Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Vandaag gefitnessed met een mede motorrijder, Hij racet ook en is instructeur bij de racing academy. Samen effe terug gereden naar huis, hij woont namelijk vlak bij me. Effe naar zijn huis geweest en hij wou me wat filmpjes van hem laten zien en wat dingen uitleggen met betrekking tot circuit rijden enzo. Hij vroeg aan me of ik wellicht eens wou rijden mischien dit weekend, ik zo tuurlijk!... Hij vertelde me ik kan me videocamera wel meenemen om je dan te filmen, daarna kunnen we er naar kijken om wellicht je rijtechnieken te verbeteren. Ik was dus helemaal blij :D
 
als iemand een degelijke moto weet staan in goede staan... (een 25kw)
moogde mij altijd laten weten want kzoek echt dringend ene!
ne 600 liefst (honda,kawasaki,yamaha)
buget tot 2000euro..
zoek gewoon een gs500 of een honda cb500 op marktplaats, genoeg te vinden lijkt me.

Koop de gs 500 met 500cc van richard, dan kan richard gelijk ook een andere fiets kopen. Btw richard, ben je nu al uitgekeken naar je GS ?
weet nog niet zeker of ik 'm weg doe hoor ;) wil eerst eens op zo'n rsje rijden, kijken hoe dat rijdt.
 
Vandaag gefitnessed met een mede motorrijder, Hij racet ook en is instructeur bij de racing academy. Samen effe terug gereden naar huis, hij woont namelijk vlak bij me. Effe naar zijn huis geweest en hij wou me wat filmpjes van hem laten zien en wat dingen uitleggen met betrekking tot circuit rijden enzo. Hij vroeg aan me of ik wellicht eens wou rijden mischien dit weekend, ik zo tuurlijk!... Hij vertelde me ik kan me videocamera wel meenemen om je dan te filmen, daarna kunnen we er naar kijken om wellicht je rijtechnieken te verbeteren. Ik was dus helemaal blij :D

Kan je even je kneedown bestuderen :cool:
 
waar allemaal worden van die circuit trainingen gegeven??

wil dat namelijk wel gaan doen :D gaat nu wel steeds beter, denk wel dat ik dan er genoeg bij leer
 
Ik rijd met een oranje Z 1000, heerlijk machien, nog geen moment spijt van gehad.
Mooiste originele streetfighter vind ik persoonlijk, het model van 2003-2007 weliswaar.
 
Ik rijd met een oranje Z 1000, heerlijk machien, nog geen moment spijt van gehad.
Mooiste originele streetfighter vind ik persoonlijk, het model van 2003-2007 weliswaar.

Aha nice

IS me nickname ook van afgeleid. Ik hoop er over 2 jaar op te moge rijden.
Eerst 25 kw periode af te maken.
 
In het voorjaar wil ik overigens wel een meeting organiseren, afsluitend wat zuipe bij de mc hier.

Dan kan ik wel een leuke rit door zeeland/zuid holland uitstippelen. Met afsluitend dat zuipe bij de mc. Met een bbq er bij.
 
In het voorjaar wil ik overigens wel een meeting organiseren, afsluitend wat zuipe bij de mc hier.

Dan kan ik wel een leuke rit door zeeland/zuid holland uitstippelen. Met afsluitend dat zuipe bij de mc. Met een bbq er bij.


en terug dan, dronken op de motor lijkt me niet echt verstandig
 
waar allemaal worden van die circuit trainingen gegeven??

wil dat namelijk wel gaan doen :D gaat nu wel steeds beter, denk wel dat ik dan er genoeg bij leer

Check MF ff, staat een lijst, kan je van te voren reserveren.
 
man ik wil binnenkort een pak gaan kopen, een complete overall alleen weet niet precies waar ik heen moet gaan. Zit te denken aan termaat of kalsbeek weet iemand mischien nog een goed adres waar ze veel keus hebben in pakken ?
 
wachten op de motorbeurs in februari, want met dit weer ga je toch niet in leer rijden.
 
Cola en zuipen ???

:P

In Zeeland is zuipen gewoon drinken.

Maar wtf het gaat om de meeting.
Het lijkt mij wel lache om te gaan meete.

Ik rij het hele jaar door, dus mij maakt het niet uit waar of wanneer het is.
 
wachten op de motorbeurs in februari, want met dit weer ga je toch niet in leer rijden.

Ik rij nu nog steeds in leer. Ik vindt texitel pakke waardeloos. Als het waait of regend of het is heel erg koud. Dan trek ik een regenpak er overheen. En dat is prima te doen.
 
FC Moto in Aken :)
 
Hey,

ik ga binnenkort normaal een cagiva mito 7-speed kopen,
wel tweedehands met 25000km. Valt eigenlijk nog redelijk mee, ben alleen maar bang dat er misschien teveel uitgehaald is omdat de mito 125 nogal een laag vermogen heeft want een motor kan ook boven de 100000km zitten voor het beste eraf is niet?
 
Ik rij nu nog steeds in leer. Ik vindt texitel pakke waardeloos. Als het waait of regend of het is heel erg koud. Dan trek ik een regenpak er overheen. En dat is prima te doen.

Zon thermo onderpak zou ook wel kunnen, dat in combinatie met leer denk ik wel te doen met dit weer.
 
Zon thermo onderpak zou ook wel kunnen, dat in combinatie met leer denk ik wel te doen met dit weer.

Watjes, rij nog steeds met me spijkerbroek naar denhaag, koud is het wel, maar een normale motorbroek is zat.
 
Back
Naar boven