Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Koppeling in> gas geven > Bocht insturen > loslaten koppeling = op je plaat

Ik denk dat het zo is gegaan :P

Jep de juist ingredienten voor een lekkere schuivert :D
 
hoe zit het eigenlijk met het legitimeren op het postkantoor bij het overschrijven van het kentekenbewijs? Op de site van de RDW zie ik staan dat als je een paspoort bij je hebt ook een uittreksel van de GBA moet hebben, maar wordt er uberhaupt wel naar dat laatste gevraagd of is het een goedkope truc om de gemeentes meer geld te doen opstrijken?
 
hoe zit het eigenlijk met het legitimeren op het postkantoor bij het overschrijven van het kentekenbewijs? Op de site van de RDW zie ik staan dat als je een paspoort bij je hebt ook een uittreksel van de GBA moet hebben, maar wordt er uberhaupt wel naar dat laatste gevraagd of is het een goedkope truc om de gemeentes meer geld te doen opstrijken?

Paspoort of ID met uitreksel.
 
volgens mij heb ik het met alleen paspoort gedaan...

ben trouwens serieus aan het overwegen m'n gsje weg te doen en een RS125 / AF1 terug te kaufen, denk dat zoiets toch geschikter is voor mijn gebruik.
 
Paspoort alleen lijkt mij ook genoeg om een motor op naam te zetten , niet ??? je hoeft immers niet in het bezit te zijn van een rijbewijs om een motor te kunnen bezitten ( maat van mij heeft een zx6r op eigen naam en ook geen rijbewijs)
 
Paspoort alleen lijkt mij ook genoeg om een motor op naam te zetten , niet ??? je hoeft immers niet in het bezit te zijn van een rijbewijs om een motor te kunnen bezitten ( maat van mij heeft een zx6r op eigen naam en ook geen rijbewijs)
Idd. Mijn schoonbroer had ook een motor gekocht en op zijn naam gezet zonder rijbewijs.
 
Je hebt geen rijbewijs nodig om motor op naam te zetten, gewoon het overschrijvings bewijs heb je nodig en een geldig legitimatie bewijs.
 
Ik had wel me rijbewijs nodig of me geboorte register.
 
Damn me potnagels laten los van me yoshi uitlaat en komt me carbon los:(.
Van de week er maar afhalen en kijken wat ik er aan kan doen. Heb gelukkig nog een laser demper liggen
 
als iemand een degelijke moto weet staan in goede staan... (een 25kw)
moogde mij altijd laten weten want kzoek echt dringend ene!
ne 600 liefst (honda,kawasaki,yamaha)
buget tot 2000euro..
 
als iemand een degelijke moto weet staan in goede staan... (een 25kw)
moogde mij altijd laten weten want kzoek echt dringend ene!
ne 600 liefst (honda,kawasaki,yamaha)
buget tot 2000euro..

Koop de gs 500 met 500cc van richard, dan kan richard gelijk ook een andere fiets kopen. Btw richard, ben je nu al uitgekeken naar je GS ?
 
Ik had ook uitreksel nodig om m'n motor op m'n naam te zetten.
 
Damn me potnagels laten los van me yoshi uitlaat en komt me carbon los:(.
Van de week er maar afhalen en kijken wat ik er aan kan doen. Heb gelukkig nog een laser demper liggen

Nieuwe nagels erin schieten? Zo gepiept lijkt mij. ff wat lijm achter je carbon zetter dat het niet omrult.
 
Back
Naar boven