MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Ik zoek al een tijdje zo een motor waarvan de achterkant zeer hoog staat, ik weet niet als dit zo is of als het gemodified is.

nieuw pakje gekocht deze morgen bij motorreflex in kortrijk:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bijhoorende laarsjes

speedmaster_fullscreen.jpg

yeah...

Gratis kaarten motorbeurs UTRECHT!!!!!!!!!!!!!!!

Voor diegene die hun rijbewijs hebben gehaald in 2008 of nog gaan halen voor die tijd ;) .

Wat moet je doen?

Ga naar www.bovag.nl, klik in de rubriekenbalk (links) op ‘Motorfiets’, kies vervolgens ‘Rijbewijs’ en klik op het inschrijfformulier, vul je contactgegevens in en selecteer uit de 225 BOVAG Motorbedrijven waar jij je gratis entreekaart wil ophalen. In februari (vanaf ongeveer week 7) ligt de toegangskaart voor je klaar bij het bedrijf van jouw keuze. Als je op het inschrijfformulier correct je e-mailadres achterlaat krijg je een berichtje wanneer jou entreekaart binnen is.

see you there

Capoeira is hier niet meer te zien! Hij had een gruwelijke motor. Na zijn gsx een 1000 rr gekocht dacht ik.

Heb me motor rbw nog niet maar voor zoiets wil ik gaan:
Honda-CRF150R-super-motard-.jpg

Lijkt me echt lachen met zo'n ding door de stad te rijden.

Gratis kaarten motorbeurs UTRECHT!!!!!!!!!!!!!!!

Voor diegene die hun rijbewijs hebben gehaald in 2008 of nog gaan halen voor die tijd ;) .

Wat moet je doen?

Ga naar www.bovag.nl, klik in de rubriekenbalk (links) op ‘Motorfiets’, kies vervolgens ‘Rijbewijs’ en klik op het inschrijfformulier, vul je contactgegevens in en selecteer uit de 225 BOVAG Motorbedrijven waar jij je gratis entreekaart wil ophalen. In februari (vanaf ongeveer week 7) ligt de toegangskaart voor je klaar bij het bedrijf van jouw keuze. Als je op het inschrijfformulier correct je e-mailadres achterlaat krijg je een berichtje wanneer jou entreekaart binnen is.

see you there

Bedankt voor de tip bro! :thumb:

Np buddy!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.857
Capoeira is hier niet meer te zien! Hij had een gruwelijke motor. Na zijn gsx een 1000 rr gekocht dacht ik.

Heb me motor rbw nog niet maar voor zoiets wil ik gaan:
[Link niet meer beschikbaar]

Lijkt me echt lachen met zo'n ding door de stad te rijden.

Hij had een gsxr 1000 k6 idd. Nu rijdt ie rond op een cbr1000rr , maar las volgens mij dat ie gestolen was in limburg samen met die van zijn vriendin in het MFA topic. Misschien als ie dit leest kan ik uitsluitsel geven? Die gsx was echt geil en wat een geluid :eek::D

yeah, nieuwe kentekenplaathouder met geintegreerde knipperlichten in het achterlicht geinstalleerd :D. Alleen geen relais ingebouwd, dus de knippers knipperen erg snel... Maja dan weet teminste iedereen goed waar ik heen ga!.

Morgen wel ff wat pica's schieten.. En nog een stukkie rijden :D

eergisteren mijn eerste les gehad :D

Rij met een kawasaki ER-6N, echt geweldig ;)
Maar dan moet ik terug overstappen op een CBR125 voor gewoon mee te rijden, maar dat is wel voldoende momenteel want het is allemaal wat nieuw. Binnen 2 jaar GSXR600, CBR600/900/1000 of ZX6R. We zullen zien :D

ER-6 is een heerlijke fiets ja. Heb er ook op gelest.

Terug
Naar boven