MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

idd kheb het net geprobeert,start,schakel,blijft lekker draaien :D hahaha

nee khad er echt geen flauw idee van dat dat erop stond :D m'n vorig moto had dat ook niet,maar die was wel wat ouder.m'n maat rijd met een gloednieuwe suzuki bandit 1200,m'n pa heeft lang met een suzuki GSX-f gereden en beide hadden ze geen flauw idee,maar wie gaat nu ook denken,als je moto stilvalt dat het aan je staander ligt :D
was eigenlijk wel het eerste dat in me op kwam ;) omdat ie uitvalt als ie in z'n 1 gaat, gebeurt ook met je staander uit. heb het zelf op m'n suzuki uit '93 ook :P
 
haha idd die standaard beveiliging. moet je net weten anders blijf je aan het klooien :D

nu mag het niet meer fout gaan ;)
 
haha idd die standaard beveiliging. moet je net weten anders blijf je aan het klooien :D

nu mag het niet meer fout gaan ;)

nope die fout maak ik nietmeer nu,starten en vertrekken :D niet meer belachelijk schamelijk stilvallen :D
 
nope die fout maak ik nietmeer nu,starten en vertrekken :D niet meer belachelijk schamelijk stilvallen :D

rookie mistake;), herinner mij dat ik met mijn eerste moto (bandit 600) eens aan de lichten stond en dacht dat mijn licht los stond dus ik voorover buigen en eens voelen. Ondertussen met mijn arm tegen de noodschakelaar gebotst (zonder het te weten), motor stil, terug proberen starten wat niet lukte--->motor langs de kant geduwd. En daar die licht eraf gehaald, omdat er nogal wat draden in de lamp zitten en dacht dat er ergens een slecht contact was. Na een uur zoeken zag ik die schakelaar op 0 staan :o:duh::headbang:

Maat van mij heeft zelfs eens uit pure gewoonte van met zijn auto diesel te tanken, zijn Suzuki Tlr volgetankt met diesel :D, weg rijden...stil....omkijken naar de pomp...Noooooo!!!
 
rookie mistake;), herinner mij dat ik met mijn eerste moto (bandit 600) eens aan de lichten stond en dacht dat mijn licht los stond dus ik voorover buigen en eens voelen. Ondertussen met mijn arm tegen de noodschakelaar gebotst (zonder het te weten), motor stil, terug proberen starten wat niet lukte--->motor langs de kant geduwd. En daar die licht eraf gehaald, omdat er nogal wat draden in de lamp zitten en dacht dat er ergens een slecht contact was. Na een uur zoeken zag ik die schakelaar op 0 staan :o:duh::headbang:

Maat van mij heeft zelfs eens uit pure gewoonte van met zijn auto diesel te tanken, zijn Suzuki Tlr volgetankt met diesel :D, weg rijden...stil....omkijken naar de pomp...Noooooo!!!

:roflol:

Zulke verhalen hoor je erg vaak inderdaad. Gelukkig ben ik me daardoor bewust altijd naar de noodknop te kijken.

Ik heb het ook eens gehad tijdens het lessen, een van de eerste lessen die ik nam. Telkens als ik 'm in de eerste trapte sloeg ie af. Ik dacht telkens wtf. 10x proberen en het lukte maar niet. Bleek dat de standaard nog uit was geklapt :o

Mijn neef heeft ook een keer diesel getankt in zijn Ducati :( Heeft er gelukkig geen meter mee gereden en kwam tot het besef bij het afrekenen.
 
:roflol:

Zulke verhalen hoor je erg vaak inderdaad. Gelukkig ben ik me daardoor bewust altijd naar de noodknop te kijken.

Ik heb het ook eens gehad tijdens het lessen, een van de eerste lessen die ik nam. Telkens als ik 'm in de eerste trapte sloeg ie af. Ik dacht telkens wtf. 10x proberen en het lukte maar niet. Bleek dat de standaard nog uit was geklapt :o

Mijn neef heeft ook een keer diesel getankt in zijn Ducati :( Heeft er gelukkig geen meter mee gereden en kwam tot het besef bij het afrekenen.

en wat doe je dan? alles leegzuigen met een rietje en te voet verdergaan?
 
tank eraf, leeg kieperen, vullen met benzine en verder rijden :) (als de motor nog niet met diesel gedraaid heeft, anders wordt het wat lastiger... )
 
Binnenkort effe naar gebben, kalsbeek en ten kate wil even kijken naar een overal en wat onderdelen voor mijn fiets :)
 
Kostte vast veel knaken Gorillor :P

En jongens we gaan echt even meeten als het weer mooi weer is. Als iedereen die mee wilt nou even lid word van de motor groep kunnen we daar eventuele data behandelen en een polletje maken. Of kan dat hier ?

ohja, Riggard zorgt voor die chicks.
 
Kan hier ook toch, net zo makkelijk, maakt niet zo uit eigenlijk.

Staan de chicks wel in een 2:1 verhouding met de mannen riggard?
 
Weet iemand een goedkope verzekering? Bij Unive gaat het me 8,42 per maand kosten voor enkel de WA verzekering en 18 euro voor WA+.
 
Weet iemand een goedkope verzekering? Bij Unive gaat het me 8,42 per maand kosten voor enkel de WA verzekering en 18 euro voor WA+.

Ik zit ook bij unive, betaal 150,- wa voor een jaar. Vorig jaar (zonder schadevrijejaren) betaalde ik 200,-

Kijk eens bij londonverzekeringen. Erg goedkoop van wat ik gehoord heb. Staat ook goed aangeschreven.
 
Ik betaal 23 euro per maand voor wa+ bij de KNMV.
 
Weet iemand een goedkope verzekering? Bij Unive gaat het me 8,42 per maand kosten voor enkel de WA verzekering en 18 euro voor WA+.

Dat is goedkoop man. Ik betaal 90 euro per kwartaal maar heb wel een uitgebreid pakket.
 
Back
Naar boven