XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja maar jeetje, die is 10 jaar oud. :P

Ik ga er gewoon een keer oprijden. Moet ik gewoon bij allemaal doen. :)
 
Dat is toch gewoon een brommert ???

:D

een 125cc brommer

@ Richard, Gewoon je gsje houden man, dat ding kan ook wel sturen!
crossy.gif
 
http://www.youtube.com/watch?v=kU6x...nl/bekijken/1503/filmpje/de-nieuwe-Rossi.html

denk dat je nog veel fun kan hebben, op dijkweggetjes rij je 90% eruit denk ik. ik twijfel erover mijne te verkopen en een rsje terug te kopen.


Gewicht van die dingetjes is gruwelijk laag vergeleken met een 600 of 1000 cc, Dus bochtensnelheid ligt pakken hoger idd. Maar onderhoudskosten lopen ook stuken hoger op bij die 2-takten. Zo'n 250 rs is op circuit een waardige tegenhanger voor een 600 cc machine maar als je het niet in de hand hebt (2 takt= alles of niks van power) dan ga je onherroepelijk tegen de vlakte...
 
Ja maar jeetje, die is 10 jaar oud. :P

Ik ga er gewoon een keer oprijden. Moet ik gewoon bij allemaal doen. :)
geeft alleen aan dat je het niet zomaar moet bestempelen als kinderspeelgoed, want dit jochie rijdt toch 90% op hun zware supersports eruit op bochtige weggedeelten en dat zegt genoeg lijkt me. het hangt er een beetje vanaf wat je doel is, zo'n rsje is eigenlijk 90% voor de fun, want praktisch zijn ze niet zozeer nee.

Dat is toch gewoon een brommert ???

:D
wel een hele snelle brommert ;)

Gewicht van die dingetjes is gruwelijk laag vergeleken met een 600 of 1000 cc, Dus bochtensnelheid ligt pakken hoger idd. Maar onderhoudskosten lopen ook stuken hoger op bij die 2-takten. Zo'n 250 rs is op circuit een waardige tegenhanger voor een 600 cc machine maar als je het niet in de hand hebt (2 takt= alles of niks van power) dan ga je onherroepelijk tegen de vlakte...
onderhoudskosten vallen denk ik ook wel mee, afgezien van wat olie, een zuigertje om de 10.000 en misschien een blokrevisie na 30.000 denk ik dat het wel meevalt. als jij zelf een beetje handig bent kun je dat ook allemaal fixen, want 2t is zo simpel als wat.

ik geloof dat rossi zelf ook nog steeds het liefst op een 500cc 2t zou rijden.
 
Ik zag vandaag een artikel over de nieuwe Yamaha V-max. Wat een ****ing monster is dat weer, zeg!

Wie heeft er al wat foto's en/of filmpjes van dit beest?
 
geeft alleen aan dat je het niet zomaar moet bestempelen als kinderspeelgoed, want dit jochie rijdt toch 90% op hun zware supersports eruit op bochtige weggedeelten en dat zegt genoeg lijkt me. het hangt er een beetje vanaf wat je doel is, zo'n rsje is eigenlijk 90% voor de fun, want praktisch zijn ze niet zozeer nee.


wel een hele snelle brommert ;)


onderhoudskosten vallen denk ik ook wel mee, afgezien van wat olie, een zuigertje om de 10.000 en misschien een blokrevisie na 30.000 denk ik dat het wel meevalt. als jij zelf een beetje handig bent kun je dat ook allemaal fixen, want 2t is zo simpel als wat.

ik geloof dat rossi zelf ook nog steeds het liefst op een 500cc 2t zou rijden.

Ik wil gewoon niet uitgelachen worden op de motormeet. :(



Erg nice, maar staan ook al 50k op de teller. Is trouwens wel precies het model wat ik zoek. Bruut. :)
 
Ik wil gewoon niet uitgelachen worden op de motormeet. :(




Erg nice, maar staan ook al 50k op de teller. Is trouwens wel precies het model wat ik zoek. Bruut. :)
wie het laatst lacht lacht het best ;)
 
Zal ik die rsv kopen?
 
jah waneer gaan we meete
 
Misschien een idee om volgend jaar rond maart/april ergens te meeten? Moet natuurlijk wel mooi weer zijn :cool:
 
Goed idee, moet hem eerst nog halen :D
 
edit, fout gelezen.
 
Laatst bewerkt:
Ben ik wel een stuk cooler op de meet. :D

ALs dat je 1e motor is, want je hebt je rijbewijs nog niet. Zal ik dat niet nemen:D.

Of je moet zelf verschrikkelijk kunnen beheersen. Maar ik raad je het niet aan, dat gaat gewoon zo hard.
 
Back
Naar boven