Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geloof ik best, maar een 1000 is toch groter als een 600 en past beter bij mij. Dit is de reden waarom ik een 1000 wil. Het verschil tussen mijn 25kw r6je en een r6 op vol vermogen mag er wezen, alleen de handeling, stuurwerk etc blijft allemaal het zelfde. Iedereen kan hard rijden.

wilde net zeggen, denk dat er maar heel weinig zijn die echt alles uit hun 1000'je weten te halen op de openbare weg.

geloof ik best, maar een 1000 is toch groter als een 600 en past beter bij mij. Dit is de reden waarom ik een 1000 wil. Het verschil tussen mijn 25kw r6je en een r6 op vol vermogen mag er wezen, alleen de handeling, stuurwerk etc blijft allemaal het zelfde. Iedereen kan hard rijden.

die R1 is dan misschien duits geweest, en daarna is de begrenzer eraf gehaalt om vol vermogen (origineel) te krijgen.
bij een nieuw type R6 kan je een powercommander erop zetten, bij een oude niet, dan zal je een dynojet carburateur kitje moeten kopen.
maar het is het eigenlijk niet waard, zeker een nokkenas of krukas niet, tenzij je serieus circuit rijd.
ik denk dat, zeker op jou leeftijd, een r6 met 120pk ruim voldoende is![]()
Ja zoiets heb ik ook met mijn r6, alleen het gebeurd zelden, Als je je standaard van de motor eruit hebt, je zet hem aan en vervolgens schakel je hem terwijl de standaard nog uitgeklapt is valt de motor uit. Heel af en toe is bij mij het standaardje ingeklapt en wil ik hem schakelen dan valt die ook uit, eventjes het standaardje op en neer en hij doet het weer prima.
zit een dingetje dat checkt of je standaard is ingeklapt of niet (zodat je niet met standaard kunt rijden) denk dus dat daar het probleem zit, of bij de bedrading ervan.
Haha, dan zal het probleem wel opgelost zijn.. Hoelang heb je die r6 al ? Wel raar dat je niet wist dat motoren een soort van beveiliging hebben tegen een opengeklapte standaard.
hahaha
m'n vorig moto had dat ook niet,maar die was wel wat ouder.m'n maat rijd met een gloednieuwe suzuki bandit 1200,m'n pa heeft lang met een suzuki GSX-f gereden en beide hadden ze geen flauw idee,maar wie gaat nu ook denken,als je moto stilvalt dat het aan je staander ligt