pic van? ( bedoel niet een catalogus pic :P )

Terug
Naar boven