UpToTheTop
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zoek al een tijdje zo een motor waarvan de achterkant zeer hoog staat, ik weet niet als dit zo is of als het gemodified is.
Ohja Da Liks.
weet jij hoe dat is afgelopen met die motor die gestolen was van hem? Heeft ie die nog terug gezien of?

Tegen dat je ermee mag rijden heb je wrs al een compleet andere smaak.
volgens mij niet. moet je ff op mf kijken in dat gestolen topic van em.

.Gratis kaarten motorbeurs UTRECHT!!!!!!!!!!!!!!!
Voor diegene die hun rijbewijs hebben gehaald in 2008 of nog gaan halen voor die tijd.
Wat moet je doen?
Ga naar www.bovag.nl, klik in de rubriekenbalk (links) op ‘Motorfiets’, kies vervolgens ‘Rijbewijs’ en klik op het inschrijfformulier, vul je contactgegevens in en selecteer uit de 225 BOVAG Motorbedrijven waar jij je gratis entreekaart wil ophalen. In februari (vanaf ongeveer week 7) ligt de toegangskaart voor je klaar bij het bedrijf van jouw keuze. Als je op het inschrijfformulier correct je e-mailadres achterlaat krijg je een berichtje wanneer jou entreekaart binnen is.
see you there
Capoeira is hier niet meer te zien! Hij had een gruwelijke motor. Na zijn gsx een 1000 rr gekocht dacht ik.
Heb me motor rbw nog niet maar voor zoiets wil ik gaan:
[Link niet meer beschikbaar]
Lijkt me echt lachen met zo'n ding door de stad te rijden.